Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 20 537 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Träsmak | 2011-12-20 22:48 | |
![]() | "Du ska veta att Flashback är EXTREMT välmodererat jämfört med det här forumet och Jesper.nu." Det var ju en skrattretande kommentar, när det sitter rasister i "invandringsforumet" och låter folk bete sig hur svinigt som helst och okväda folk som dom vill. Jojo, det kanske är där du själv trivs.... För övrigt är det enda omogna med det här forumet att de inte känner igen troll och har moderater som inte genomskådar dom. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-20 22:51 | |
![]() | Ja, verkligen jättebra att referera till Flashback där omognadens avskum håller till och får härja bäst de vill. | |
Stevare | 2011-12-20 23:00 | |
![]() | Ni är bevisligen inte aktiva på Flashback. Ja, rasistiska kommentarer tillåts om de samtidigt håller sig till ämnet och innehåller något som i viss mån tillför kvalitet till diskussionen. Jag tycker också det är tråkigt att läsa rasistiska saker, men att censurera är INTE lösningen på det. Flashback står för yttrandefrihet och ändrar inte yttrandefriheten efter personliga åsikter. Rasistiska kommentarer är en bieffekt, men kommer inte från Flashback utan från enskilda individer. Kanske era söner, kanske eran far eller jobbarkompis. Och Träsmak äcklar mig. Att indirekt kalla mig rasist bara för att jag... Ja, vadå? Vad gav dig rätten att göra det? Vad är det som tyder på att jag är rasist? | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:05 | |
![]() | Flashback är fullt av snorungar som ska hävda sig och skriva "Idiot" o dyl i varenda kommentar. Inte bara rasister, sexister, pedofiler och annat. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:06 | |
![]() | Folk har generellt lite svårt att förstå att yttrandefrihetens princip har ett pris - dvs att att den värnar också om idioters rätt att öppna käften. Jag tillhör de som tycker principen är viktigare än min personliga smak eller mina åsikter. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:08 | |
![]() | Fast att Flashback tillåter pedofiler och sexister att yttra sig betyder ju inte alls att det inte är välmodererat? Där är det ju tillåtet att diskutera vad som helst, så länge man faktiskt diskuterar och inte tramsar eller kastar in one-liners. Sånt rensas bort direkt. Mkt välmodererat, skulle jag säga. | |
dannyboyFFS | 2011-12-20 23:09 | |
![]() | Det är la bara att dra till flashback istället för att läxa upp betapets community? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:09 | |
![]() | Din jämförelse med Flashback haltar iofs lite, Stevare. Betapet är primärt en spelsida för hela familjen och forumet en bisak. Lite svårt att moderera Betapet som Flasback då. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:12 | |
![]() | FB är inte jämförbart med Betapet öht. Fattar inte varför TS tar upp det. Annat än ett exempel på hur TS vill att forum ska se ut? Knalla tillbaka till FB då. | |
Stevare | 2011-12-20 23:16 | |
![]() | Den som först gjorde jämförelsen var Amöban, varefter jag besvarade hennes kommentar. Det finns inte många likheter, nej, så det är svårt att jämföra. Pedofilnazisterna på Flashback samlade in 150 000 SEK här om dagen för att flickor i Afrika ska få möjlighet att gå i skolan. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:19 | |
![]() | Seriöst nu, vad vill du? Göra reklam för FB? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:19 | |
![]() | Betapetarna drar sitt strå till stacken genom att engagera sig i och överdriva varandras hethet. Denna välgärning skall icke underskattas. | |
Stevare | 2011-12-20 23:21 | |
![]() | lol @ SylviaPlath Delicious, Jag vill få er att inte ha så mycket fördomar. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:22 | |
![]() | Men du vill ha dina fördomar ifred? | |
Stevare | 2011-12-20 23:26 | |
![]() | Delicious, Vilka är mina fördomar? | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-20 23:27 | |
![]() | Se ditt första inlägg. Vilka är mina? | |
marmeladov22 | 2011-12-20 23:32 | |
![]() | får man äta 3 lussebullar innan man ska sova? | |
Stevare | 2011-12-20 23:34 | |
![]() | Okej, låt oss kalla det fördomar. Ingen har väl försökt motbevisa dessa fördomar, eller? Och om inte annat var det väl därför jag startade den här tråden, för att få er syn på saken. (Och jag menade såklart inte att alla på det här forumet är sådana, vilket jag försökte klargöra genom att skriva ut ett par trådar som exempel på var fjanterierna var som värst. Och i dessa trådar är det inte en fördom - utan ett faktum - att jag inte skulle kunna skilja på dem från 12-åringar.) | |
Marika1987 | 2011-12-20 23:35 | |
![]() | Varför togs inte den här tråden bort av forumvärden? Känns som att den enda som kommit med påhopp är den som startade den. | |
Marika1987 | 2011-12-20 23:36 | |
![]() | Frågan är omd et inte finns viktigare saker att diskutera... Så varför skriver jag här?Nä, tack å hej! =D | |