Spelrum
Giraffen8
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
4
Inloggade12
Mobilspel
Pågående18 998

Forumkategorier

Användare Inlägg  
SatanIGatan-2012-03-17 20:03
Antal inlägg: 2934

- Att jag ska vakna upp frisk från mina kroniska sjukdomar.
- Aldrig mer känna smärtan som idag styr min vardag.
- Köpa ett hus vid medelhavet och aldrig komma tillbaka.
- Bli författare.

ttiittii - Ej medlem längre2012-03-17 20:09
Antal inlägg: 37631

En gång bodde jag i ett radhus och nästan varje morgon vaknade jag av en unge som skrek : JAG SKA VARA MARADONA,sen spelade han fotboll hela dagarna ,han spelade till det blev mörkt.hans mamma sa att han skrek MÅL i sömnen.sen flyttade jag där i från.just nu önskar jag bara lite värme för egen del.värsfred och bort med canser

Aquila12012-03-17 20:52
Antal inlägg: 2463

Jadu ttiittii, cancern är djävulens påfund. Vill att min vän ska få fortsätta leva med sin hustru och sina barn. Usch du grymma värld!

Bazoo2012-03-17 20:56
Antal inlägg: 2443

Jag hade en dröm och det var att träffa Terry Evans. Sen vann jag en tävling och fick tillbringa en dag med honom så nu har jag inga direkta drömmar utan jag är rätt nöjd. Vad jag vill säga är; Kämpa! I stort sett ingenting är omöjligt! Vill du något inom rimliga ramar är det stor sannolikhet att du når dit! Man är sin egen lyckas smed ;-)

Beardbeef - Ej medlem längre2012-03-17 21:53
Antal inlägg: 20

vem är terry evans?

Bazoo2012-03-17 21:56
Antal inlägg: 2443

Oj.... vet du inte det kommer du förmodligen himla med ögonen åt mig när jag berättar det... :-) Han är, enligt mig och många fler, Sveriges bästa medium. Det var en helt fantastisk upplevelse.

Fesebengt22012-03-17 22:21
Antal inlägg: 1570

Ekonomiskt oberoende.
Och när jag blir det skall jag köpa en åkgräsklippare och klippa rondeller när jag känner för det /om jag känner för det och kalla det mitt jobb.
Mina unga fruar kommer naturligtvis att tycka att jag är galen

email2012-03-18 01:46
Antal inlägg: 118

Min största dröm är att Terry Evans blir påkommen som bedragare. Eller vänta nu det var ju länge sedan. Nä, jag ska hålla mig till ämnet :p

Jag vill bara ha en lägenhet så jag kan ha barnen hos mig. Ett arbete. Sedan plugga till lärare.

Joussen2012-03-18 08:37
Antal inlägg: 153

Resa jorden runt

corlini2012-03-18 09:13
Antal inlägg: 3172

skuldfri och att nå mitt mål inom hästsporten

Spira - Ej medlem längre2012-03-18 15:04
Antal inlägg: 310

Jag fick bli frisk från min cancer (tror jag just nu i alla fall) och efter det har jag försökt att förverkliga drömmar. Inser att man kan inte skjuta allt på framtiden. Jag har varit i Afrika med mina tonårsbarn, och jag har köpt ett gammalt hus som jag renoverar. Och så ska jag lära mig segla har jag tänkt. Det hjälpte att jag har gjort ett dataprogram som jag har sålt, jag fick lite pengar att drömma med men inga stora mängder (slut nu...). Samtidigt är det ju så att nu är det enda viktiga att få fortsätta vara frisk och att barnen mår bra.

Men om man verkligen ska drömma så är ju den stora drömmen att världen kunde sluta vara galen. Tänk om vi kunde lägga alla krafter och pengar på att få till det bra med jordklotet istället för att kriga och göra rymdprogram och industrier som tillverkar skitsaker....

Kh-collies2012-03-18 17:50
Antal inlägg: 374

Min dröm är att få leva om delar av mitt liv, alternativt att jag får bli pigg och frisk framöver så att jag kan njuta länge av det nya liv jag påbörjat!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?