Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| DennisM9 - Ej medlem längre | 2011-02-14 21:30 | |
![]() | sätta på en porrfilm och dra en allahjärtansdagrunk.... | |
| pion ekrot | 2011-02-14 22:16 | |
![]() | Ja man älskar alla dagar o.s.v. Det ska alltid sägas. Men kom igen! Det är ÄNDÅ kul med en dag med extra fokus bara för att det är roligt att ha ännu en anledning att fira. Kan man inte bara slappna av lite. Ska man dessutom tycka synd om folk som har ångest och därför inte fira och uppmärksamma/s? Gud så meningslöst. Jag har haft en otroligt mysig och fin alla hjärtans dag med prestenter, blommor och god mat på favvorestaurangen. Och fått vatten på min kvarn. | |
| kläm - Ej medlem längre | 2011-02-14 22:17 | |
![]() | En dag för alla affärerna att tjäna en slant!... en kommersiell grej?? Hur tokigt som helst i mina ögon. För egen del så betyder små saker i vardagen mycket mer än en stor blombukett på alla hjärtans dag!! Såg en massa människor idag jaga runt för att vara sin käraste till lags...Hur äkta är det?? Okey, jag är en pessimist kanske? | |
| pion ekrot | 2011-02-14 22:23 | |
![]() | Ja, det ska också alltid sägas. Gud. Men måste ju inte köpa grejer. Alla hjärtans dag utesluter ingenting - varken att gilla folk alla dar, uppmärksamma folk alla dar, småsaker på vardagarna o.s.v. Det kan väl vara skitäkta, vad vet du/ni om det..? SLAPPNA AV! | |
| Elsa_89 - Ej medlem längre | 2011-02-14 22:27 | |
![]() | Jag åt sushi och lösgodis med älskling (inte kombinerat, dock). Mysigt och opretentiöst. Jag tycker alla anledningar att uppmärksamma någon man älskar är fina. | |