Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 551 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-26 01:44 | |
![]() | Det är ju också så att kvinnors slag anses som så löjliga att det inte är värt att anmäla. "Kärringträt" i brännboll, någon? | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-26 01:45 | |
![]() | tjejkast | |
| apbur | 2011-09-26 01:45 | |
![]() | Nej, jag använder det runda när jag slår män :) | |
| scharlakan | 2011-09-26 01:46 | |
![]() | Min upplevelse är att idag är inte feminism ett flitigt använt begrepp förresten så varför denna uppståndelse? | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-26 01:47 | |
![]() | nej, begreppet har ju kluddats ner så det är ju på väg bort - men jämlikhet låter väl fortfarande fint | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-26 01:47 | |
![]() | Fast om man nu vill gråta som man..vad är det som hindrar en? Hur ska män annars komma ifrån "stenansiktet"? En reklamkampanj med gråtande män? Jag vet inte hur det är att gråta som man. Vad blir reaktionerna? | |
| nyckelpigan_ | 2011-09-26 01:47 | |
![]() | Naity - du verkar vara väldigt aggressiv och bitter? | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-26 01:48 | |
![]() | det är väl fint med män som gråter - kollar man på tjejfilm och lipar får man alltid ligga | |
| Naity_ | 2011-09-26 01:48 | |
![]() | Om jag går ut med leggings, klackskor, smink. KOMMER GARANTERAT folk titta snett på mig och tänka vad är felet på honom.. Så svar: samhället. Vi är flock djur och vi har instinkt att inte bli utstötta ur flocken. Jag gråter även jag med och försöker vara min egen lyckas smed, ha friheten att se ut som jag vill osv. Men det är trist med att man förväntas vara på ett visst sätt av samhället.. Däremot är jag lite yngre och det är klart att omognaden är en bidragande faktor :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-26 01:49 | |
![]() | Personligen är jag rädd för killar/män som aldrig gråter. Att gråta för mycket är där emot lika läskigt. Även för kvinnor. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-26 01:49 | |
![]() | jag skiter väl i om du stapplar omkring i klackskor - jag blir mer orolig när du sitter här och puttrar med dina fördomar | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-26 01:51 | |
![]() | ha ha, Deli, menar du så här: www.youtube.com/watc...TT wcCVajAc | |
| Naity_ | 2011-09-26 01:52 | |
![]() | Nyckelpigan: Jag är inte det minsta aggressiv av mig. Alla tycker inte likadant, lär dig det. Jag diskuterar för att höra andras åsikter och förmedla mina egna, förhoppningsvis vara till lärande för en själv eller andra också. Om du inte har något vettigt att säga så behöver du inte säga det då du inte har en susning om mig | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-26 01:52 | |
![]() | Om man är annorlunda tittar folk ja. Inte jättekonstigt egentligen. Men vill man se ut på ett sätt som är annorlunda så får man tyvärr ta det. Annars kan man se ut som alla andra och bli deprimerad och självmordsbenägen för det istället. Det finns alltid människor som accepterar och/eller är annorlunda själva. Umgås med dem istället. Allt annat är inte värt att ha. | |
| Naity_ | 2011-09-26 01:53 | |
![]() | Fördomar? Snälla berätta.. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-26 01:53 | |
![]() | "Jag är inte det minsta aggressiv av mig [...] lär dig det." Or else? | |
| nyckelpigan_ | 2011-09-26 01:53 | |
![]() | Tja, Naity - det där kanske man kan kalla för ett ganska starkt självförsvar? Jösses! | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-26 01:54 | |
![]() | Naity, vi diskuterade precis ditt påhitt att män inte skulle få gråta. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-26 01:55 | |
![]() | "We shall overcooome" Läskig brud. Har sett en exakt likadan video fast med en svensk tjej..Men hon kanske härmade henne? Eller är denna också ett skämt? | |
| Naity_ | 2011-09-26 01:58 | |
![]() | Att göra en bedömmning utifrån en text är rätt så korkat ressurection. Du verkar inte kunna släppa att jag inte är på det sättet som passar din världsbild. Roligt. Tycker det är onödigt att kommentera mig när du istället borde komma med bidrag till diskussionen och inte personangrepp | |