Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 508 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CrackedActor | 2011-10-23 19:39 | |
![]() | Jag har kommit fram till vad jag tänker göra. Jag skrattade lite åt ansikts-bilden som delicious hade länkat till, men den har bidragit till mitt beslut =P. Jag tänker göra mig av med spiralen, för det är nog där problemet ligger. Om jag inte blir snyggare efter det, så ska jag kolla vidare här i tråden efter bra tips! | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-23 19:40 | |
![]() | lol jag läste: problem med hunden! tips! | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-23 19:40 | |
![]() | Har du hormonspiral då? Annars ska det inte påverka | |
| CrackedActor | 2011-10-23 19:41 | |
![]() | Haha, typiskt, så alla dina råd gäller hundägare? =P Jag har läst så några gånger själv trots att det är jag som skrivit det... | |
| CrackedActor | 2011-10-23 19:43 | |
![]() | Man får inte ha hormonspiral om nån nära släkting haft blodpropp, så då har jag det inte, jag har koppar.. Tror det var så de sa iaf... Men typiskt, jag trodde jag hade hittat lösningen.. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-23 19:43 | |
![]() | Så du smörjer hunden med a-creme? :P | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-23 19:44 | |
![]() | (promenad) | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-23 19:44 | |
![]() | tassarna bara | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-23 19:46 | |
![]() | Kopparspiral påverkar inte huden alls, snarare åt det positiva hållet. Men satsa på bra rengöring, ät mindre socker. Tänk på att innan mens ökar testosteronnivåerna och därför kan man få utslag. Var extra nogrann då, ät mkt lax och rengör, använd en tunnare creme om du blir fet tex aloegel Jason är bra. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-23 19:47 | |
![]() | Frisk luft är oxå viktigt, efter en dag inomhus blir huden tråkig. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-23 19:47 | |
![]() | Hunden med. | |
| CrackedActor | 2011-10-23 20:26 | |
![]() | Ja, men just det! det var ju därför jag misstänkte spiralen, efter den så har jag oftare och mycket längre mens, och att det är "mens"-finnar jag har typ. Och eftersom den kommer så tätt så hinner inte de gamla finnarna försvinna innan de nya dyker upp, lite så. Men jag tror jag får ha den spiralen som till stor del tar bort mensen, så jag ska väl punga ut med 1200:- och testa en sån istället för den här gratis-grejen... Jag får sluta gilla gratis så förbannat mycket.. Inomhus-hundar är nog jättetråkiga... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-10-23 21:34 | |
![]() | jag har inte själv problem med huden ,men min väninna har har det,hon använder en tvål som heter Reporia den innehåller tjära och den är tydligen sagolikt bra för hyn | |
| henrik_l | 2011-10-25 05:21 | |
![]() | alex_sandraa: jag menade munherpes. Jag vet inte om man kan bota att man får det men om man kör laser kan man hålla ner symtomen bra mkt iaf. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-25 10:46 | |
![]() | reporia är en underbar tvål, luktar gott med. Lämpar sig för fet hud, typ tonårs. | |
| Leyla K | 2011-10-25 10:57 | |
![]() | Det låter som ungefär samma hudtyp jag har. Jag hade ganska mycket problem med acne, men började använda Vichy Normaderm Acne Prone Skin från Apoteket, både ansiktstvålen och ansiktsvattnet och använder skrubbhandskar när jag tvättar ansiktet. Har knappt haft en finne sedan dess (typ fyra fem år sedan). Som ansiktskräm använder jag Cliniderms sunlotion med spf 25, återfuktande men inte fet. Plus att man alltid har skydd för solen. Det är mina bästa tips. | |
| CrackedActor | 2011-10-25 13:24 | |
![]() | De börjar försvinna nu, verkar inte som att jag behöver göra nåt, var väl bara en finn-period. | |
| apbur | 2011-10-27 14:57 | |
![]() | Jag skulle även vilja rekommendera kroppspuder mot alla möjliga hudproblem. Ger väldigt skön och befriande känsla och huden verkar älska det. Mina katter har lite problem med tassarna. Innan har jag försökt göra ren tassarna med vatten och tvål men insåg att det var så mycket bättre att behandla det torrt. Puder är oslagbart :) | |
| apbur | 2011-10-27 14:58 | |
![]() | Vätskar huden är det tyvärr inte helt bra, då bildas det klumpar. | |
| Katijoun | 2011-10-30 19:08 | |
![]() | Använd produkter för blandad hy och drick massor av vatten :)) | |