Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| chickenheart | 2011-09-05 10:45 | |
![]() | men själva grejen med att springa naken i TV, det är väl ganska onödigt kan tyckas...det var nog nån som tänkte "det blir nog bra TV"...eller kanske inte. Det går ju inte att titta på nåt som innehåller Paolo för övrigt. | |
| madeleine234 | 2011-09-05 13:51 | |
![]() | Sanna, Sanna, Sanna :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-08 20:24 | |
![]() | Trodde Love var typ 20, men han var 25. Känns inte helt okej att kalla sig själv Spartacus och säga "epic winning" (dessutom fel, win).. | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2011-09-08 21:07 | |
![]() | Äsch, han kanske tycker det är kul att kalla sig det, liten pojke i huvet :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-10 17:12 | |
![]() | Paolo har nog ett ganska stort finger med i den här kvinna vs man-grejen, för tydligen finns ett "manshat" i media www.aftonbladet.se/n...36 01252.ab Dagens garv | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-10 17:13 | |
![]() | "Paolo Roberto – Min reaktion är vi lever i en demokrati, folk får göra vad de vill och säga vad de vill – utom när det handlar om något som gynnar män. Jag tycker reaktionen på hans utspel är förkastlig. All media visar manshat. Hela tv-branschen gör kvinnliga program. ”Bonde söker fru” är väl inte gjort för män? Sen vet jag inte om jag skulle titta på kanalen men reaktionen på vad Ulf Brunnberg vill skapa är rent manshat och någonstans kommer det att bita sig i svansen. för män kommer läsa det här i tidningarna och tänka ”varför skulle vi inte få starta manskanaler, vad är det för fel med det”? Respekt för att han vågar sticka ut hakan." | |