Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 693 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| allida | 2011-09-17 19:51 | |
![]() | Många inlägg ang WF, och övervägande är rätt så avogt inställda till det. Men har väl barnsjukdomar som flera andra nya spel så.. men för min del gäller bara riktiga beta och ser gärna det kommer som en bra och hållbar app till bl a surfplattorne. | |
| blue_moon | 2011-09-21 19:17 | |
![]() | Lyssnar just nu på "Språket" i P1 och nyss hörde jag ett inslag om Wordfeud. En inbiten WF-spelare sa att "alla mina kompisar spelar". Scrabbleförbunderts ordförande Johan Berner intervjuades också. sverigesradio.se/sid...gr amid=411 | |
| asvanteson | 2011-09-25 18:36 | |
![]() | Idag gick samme Johan Berner (Scrabbleförbundets ordförande) och kammade hem finalen i Bokmässans Wordfeud Tournament. Grattis Johan! | |
| grace1 | 2011-09-25 20:19 | |
![]() | Nån mer än jag som råkar ut för att det är många som ger upp när dom ligger lite efter? Det måste ha att göra med att det inte är nån rank. | |
| Tilia_999 | 2011-09-26 20:54 | |
![]() | @grace1 - Ja, det där med att folk ger upp efter ett par drag är trist. Tror också rank hade varit bra även i WF. Och hade folk lagt ett par minuter på att läsa spelinstruktionerna så att dom hade fattat att det lönar sig att jaga efter de färgade rutorna, så hade det kanske blivit lite mer fight. | |
| grace1 | 2011-10-03 23:36 | |
![]() | Är jag helt blind eller har tråden om att hitta rätt motstånd i Wordfeud försvunnit? | |
| blue_moon | 2011-10-03 23:46 | |
![]() | Den togs bort av Monk, igår om jag inte missminner mig. Han anser det onödigt att vi gör reklam för en konkurrerande spelsida (eller nåt i den stilen). | |
| Mindymoo | 2011-10-03 23:49 | |
![]() | Nu hetsar folk i wf-världen upp sig över att nån skapat en fuskapp. Jag rekommenderar alla att gå över till Betapet -spelar man snabbt hinner ingen fuska. Bra argument, eller hur? | |
| blue_moon | 2011-10-04 00:15 | |
![]() | Kan vi vara så säkra på det? Med dagens teknik går det kanske att fixa fuskprogram som är simultankopplade till spelet? För mig förlorar Betapet sin tjusning om jag tvingas spela snabbare än jag tänker. Jag blir väldigt stressad när jag vet att tiden är knapp! OK, när man får bra brickor och har bra flyt i spelet så går det snabbt att lägga. Men när det hakar upp sig (och det gör det rätt ofta) måste man fundera lite extra och kanske räkna hur många brickor av en viss sort som har gått. | |
| dalapower | 2011-10-04 17:53 | |
![]() | Wordfeud VÄLDIGT segt,spelar nu med en dam och är inne på 2 veckan.. Betapet app till Iphone!!! sen kommer jag kunna spela ute i skogen som på (Norwegian) flyget.. | |
| Litenfot | 2011-10-04 18:00 | |
![]() | Betapet ska det vara,inget annat!! | |
| hothothot | 2011-10-04 18:08 | |
![]() | Wordfeud känns modernare och snyggare. Betapet är inte vacker direkt... | |
| Miss_jk | 2011-10-04 18:31 | |
![]() | Gillar Wordfeud skarpt, men stör mig något enormt på ordlistan. Kommer en (riktigt) Betapet-app byter jag dit direkt. | |
| 7 of 9 | 2011-10-04 19:48 | |
![]() | Väntar på en Beapet -app. Retar mig oxå på den dåliga ordlistan i W. | |
| Perra92 | 2011-10-04 20:20 | |
![]() | hothothot, du har inte så bra känsla för layout och formgivning. WF är ganska "stökigt" formgiven. Där ligger Beta hästlängder före. | |
| Miss_jk | 2011-10-04 20:39 | |
![]() | Alltså, vad är det för skillnad på layouten, bortsett från färgerna? | |
| Lightbringer | 2011-10-04 21:07 | |
![]() | Angående layouten så sitter bonusrutorna lite annorlunda på det "normala" spelläget. De sitter bättre än här på Betapet tycker jag personligen, det blir lite mer variation i spelen. | |
| mjulven | 2011-10-06 21:20 | |
![]() | Wordfeud har några irriterande egenskaper som Betapet hade en gång i tiden. Till exempel lyckades jag öppna med ordet statare och få 918p. Prickade in 2st 2DW, 3st 3TW och 1st TL. Matchen blir ju tråkig när motståndaren är helt chanslös. Men man utnyttjar ju alla lägen man får. Den stora fördelen med betapet är svårigheten att fuska dock, spelar man på panik ska det mycket till... :) | |
| Dalkiel | 2011-10-07 16:02 | |
![]() | Jag är beredd att betala pengar för en Betapet-app! | |
| Pingman | 2011-10-08 08:48 | |
![]() | Jag är helt övertygad om att Wordfeud är en tillgång för Betapet. När jag berättade för mina vänner att jag spelade Betapet eller som jag uttryckte mig Alfapet på nätet, man måste prata med bönder på bönders vis, så tittade dom konstigt på mig som att jag antingen var smittad av böldpest eller som om jag lite smått gått och blivit galen. Nu spelar alla Alfapet fast på telefonen på en app med troligtvis Sveriges sämsta ordlista som går att frambringa. Helt obegripligt att mr. Bertheussen eller hur herrn nu stavar inte använder sig av SAOL. Snart kommer det gå upp för dem om Betapet kan svara på konkurrensen att det finns bättre Alfapet-spel. Med ranking, på tid och framförallt med en bra ordlista. Betapets stora fördelar är ju just detta. Rankingen för att hitta en jämngod medspelare, tiden för att minska risken för fusk och ordlistan så man vet vad man har att jobba med. | |