Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående18 865

Forumkategorier

Användare Inlägg  
club_R - Ej medlem längre2011-05-22 22:29
Antal inlägg: 3087

Hahaha, Hood.

Pandina2011-05-23 00:54
Antal inlägg: 727

Fler saker jag skulle göra:

Avfärda väldigt självsäkra och snygga tjejer (såna som är väldigt säkra på att de kan få mig med en fingerknäpp) med "Jag är ledsen gumman, men asså... du är inte riktigt min typ". Bara för reaktionens skull.

Försöka göra män homosexuella för min skull.
Testa att se hur det är att bli dominerad. Av en kvinna såklart.

Jag skulle låna någons bebis och gulla med den ute på stan. För att se om det har någon effekt på kvinnorna runtom (om de vänder sig efter mig eller så).
Göra likadant, fast med en bil eller nåt annat manligt. För att se om några män vänder sig efter mig.

Jag skulle försöka skaffa så många fiender som möjligt.
Jag skulle försöka skaffa så många älskare som möjligt, av alla kön. I vetenskapens namn.

Utforska omgivningens respons på ett feminint beteende från min sida.

Är aningen förbluffad över dem som säger att de skulle göra helikoptern; när skulle man få TID till det??

Och när det sedan är dags att göra sig beredd på förvandlingen tillbaka till kvinna igen, skulle jag spela in en film där jag talar till mig själv. Förmodligen sönderbankad med blåtiror och ordentligt utblommad munherpes (och skärsår på huvudet efter lite väl stressad rakning).

Och jag skulle säga "Se dig själv i spegeln, och njut av att vara kvinna. För se vad jag har utsatt mig själv för - bara för att jag blev man för en dag."

_athena - Ej medlem längre2011-05-23 01:11
Antal inlägg: 147

Höhöhöhö

mrperfect2011-05-23 01:15
Antal inlägg: 11437

jag skulle ta reda på ifall diamanter verkligen är en kvinnas bästa vän,
sladdra skit om mina väninnor, kolla om jag klär i kortkort ( vid 56 årsålder, knappast troligt :) )
åka tjejtaxi, beställa tid hos gynekologen, göra mammografi, besöka alla kvinnors hus, ta en körlektion och reta gallfeber på körläraren, sjunga en koloraturaria, säga konstiga saker i damtoalettkön och sedan gå in på herrarnas istället

peter2011-05-23 02:31
Antal inlägg: 1710

...eftersom mannen är det svagare könet så kan det vara en risk med att "vakna tillbaka".....så jag vet inte om den insikten är alldeles för dyrköpt....kanske om minnet raderades ....

nygiants2011-05-23 03:21
Antal inlägg: 762

jag skulle bevisa hur mkt lättare det är för en talanglös kvinna att bli känd än en dito man med kompetens, speciellt inom journalistik och media

peter2011-05-23 04:41
Antal inlägg: 1710

I sammanhanget...vet inte varför, men en brevfråga och ett påstående har bränt sig in i mitt medvetande genom åren...sant eller osant låter jag vara osagt

1) Brevfrågan var till sexguruna Inge & Sten i en 1970-talsblaska:
Läsarfråga: "Vad händer om man stoppar en isglass i fittan?"
Inge & Sten:" Stoppa din penis i mjukglass så får du se."

2) Påstående jag hört för längesedan..och som ekade som ett mantra i huvudet under min blyga tonår, ensam många gånger på hemväg från fester och krogar..:"Kvinnor får när de vill och män vill när de får."

:-)

Little_Lily2011-05-23 06:46
Antal inlägg: 32

@nygiants Jag måste bara fråga.. "..lättare det är för en talanglös kvinna att bli känd än en dito man med kompetens..." menar du då en talanglös man med kompetens?

slånbär2011-05-23 08:02
Antal inlägg: 5539

Mammografi grabbar -det är som att klämma in snorren mellan två glasplattor och pressa tills det liksom inte går längre och sedan stå absolut orörlig en stund (inte andas heller) medan bilden tas. Det borde ni verkligen prova på.

Grymming2011-05-23 08:30
Antal inlägg: 2666

Det där med mammografi. Känns som att man gjort på samma sätt sen 70-talet. Har det inte utvecklats nånting till att göra det lite mindre smärtsamt. Och hur gör man när man knappt har några bröst? slipper dom kvinnorna gå igenom det?

Elmis2011-05-23 08:33
Antal inlägg: 2916

Vad lätt. Skulle testa att gå in i en kosmetika- eller Lushbutik och se om jag skulle överleva mer än fem minuter innan jag vill spy av den kväljande lukten.

Förresten finns "facit" på ofrivilligt könsbyte i den här Pearce/Karvan-filmen:

www.imdb.com/title/tt0116 036/

_athena - Ej medlem längre2011-05-23 08:53
Antal inlägg: 147

=)

slånbär2011-05-23 09:52
Antal inlägg: 5539

Grymming-nej dom använder lite andra plattor bara då. Men det är fruktansvärt smärtsamt att göra det oavsett storlek. Och det ska ju pressas från flera olika håll dessutom. Men det är klart- det blir ju betydligt smärtsammare om man väljer att inte göra det och missar en ev. cancer. Men man önskar att dom kunde ta ett blodprov bara eller bara en vanligt "super"röntgenbild utan pressandet.
Själv fick jag göra en rektoskopi vart tredje år pga en ärftlig tarmcancer som finns i min familj men slipper det numer då dom äntligen kom på ett sätt att kollar mina gener om jag bar på anlaget. Ett litet stick i armen bara så slapp jag den skiten vart tredje år.

magnusito2011-05-23 10:07
Antal inlägg: 4985

Jag tror att Pandina är ärligast av alla här. Jag tror inte ett ögonblick på alla män här som säger att de inte skulle vilja ha sex med en man om de bytte kön. Det är väl själva poängen. Att få vara med fast från andra sidan eller hållet om vi säger så. Att få knulla som en kvinna vore naturligtvis den stora grejen. det som vi män aldrig kan få uppleva.

Dumle862011-05-23 10:21
Antal inlägg: 351

Som sagt underbart Pandina. skrattar så jag får tårar i ögonen!

Pandina2011-05-23 14:44
Antal inlägg: 727

:D At your service.

Har nog mer på lager, men det är nog lite för grovt för att nämna här.

ttiittii - Ej medlem längre2011-05-23 14:55
Antal inlägg: 37631

nr 1 ha sex ,sedan skulle jag kissa

bruttan602011-05-25 15:46
Antal inlägg: 105

Skulle också testa sex. Det är det enda jag undrar hur det är för killar :D

silverbjälke - Ej medlem längre2011-05-25 15:53
Antal inlägg: 928

testa att laga o tvätta bilen, klippa gräset, grilla etc och se om det är så in i helvete svårt för en kvinna egentligen :)

varför åker jag annars på detta göromål hela tiden?

Borscht - Ej medlem längre2011-05-25 16:21
Antal inlägg: 93

Fy satan för könsbyte och sen ligga med en man! I så fall skulle man nog behöva byta hjärnan också.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?