Spelrum
Giraffen6
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
6
Inloggade12
Mobilspel
Pågående18 985

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Emollas2011-06-30 14:53
Antal inlägg: 1082

nu har jag solat min byst på min privata strand

finkl2011-06-30 15:01
Antal inlägg: 1

Tycker mest det är spännande att se hur invandrarkritiska så gärna hoppar på sådana här frågor och vill ha det till att det är därför som folk inte solar topless längre. Såndär ungdomlig frustration som måste hitta en väg ut. Det är en ickefråga

magnusito2011-06-30 15:02
Antal inlägg: 4985

Det kanske är lösningen i detta individualistiska Sverige. Alla som kan köper en egen strand där man gör som man vill så får pöbeln bära hundhuvudet för allt de företar sig på offentliga stränder tills föbud blir konsekvensen. Ungefär som utvecklingen i arbetslivet, gemensamma regler som bygger på delaktighet och rättvisa spolas och massorna får foga in sig i slavarbete utan rast till dåliga löner medan de priviligierade dricker vin och nojsar på meningslösa möten med varandra och talar om för övriga att vi måste ha våra privilegier annars går hela Sverige omkull och vi flyttar på oss.

meimse2011-06-30 15:05
Antal inlägg: 733

Jag håller med om det där att allt är invandringens fel. Jag orkar inte räkna upp alla men ta t.ex invandrade finländare det är deras fel att det finns knivar och fylla å hade vi inte haft invandring av italienare så hade vi inte haft pizza och pasta och då hade vi inte varit feta. Ja, hade vi inte haft invandring skulle Sverige vara ett rikt och blomstrande land, alla skulle gått toppless och vi skulle bara haft utvandrare, ljuva tanke.

mats2012011-06-30 15:08
Antal inlägg: 338

"Ungefär som utvecklingen i arbetslivet, gemensamma regler som bygger på delaktighet och rättvisa spolas och massorna får foga in sig i slavarbete utan rast till dåliga löner medan de priviligierade dricker vin och nojsar på meningslösa möten med varandra och talar om för övriga att vi måste ha våra privilegier annars går hela Sverige omkull och vi flyttar på oss."

Röstar du på sossarna magnusito? LOL

magnusito2011-06-30 15:26

Det kan du ge dig fan på.

friscooo - Ej medlem längre2011-06-30 15:59
Antal inlägg: 457

Och ni män här som ifrågasätter topless-solandet av diverse anledningar... Ärligt, är ni gay?

mats2012011-06-30 16:08
Antal inlägg: 338

"Dåliga löner", du har inte varit i många länder du. Här där sopåkare tjänar 20.000+ i månaden jämfört med Chile t ex (Sydamerikas rikaste land) där du som medelinkomsttagare förväntas ha en eller två anställda hushållsarbetare på heltid (och det har du råd med eftersom de tjänar 5-10% av din lön).

Både sopåkare och Chilenare (och sossar) får bada topless precis som de önskar, bara de håller sig i skuggan några timmar om dagen.

magnusito2011-06-30 16:48

Jämförelsen är inom Sverige! Förskjut inte diskusisonen!

bländie2011-06-30 17:03
Antal inlägg: 144

Jag håller helt med meimse om att allt är invandringens och invandrarnas fel. Jag märker det också på ett personligt plan: sedan det kom hit en massa invandrare har jag fått hängbröst och gått upp i vikt.

mrperfect2011-06-30 17:06
Antal inlägg: 11437

friscoo

nej jag är inte gay , men jag vill ha all hjälp jag får att fortfarande hålla koncentrationen på ex vis bilkörningen.........på badstranden får folk gärna vara topless bara man inte får köra bil där ( man får köta bil på stranden på ex vis Tylösand har jag för mig. )

mrperfect2011-06-30 17:11

Förresten tycker vissa personer att det är motbjudande då män sitter med bar överkropp vid matbordet, det tar jag hänsyn till och har där alltid på mig en tröja.

Apropos snoppdiskussionen så är det inte så lämpligt att sola de nedre intima kroppsdelarna eftersom dessa inte har så mycket pigment. Därför bör man för sitt eget bästa skyla dessa.

klobba2 - Ej medlem längre2011-06-30 18:25
Antal inlägg: 2332

"Vi såg halva musen med tillbehör, äckligt."

Ha ha ha

malgomaj2011-06-30 18:25
Antal inlägg: 118

Var dig själv oavsett trender. Gör det du själv njuter av. Om du vill vara topless men inte står ut med att puritanerna ojar sig och gubbarna får trångt i brallan - gör ditt val. Vad är viktigast för dig?

Nymoralism breder ut sig och har sina rötter i den nykristna rörelsen i USA. Inte ens småbarn får vara nakna på stranden där. Snart är vi klädda i "burka" alla, så passa på! Men en "kristen burka" denna gång!

slånbär2011-06-30 18:28
Antal inlägg: 5539

malgo- hua-läskigt......den ny kristna rörelsen i USA är ju riktigt otäck.

friscooo - Ej medlem längre2011-06-30 18:29
Antal inlägg: 457

mrperfect

Mycket förvirrat svar..

klobba2 - Ej medlem längre2011-06-30 18:34
Antal inlägg: 2332

intima kroppsdelarna eftersom dessa inte har så mycket pigment.
Vad har du fått det ifrån perfect??

StellaInkeri - Ej medlem längre2011-06-30 18:40
Antal inlägg: 92

När jag var i Grekland nyligen planerade jag faktiskt att sola topless eftersom jag tycker att det är fult med ränder efter bikinin. Men då jag inte såg någon annan göra det lät jag bli. Trenden verkar helt klart gå mot mer påklätt på stranden, även utomlands.

Jag tycker att det är extremt obekvämt med bh och bikiniöverdel och har heller inga gigantiska bahama mamas som jag behöver dölja (if you know what I mean). Jag ser liksom inget sexuellt i att ligga på stranden utan bikiniöverdel med min enkla b-kupa. Vem skulle bry sig, tänker jag. Min pojkvän ser dock lite annorlunda på saken... Och jag kan tänka mig att tjejer och kvinnor med stora bröst också har en annan syn på det här att sola topless.

Det är bara bröst. Någons kön vill jag däremot inte se, varken kvinnligt eller manligt :(

hallonblåbär2011-06-30 19:15
Antal inlägg: 64

kanske därför det finns nudiststränder!!!

mrperfect2011-06-30 19:23

friscoo

förtydligande:

ifall kvinnor är barfota på överkroppen kan detta ge upphov till distraktion på heterosexuella manliga bilförare

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?