Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
peter | 2010-10-25 23:04 | |
![]() | 1. Ryktat Ego Boy (världsberömd travhäst) 2. Haft tråkigt en vecka hos Anita Lindblom (ganska berömd sångerska) i Paris. 3. Barnboken om Regalskeppet Wasa är tillägnad mig skriftligen i varenda exemplar 4. Har sportdykt vid 8 års ålder i Röda havet, Eilat, med full utrustning 5. Haggis är min favoriträtt | |
henrik_l | 2010-10-25 23:06 | |
![]() | 1 kan inte simma men fiskar från båt utan flytväst likförbannat 2 älskar skalbaggar 3 men hatar hundar, fästingar och stora daggmaskar 4 kan inte gångertabellen ens och glömmer ofta hur gammal jag är 5 kan sanndrömma | |
reallynx | 2010-10-25 23:09 | |
![]() | 1. År reumatiker 2. Har jammat med Peps Persson 3. Är trummis 4. Är en jäkel på Boule 5. Fd streetfighter | |
MTM74 | 2010-10-25 23:12 | |
![]() | 1. Finska som modersmål 2. Vann skolmästerskapen i skytte när jag var 13 3. Har 2 tonårsdöttrar 4. Lärde mig simma när jag var 3 5. Gillar TV-spel | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2010-10-25 23:20 | |
![]() | 1,har en kristen tro 2,har 11 fantastiska barn 3har 1200 olika tesilar 4,åker 20 mil varje Jul för att köpa en julgran för 600 kronor, 5 , tycker om människor | |
__1__ - Ej medlem längre | 2010-10-25 23:21 | |
![]() | "Raring, jag firade min sons 32a födelsedag igår, med hans gravida fästmö. Så jo... :D " Då är det bara att hålla andan och hoppas på det bästa... :) | |
Ts lillsyrra - Ej medlem längre | 2010-10-25 23:45 | |
![]() | 1. Är rätt bra på clowneri (säger dom). Har gått ett antal kurser. 2. Har gått igenom ungefär samma skit som några till här inne, en "hästdoktor" som stack mig fel så att ryggmärgsvätskan började sippra ut. Tappade tillfälligt rörelseförmågan därifrån och nedåt benen. Och fick av det världens hemskaste huvudvärk som satt i veckor (före det visste jag inte ens vad skallevärk var, hade aldrig någonsin haft sånt). 3. Samlar på stenar och lackar dom finaste jag hittar för att riktigt få fram färgerna, linjerna mm. 4. Är jätteintresserad av dialekter. 5. Fullkomligt älskar konst. | |
henrik_l | 2010-10-25 23:50 | |
![]() | åka 20 mil för att köpa en gran för 600 låter dyrt. jag går ca 2 km för att sno en gratis :P | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-10-25 23:52 | |
![]() | Varför dog ni? :( | |
Snoosy | 2010-10-25 23:54 | |
![]() | satyra, när började du skriva dagbok på nätet? 90-talet förmdar jag, men år? :) Syrran skrev mellan 99-03 | |
skum_banan | 2010-10-25 23:58 | |
![]() | *En av mina största passioner är att resa. Mitt mål i livet är att ha varit i minst ett land i varje värdsdel. Och ja, det inkluderar även Antarktis. *Jag har en extrem rädsla för att skada mig/ha ont. Jag får panik och mina fingrar domnar när jag tänker på tex att bryta ett ben... *Spelar trummor sen 7 år tillbaka och spelar nu i mitt andra band. *Jag har väldigt svårt för att skämmas, tycker det mesta är okej, på både gott och ont. :) *Mitt absoluta favoritdjur är ugglor. Sen är hundar de trevligaste bland husdjuren. | |
äadlkfw | 2010-10-26 00:09 | |
![]() | Va konstiga ni är, allihopa. | |
-Nephelia- | 2010-10-26 00:12 | |
![]() | Jag... - kan 'tala' med hästar - spelar ett flertal musikinstrument - har en missbildad stortå - föddes på midsommarafton - har dyklicens, Padi open water advanced | |
numsan | 2010-10-26 00:23 | |
