Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 396 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-08 22:58 | |
![]() | Risken* | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-08 22:59 | |
![]() | ja du kan åka dit och ta honom på baris,risken är att han är hos någon annan | |
| smurfblue | 2011-12-08 23:01 | |
![]() | ttiittii jag har ju sagt att vi varit ihop i snart ett år oc det inte alls varit såhär innan så jag tycker att det är ganska elakt av ig att skriva att det oftast är så och stackars barn. Du har ingen aning om hur bra pappa han är han är faktiskt fantastisk med dem. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-08 23:03 | |
![]() | Ja för om någon inte svarar måste det ju betyda att man gökar med någon annan... Sherlock Holmes | |
| le-lou | 2011-12-08 23:04 | |
![]() | deli - vad hon kan göra är ju att markera att hon finns där , men inte som det ser ut nu? Ska hon bara sitta och ta emot utan att få tillbaka? Oavsett i vilken situation som råder så orkar en människa att leva så endast tillfälligt, det är ohållbart att hon ska ägna tid åt att fundera, oroa sig medan han ligger och sover och skiter i att svara henne att han åtminstone lever. För mig är det iaf viktigt att känna mig älskad i en relation. Att känna att nån icke bryr sig ett skvatt om mina känslor ger ju liksom ingen trygghet. Sunda krav ingår i sunda förhållanden. | |
| smurfblue | 2011-12-08 23:05 | |
![]() | Det känns lite tråkigt när man öppnar sig och ber om råd oc tips och så skriver folk att de tror att han är otrogen när egentligen inget tyder p de enligt mig. De är inte direkt som att han hittar på om att han mår dåligt de vet jag ju. Jag tror inte at något blir bättre av att jag oroar mig massa för ännu fler saker precis som Delicious sa. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-08 23:08 | |
![]() | Du mår så dåligt så att du inte orkar ,men barnen ska orka,och nu är det värre en någonsin,frågar du så får du vara beredd på svar,eller ska du skriva vad du vill att vi ska svara | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-12-08 23:12 | |
![]() | Lite taktkänsla kanske vore på sin plats!? | |
| smurfblue | 2011-12-08 23:14 | |
![]() | ttiittii tråden handlade inte alls om barn överhuvudtaget det var du som började prata om det. Jag vill inte diskutera barnen här alls de har inte med saken att göra och känns olustigt att diskutera dem anser jag då det är en helt annan sak. Det här handlar om mig och honom och det är det enda jag kan prata om. Känns inte direkt rätt att prata om andras barn med främmande människor som dessutom dömer utan att ha nån fakta för hade tråden handl om barnen och inte år relation så hade du fått fle och andra fakta son har med dom och deras relation att göra. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-08 23:14 | |
![]() | Ja hon får väl åka dit och pinka revir. Då blir det nog bra. Kanske lite svårt att ha ett "sunt" förhållande när man inte är sund själv. Du har sagt att ditt ex var otrogen och ursäktade sig, räcker inte det? titti kan ju också ge sig.. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-12-08 23:15 | |
![]() | smurfblue. Personligen anser jag att Delicious kommer med många bra råd, om inte annat så har hon en bra insikt i om hur det är att lida av depression. | |
| smurfblue | 2011-12-08 23:17 | |
![]() | grönöga ja jag håller verkligen med jag är jätteglad att Delicious vill dela med sig av tankar och tips det är jättevärdefullt verkligen. Tack båda!!! Och flera andra också det är jättesnällt att ni tar er tid. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-08 23:20 | |
![]() | ok,stanna kvar det kanske blir bra någon gång läkarna kan skriva ut Benzo eller något annat sövande så han slipper fejsa verkligheten som den är,han blir säkert inte beroende,terapi funkar säkert iaf på sikt,föreslå honom det,det finns terapeuter både privat och i landstinget,går han privat så går det fortare då slipper han vård garantin | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-12-08 23:22 | |
![]() | Fy fan vad jävla otrevlig du kan vara ibland ttiittii! Varför hugga på någon som redan haltar!? Gå och lägg dig. | |
| numsan | 2011-12-08 23:25 | |
![]() | Titti - du tycker inte att du är lite hård nu? Angående otrohetsfrågan tror jag verkligen inte du behöver oroa dig för det. Precis som Delicious säger är det väl alltid en risk som finns i parrelationer, men jag tycker inte den verkar större här än. Någon annan relation. Snarare mindre kanske. Nu har jag förvisso inte så mycket erfarenhet av depression, men jag kan tänka mig att man inte skulle palla att bolla med två relationer när man knappt orkar med att vårda en. | |
| numsan | 2011-12-08 23:25 | |
![]() | Grönis - jag håller med dig! | |
| smurfblue | 2011-12-08 23:27 | |
![]() | Tack numsan och tack grönöga. | |
| le-lou | 2011-12-08 23:30 | |
![]() | Nu försvarar jag inte någon annan än mig själv - men skriver man och söker råd i en situation ute på ett forum så får man väl ta att folk berättar både om sina erfarenheter och ger tips och ideer. En bra sak enligt är att hon ska vara säker och ta reda på vad problemet handlar om mellan dem, om det handlar om depressionen el kanske på nåt annat. Mitt stalltips är att det inte gör det fullt ut och det står jag för-baserat på vad TS själv berättar: att han struntar i henne mer el mindre. Mitt tips är att ställa krav. Done deal. | |
| smurfblue | 2011-12-08 23:35 | |
![]() | le-lou jag är tacksam för din input också och jag ska fundera över det du skriver. Visst får man vara beredd på att folk kan skriva vad som helst när man öppnar sig såhär men de känns inte så roligt när vissa blandar in barn som inte all har med saken att göra eller säger en massa elaka saker omotiverat om en människa de inte vet något om och nu menar jag inte dig det känns som att du är ärlig och har respekt och så. | |
| le-lou | 2011-12-08 23:40 | |
![]() | önskar dig lycka till med detta och glöm inte dig själv i alltihop. du är faktiskt viktigast, kan vara värt att komma i håg det :). | |