Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 894 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2010-10-11 16:08 | |
![]() | Alltså, är det "bara" till 50 man ska behöva bekymra sig över utseendet så har jag bara fyra år kvar (så när som på ett par veckor) - SEN är jag då, enligt ramsay, tydligen gammal på riktigt och kan slappna av, hahaha ;-) Skönt! :-) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-11 16:11 | |
![]() | nej, enligt mig får du göra vad du vill. jag kommer -som jag skriver- inte att acceptera något häng öht till 50. sedan kommer jag att träna på och sköta mig lika bra men efter det dyker väl någon skavank upp som inte kan förebyggas m träning. läs. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-10-11 16:23 | |
![]() | Varför just 50??? | |
| Satyra | 2010-10-11 16:25 | |
![]() | Jag gjorde det ramsay, läste och drog (lite med glimten i ögat, vilket du tydligen missade) slutsatsen att upp till 50 var någon slags magisk ålder för dig. Bara man klarat sig dit så ... ;-) | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-10-11 16:28 | |
![]() | Ja, man ska vara glad så länge man klarar sig...med tanke på att jag fött 3 barn är det loppet redan kört för längesen :P | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-10-11 16:34 | |
![]() | Vill även tillägga att min noja om att bli äldre INTE bara handlar om utseendet..... När jag var mycket yngre än jag är nu trodde jag nog att man var stor när man var 25 sådär, när jag fyllde 25 sköt jag upp gränsen till ca 30 och vid 30 års ålder började jag sväva på målet en aning och inse att jag inte hade den blekaste. Imorgon fyller jag 34. Det är en ansenlig ålder som borde ha medfört avsevärda livserfarenheter. Är det då inte märkligt att jag så ofta tycker att jag inte fattar ett dugg? | |
| Whiteface | 2010-10-11 16:50 | |
![]() | Äsch då, jämför dig med en 17-åring (halva din ålder) och dennes något begränsade livserfarenhet. Inte skulle du vilja vara utan allt du lärt dig efter 17? :o) Njut och sträck på dig människa! ;o) | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-10-11 16:53 | |
![]() | Jag har alltid påstått att jag inte har någon åldersnoja. När jag fyllde trettio tyckte jag att det var ganska häftigt. Det lät så moget på något vis. Nu skulle jag slippa vara liten och nybörjare och allt möjligt annat som jag ansåg att jag var. Men så blev det ju inte. Det hände egentligen inte ett förbaskat dugg. Jag kände mig inte mer mogen, jag visste fortfarande lika lite och jag väntade ännu på att all min livserfarenhet skulle hopa sig och skapa det garvade lugn som folk i min ålder borde ha.....:P | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-10-11 17:34 | |
![]() | "Att yngre människor tror att man måste vara ung och ytperfekt för att kunna leva ett kärleksfyllt, passionerat, lyckligt liv är ju otroligt tragiskt, rent ut sagt." Det kan också räcka med att uppleva kärlek och passion när man är ung och snygg, har en ung och snygg partner och kan få en frisk avkomma. Livet behöver inte vara tragiskt för att man inte vill förlänga fortplantningsfasen till efter menopaus. Alla gör förhoppningsvis som de vill. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-10-12 11:26 | |
![]() | SÅ...då var man 1 år äldre......nu är det iaf ett helt år tills nästa gång - något positivt med det hela ;)))) Ibland träffar man på den där andra sortens människor. De där som verkar ha ett fast grepp om tillvaron och tycks befinna sig på precis den plats i livet de vill vara på. Jag har hört sådana människor utbrista i saker som "Jag älskar mitt jobb! Jag skulle aldrig vilja hålla på med något annat!". Och jag blir så fruktansvärt avundsjuk. Hur kan de veta det? Jag funderar ju hela tiden på vad jag egentligen ska bli när jag bli stor. | |
| No 5 | 2010-10-12 11:29 | |
![]() | Men playboydiiva - du är ju bara _en dag_ äldre än igår... | |
| dilivio | 2010-10-12 11:32 | |
![]() | Men människa vad du underskattar dig själv. Folk som hoppar runt och skriker om hur bra dom har det, har det naturligtvis inte. Skit i dom. Och du verkar fokusera för mycket vad andra gör, vad som förväntas av dig osv. Lev ditt eget liv! | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-10-12 11:43 | |
![]() | Överdriver kanske liiite då...men visst jag är bara en dag äldre...hahaha :)))) | |
| Huttans | 2010-10-12 12:03 | |
![]() | Grattis på födelsedagen! Du överlevde ju att bli "ett år äldre" idag. Och det kommer du med all säkerhet att göra i fortsättningen också. Det är ju inte så att man åldras så att det hänger o slänger över en natt. Det smyger sig på så sakta att man inte märker det. Ibland känner jag mig som någonstans mellan 80 och döden, och ibland känner jag mig som i 20-årsåldern. Lås in gamla fotoalbum el. ta ut dina egna bilder ur dem, för det är nog på foton som det märks mest. Kram på dej på din dag, hoppas att den blir bra! | |
| Huttans | 2010-10-12 12:05 | |
![]() | ps. har fyllt 51 i år. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-10-12 12:16 | |
![]() | Huttans: TUSEN TACK för dina fina ord, det värmde enda in i själen, ska verkligen tänka på det du skrev när jag har en extra nojig dag över mitt åldrande ;) Ha det fint! Kraaaam | |
| dilivio | 2010-10-12 12:38 | |
![]() | senaste rullning: GRATTIS den du! | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-10-12 13:01 | |
![]() | dilivio: UNDERBART :D Tack :) | |
| bj-olle | 2010-10-12 13:04 | |
![]() | "rico, you know what to do!" | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-10-12 13:06 | |
![]() | ? Hänger inte helt med där ;) | |