![]() | 1. Lyckas alltid träffa märkliga människor och uppleva märkliga saker. Typ bli friad till i Rio, få frågan om man inte vill flytta till Berlin och bli hemmafru efter ett krogragg eller bli bjuden på en spontanresa till Barcelona mitt i natten för att krogarna stängde och vi inte ville sluta festa.. 2. Jag har en förmåga att para ihop mina vänner med deras respektive. Bara de två senaste åren har 5 par gift sig som träffats genom mig. 3. Efter att ha jobbat i 5 år är det fortfarande väldigt få personer i min familj och bland mina vänner som faktiskt fattar vad jag håller på med. Mamma skulle nog aldrig kunna beskriva vad jag egentligen gör. 4. Jag äger lite drygt 200 par skor. De flesta är pumps. Jag försvarar det genom att ha köpt majoriteten av pumpsen på second hand. 5. Jag har någon slags tvångstanke att alltid avsluta med semisonics "closing time" när jag spelar skivor även om den inte alls passar in med musiken jag spelar i övrigt. Tror att det är en rest från högstadiedisco-tiden. | |
Satyra | 2010-10-26 00:53 | |
![]() | Snoosy - Jag började nätdagboka i april -97 och gjorde så öppet/offentligt fram till augusti -08. Hade runt 600 unika besökare per dygn, som läste den. Skrev sen vidare i en låst variant ett tag till. När jag startade då -97 så ingick jag i en ring som hette just "Dagbok på nätet" och vi var då alltså 50 personer där. Ganska snart blev vi dock flera hundra, men i dagens mått mätt när "alla" bloggar så var det ju ingenting. Dagböckerna på den tiden låg ju dessutom inbakade som en delsida i personliga hemsidor och krävde ett visst mått av snickerikunskaper. Det var ju inte som nu, då man inte behöver kunna ett smack av kodande för att kunna skapa sig en egen sida. (Märks det att jag tycker att de färdigmallade bloggarna inte är kul alls?) ;-) Vad hette din systers sida? Min hette från början "Tette DeHex", hehe. | |
Gautama | 2010-10-26 00:53 | |
![]() | 1. Jag har spelat och tävlat i biljard som ung. Jag var skitkass och kom oftast sist. Men festerna var så jäkla kul så jag fortsatte ett tag till. 2. Jag är en räddhare. Rädd för mycket saker som att flyga, sjukdomar, ormar, spindlar, åska osv... kan hålla på i evigheter:-) 3. Jag har bott i Danmark under ett år som ung. Jobbat i Italien på en vingård. Flyttade hemifrån som sextonåring. 4. Jag är otroligt lat och påbörjar ofta saker som jag aldrig slutför. 5. Jag har åkt polisbil hem från stan efter en pubkväll när jag gjorde mig osams med kyrkliga människor som predikade från en buss på torget. Ämnet var homosexuellatet. Men poliser var jättesnälla och höll med mig:-) 6. Tar en bonussak också... Jag har suttit i cockpit på en flygresa för att jag var så rädd. Det var intressant att uppleva. Mest för att piloterna var så snygga och gulliga:-) | |
Gautama | 2010-10-26 00:54 | |
![]() | poliserna givetvis..jag kan stava jag är inte rädd:-) | |
Satyra | 2010-10-26 00:56 | |
![]() | Snoosy - Ps. Måste skryt-tillägga att min hemsida/dagbok fanns med i en artikel i PC-Hemma om det då "nya" fenomenet att skriva dagbok offentligt på nätet. Visste inte ens att den skulle finnas med där, så jag blev mäkta förvånad över att se det. :-) | |
Vent Solaire - Ej medlem längre | 2010-10-26 01:24 | |
![]() | 1. Jag kan jonglera med fyra bollar hur länge som helst 2. Jag är rädd för att göra fel - vill alltid vara perfekt 3. Jag är alltid "ute" i god tid 4. Jag går aldrig ut ensam 5. Jag kan allt om självförsvar, men är rädd för att "skada andra om det gäller" | |
mijand | 2010-10-26 01:32 | |
![]() | 1. Jag kan köra finlandsbåt 2. Jag har renoverat ett helt hus 3. Jag ville ha barn redan vid 22 års ålder, vill fortfarande 4. Jag har korsat Atlanten och stilla havet flera gånger (till havs) 5. Jag är orolig för den globala miljön | |