Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 743 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2011-11-21 08:46 | |
![]() | Nu på morgonen har hur många som helst denna statusuppdateringen: På jobbet! Men jaahaaa, intressant liksom - hahaha :D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-21 09:11 | |
![]() | Jag kan störa mig på de som hela tiden måste tala om att de umgås med "bästa NN" eller "finaste RR" och sedan som pricken över i´t avslutar med att de ska hem till "mest älskade" familjen osv. Det känns som om de jobbar hårt för att intala sig själva om vilket fantastiskt liv de har och hur älskade de är. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2011-11-21 09:24 | |
![]() | Denna då: Ge mig en kram genom att klicka på "Gilla", sedan kopiera och klistra in på Din egen status. Jag tror att jag redan nu vet vem som kommer att krama mig och vem som inte kommer att göra det! Kom ihåg att när du klickar på "Gilla", så måste du kopiera denna på Din status så jag kan krama dig ;-) | |
| Tjattefackap | 2011-11-21 09:27 | |
![]() | Det jag stör mig mest på är att 99% av användarna helt plötsligt blir sjukt puttinuttiga och kallar varandra för "vännen" och "hjärtat" osv, och "de bara MÅSTE ses och ta en fika snart". Sen när man träffar dem på riktigt så är de typ lika livade som Ior. Och allt jävla svenssontwittrande som "sitter på bussen" eller "Just gått upp, dags för kaffe" och dylikt...är det nån i hela världen som bryr sig mer än de själva och möjligtvis SL och Gevalia? | |
| nettan23 | 2011-11-21 10:04 | |
![]() | Återigen klappar jag mig själv på axeln för att jag inte har skaffat FB :D | |
| abk | 2011-11-21 10:12 | |
![]() | Tycker det är intressant att många klagar på speluppdateringar eller spotify, dessa går att blocka utan att blocka personen.. är själv en notorisk spelare av vissa spel och jag har vänner som nyttjar mina uppdateringar av dessa.. resten har blockat dem.. alla är glada och nöjda :) Själv har jag svårt för alla nyblivna föräldrar som alltid uppdaterar om barnets framsteg, allt ifrån febertemp till nyans på det som finns i blöjan. Kul för barnet när det blir gammalt nog att läsa om sig själv på nätet.. för allt finns ju kvar.. | |
| Uprisingsun - Ej medlem längre | 2011-11-21 16:00 | |
![]() | Människorna som uppdaterar sin status med ett klagomål på andras statusar. Man undrar ju om de sitter och läser igenom precis allt som händer? Patetiskt isåfall. | |
| taxam - Ej medlem längre | 2011-11-21 18:12 | |
![]() | Folk som spamar med vad dom lyssnar på är riktigt irriterande och tar en massa plats...lika ointresserad av det som av vad folk lagar för mat.... | |
| Cardis | 2011-11-21 18:26 | |
![]() | Folk som gnäller om saker, speciellt om det är något dem hade kunnat göra någonting åt. Och självklart alla "Kopiera detta..." eller farmville inbjudningar... Har dock valt att sätta folk som bara skriver sånt på ignoreringslistan | |
| taxam - Ej medlem längre | 2011-11-21 20:39 | |
![]() | Vänner o släkt som aldrig svarar när man skriver nå´t....ska man bara vara ett nummer i vänlistan? | |
| Empty Sky - Ej medlem längre | 2011-11-21 21:17 | |
![]() | "Vänner" som bara skriver trams på fb är väl lika tråkigt tramsiga irl - ta bort dem eller tål. Vem fan har _vänner_ på fejan som de ignorerar? Just en skön "vän" själv då. =) | |
| diffdiff | 2011-11-21 21:22 | |
![]() | Allt kopiera detta och speciellt om det bara är skit bläää | |
| diffdiff | 2011-11-21 21:23 | |
![]() | eller alla tyck synd om mig statusar det spyr jag pa | |
| tötis - Ej medlem längre | 2011-11-21 21:24 | |
![]() | En gammal klasskompis som gnäller dag ut och dag in om hur lite pengar hon har"blir nog ingen jul för oss" eller "har inte råd att handla klappar till mina barn =((" 4 dagar senare var människan på Ullared,handlade julklappar för 8000 till sina 2 barn..lade upp bilder på allt hon handlat+bild på kvittot! Stackars sate..jobbigt att vara så fattig! | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-11-25 07:26 | |
![]() | Hm, när man läser allt detta blir man verkligen anti om man inte redan har FB. Men jag brukar säga att facebook är vad man gör det till och har gjort en folder till kursarna på jobbet om just detta. Tycker nämligen att det är lite synd att fb har fått dåligt rykte. Man behöver inte läsa allt typ " det är fredag idag" eller "ska göra plättar nu". Om jag skriver något brukar jag försöka vara rolig, lägga in en länk till något roligt/intressant eller lite foton. Skulle aldrig skriva "har städat idag" el liknande. Jo, skrev faktiskt om att "nu har jag också putsat fönster för en gångs skull så nu vet alla det", men det var ironi för att alla skulle inse att det är högst ointressant. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-11-25 07:36 | |
![]() | Var detta roligt eller värdelöst? Halvfyra och kan inte sova. Värk i handleden och älsklingen snarkar.... Vad gör man? Har lindat handleden, tagit 2 Ipren och vänt gubben på sidan. Inget hjälper!! Och nu kan jag inte sänka ned sängen, hissen har gått sönder - igen. Får väl ligga på andra hållet då..... | |
| pion ekrot | 2011-11-25 14:58 | |
![]() | Jag har inte fb längre, men jag minns att jag störde mig på folk som gnällde över att andra hade det bra (eller utgav sig för att ha det bra). | |
| jenay | 2011-11-26 00:00 | |
![]() | Just nu stör jag mig på när de skriver hur tråkig staden de bor i är, sedan saknar den när de är borta någon dag.. När de väl är hemma så gnäller de bara över den igen... Bestäm er hur ni vill ha de! Stör mig även på "kopiera vidare" | |
| elida253 | 2011-11-26 13:17 | |
![]() | Jag stör mig på statusuppdateringar som gäller klagomål på vädret. | |
| frukantarell | 2011-11-26 23:44 | |
![]() | Jobbigt när folk inte håller ordning på "dem" och "de" och använder "dem" i alla sammanhang. När jag får läsa "Nu tar jag en promenix" tre gånger om dagen från samma person. | |