Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2011-01-08 01:40 | |
![]() | Javisst, Nephelia! Gör inte du??? :P Nej, men det märks väl efter ett tag hur de är...? Grynkorven- Ja, men du skrev att du lägger papper på ringen när du går på offentliga toaletter eller på toaletter hos andra människor (jag tänker att dessa människor är vänner och släkt, typ). Jag tycker inte alls det är provocerande att du gör det. Du gör som du vill. Tycker däremot att det är märkligt att du har en sån attityd när någon inte håller med till 100%. | |
| apbur | 2011-01-08 01:40 | |
![]() | Vilket jag precis sa i mitt tidigare inlägg. Det är känslan. Dock anklagar du andra för att vara ofräscha för att de inte delar din känsla. | |
| nyckelpiga75 | 2011-01-08 01:42 | |
![]() | Renggöringsmedel och alkogel har funnits i kanske 100/20år. Hur fasen klarade sig folk innan det och innan vatten-toan. Fast förr i tiden kanske det fanns offentliga toaletter heller, alla uträttade sina behov individualistiskt och hur de ville bakom den tidens björkar. Om man vill lägga papper på sittsen så är det ok tycker jag, även hemma. När jag är på krogen brukar jag kissa lite på toa-pappersrullen bara för att de som är bakterie freaks ska överleva och utveckla ett bra immunförsvar. Nu försöker jag att skoja, ta det coolt och sov gott :-) | |
| Måns_E | 2011-01-08 01:42 | |
![]() | Uppenbar bacillskräck :) Dock underhållande att läsa. | |
| -Nephelia- | 2011-01-08 01:42 | |
![]() | Har jag anklagat någon? Då ber jag ödmjukast om ursäkt. Jag försökte bara tala om hur jag gör på toaletten och varför. | |
| Grynkorv | 2011-01-08 01:43 | |
![]() | Tess 08, jag provocerar litegrann tillbaka, eftersom jag har fått en hel del provokationer i tråden. :-) Alla får givetvis göra som de vill! Det intressanta är bara att jag är i extrem minoritet i den här lilla privata "undersökningen". Trodde jag faktiskt inte! :-) | |
| birkan96 | 2011-01-08 01:43 | |
![]() | Grynkorv skrev: "Delicious, ja den är nog jävligt bakteriell! Lägger en medhavd handduk över den... Svårare än så är det inte!" Det måste ju bli svårare än så. Hur kan du veta vilken sida som var ned mot bakterierna förra gången du använde den då? Eller du tror inte bakterierna "hoppar runt" i handduken, som säkerligen ligger i en skötväska bland nappar, flaskor och blöjor??? Men tack för nattens skrattattack!! :) | |
| Grynkorv | 2011-01-08 01:45 | |
![]() | birkan96, enkelt! Handdukar kan tvättas! Handdukar kan läggas i en plastpåse! Mycket enkelt och... akta dig... rent av hygieniskt! ;-) | |
| Tess 08 | 2011-01-08 01:45 | |
![]() | Att ta "normala" frågor som provokation är ju också ett sätt... | |
| lycopersicon | 2011-01-08 01:46 | |
![]() | Om det inte är sjukdomar ni är rädda för utan bara känslan att det är äckligt att röra vid andras kroppsvätskor undrar jag om ni tar i hand när ni ska presentera er för ej tidigare kända människor? Det borde inte vara en helt orimlig tanke att man hälsat på en och annan nyrunkad otvättad hand :) | |
| apbur | 2011-01-08 01:47 | |
![]() | -Nephelia-, det var inte riktat mot dig. Grynkorv, nu blandar du in ord som "hygieniskt" trots att du precis erkänt att det mest handlar om känsla. | |
| Grynkorv | 2011-01-08 01:48 | |
![]() | Tack allihop för en mycket underhållande och intressant diskussion. :-) Jag fortsätter med mitt papper och ni som tycker att jag är neurotisk och rädd för baciller, sitt fortsättningsvis med era bara rumpor på de smutsiga toaringarna på offentliga toaletter och mys. | |
| kolbjörn | 2011-01-08 01:49 | |
![]() | nä alltid papper på offentliga toaletter. | |
| Grynkorv | 2011-01-08 01:49 | |
![]() | När det handlar om skötbord är det inte min "känsla" jag refererar till, apbur. | |
| -Nephelia- | 2011-01-08 01:50 | |
![]() | Näe, de flesta offentliga toaletter ser förjävliga ut, luktar oftast obeskrivligt illa. Jag har ofta undrat hur folk gör, varför dom inte ens kan torka ringen efter sig, eller spola. Ser toan okej ut, hemma hos någon jag känner, klart jag sitter på ringen. Men hemma hos folk är det annorlunda, klart alla bryr sig om sin egen toa, men när dom går på krogen, då är det ofta en helt annan sak. Ett exempel bara. Jag tycker det känns både fräshare och bättre med papper på ringen i de flesta fall, men hemma hos nära bekanta som allt som oftast bryr sig om sin toalett, som de allra flestas nära bekanta och hela sveriges befolkning gör, när det handlar om deras egen toalett, det bör särskiljas från ämnet offentliga toaletter. | |
| Grynkorv | 2011-01-08 01:50 | |
![]() | kolbjörn, du är i EXTREM minoritet här i sällskap av mig och en till... | |
| Tess 08 | 2011-01-08 01:52 | |
![]() | kolbjörn- även om du står och kissar?? (förlåt, jag är trött och det är mitt i natten) | |
| Grynkorv | 2011-01-08 01:52 | |
![]() | Tess 08, kan ju hända att han behöver bajsa någon gång då och då...? | |
| -Nephelia- | 2011-01-08 01:52 | |
![]() | Ja, poängen var att de flesta bryr sig om sin egen hemmatoalett, speciellt om de bjuder över gäster. | |
| LufsLudde | 2011-01-08 01:55 | |
![]() | Men för Grynkorven var ju inte ens vännernas toaletter tillräckligt fräscha? | |