Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 300 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Zacrifyer | 2012-01-22 20:09 | |
![]() | Ett annat problem är att min far har svårt att läsa rutan där poäng o.dyl. står - skulle det inte gå att öka den lite i storlek? Det finns ju ganska stor marginal. Wordfeuds storlek klarar han mig veterligen av att läsa i alla fall. | |
| Zacrifyer | 2012-01-22 20:10 | |
![]() | (Vill förresten tillägga att det är en grym app, och att jag hoppas att den slår ut wf i sverige. Så att det inte bara låter som om jag gnäller ;) ) | |
| odin - Administratör | 2012-01-22 20:29 | |
![]() | Zacrifyer: vi tackar för input :-) (och den positiva kritiken). Ny apk uppe: * Chatt kan vara i landscape * Meddelanden ("push"/"notifikationer") filtreras bort om man redan "sett" draget i appen. Lill-IT: prova gärna och återkom om det löst sig. www.betapet.se/andro.../b eta1.apk | |
| odin - Administratör | 2012-01-22 21:49 | |
![]() | Ny apk uppe igen: * Texten är större i poäng-rutan. | |
| Rödetott | 2012-01-22 22:25 | |
![]() | Jag är lite okunnig, om man nu vill få fördelarna av nya saker som fixas med appen, behöver jag då liksom ominstallera den i mobilen eller uppdateras den automatiskt? | |
| Fruktskrutt | 2012-01-22 22:27 | |
![]() | Roligt att kunna spela här igen. :) En fråga om rullningsstatistiken på " min sida": Uppdateras den när matcherna som man rullat i är avgjorda? Om inte så har några rullningar inte kommit med. | |
| odin - Administratör | 2012-01-22 22:32 | |
![]() | Fruktskrutt: Rullningar lagras, men är inte riktigt ordnat så det syns på sidan. Rödetott: för tillfället måste du uppdatera manuellt. Men när vi lägger in appen på Android Market (inom en vecka) så slipper du uppdatera manuellt. | |
| odin - Administratör | 2012-01-22 22:32 | |
![]() | Fruktskrutt: Rullningar lagras, men är inte riktigt ordnat så det syns på sidan. Rödetott: för tillfället måste du uppdatera manuellt. Men när vi lägger in appen på Android Market (inom en vecka) så slipper du uppdatera manuellt (vi vill hitta buggar innan vi lägger upp på Market). | |
| sannabra | 2012-01-22 22:37 | |
![]() | Kommer det att ändras så att man inte kan lägga på redan lagda brickor? El det är meningen att det ska vara så? Råkar göra det hela tiden... (ifall du svarat pä det i.nan så har jag missat det) | |
| odin - Administratör | 2012-01-22 22:47 | |
![]() | Det skall möjligtvis ändras yep. * Ny apk med dubbelklick för zoom (pinch to zoom fungerar också). | |
| Fruktskrutt | 2012-01-22 22:49 | |
![]() | En annan sak som jag märkte, men som inte gör nått för mig, är att här i forumet och på vanliga Betapet har jag tagit bort min profilbild, men på BetaPet på mobilen så finns det ett foto. | |
| Lill-IT | 2012-01-22 22:52 | |
![]() | Haha.. och jag var på väg att lägga upp en bild.. ångrade mig och bilden blev uppladdad ändå. Sen gick den inte att ta bort.. fick ladda upp en annan. | |
| Fruktskrutt | 2012-01-22 22:56 | |
![]() | Fotot är ju min gamla profilbild, så det är ju jag iaf.. :) | |
| Lill-IT | 2012-01-22 23:12 | |
![]() | Upptäckte precis rullfunktionen när senaste drag inte får plats i rutan. Nice!:) | |
| odin - Administratör | 2012-01-22 23:19 | |
![]() | Bra att det funkade, var lite osäker. Skönt att du testade det åt mig. Tack :-) | |
| Rödetott | 2012-01-22 23:22 | |
![]() | Går det att göra så att man inte lyckas starta flera spel mot exakt samma motståndare? Sökte motståndare och fick upp en som jag redan har en match igång mot. Eller finns det någon neka-funktion som jag inte lyckats hitta av ännu? | |
| Fruktskrutt | 2012-01-22 23:23 | |
![]() | Håller med Lill-IT, snyggt när orden rullar fram. :) | |
| bjoblo | 2012-01-22 23:52 | |
![]() | Anående spel med fler än två... Jag spelar nästan aldrig mot flera på Betapet-sajten heller. Men det är för att där är det mest spelare man inte känner IRL. (Iaf för mig. Bara enstaka) Wordfeud spelar jag bara med "riktiga" polare och jag tycker det skulle vara kul att kunna mötas flera på samma bräde då. Får väl se vad som händer. Kanske gör jag en egen app en dag ;) | |
| Zacrifyer | 2012-01-23 00:01 | |
![]() | Kom att tänka på att det kanske ur reklamsynpunkt är vettigt att ha funktion för att spela fler än två. Jag har lite svårt att föra över folk ur wordfeudträsket - att det är "riktiga regler" lockar inte så mycket. Jag tror att det behövs saker som wordfeudspelarna saknar - de där som inte fascistscrabblar utan mest tycker att det är kul att lira vilket ordspel som helst. | |
| Guldplate | 2012-01-23 01:56 | |
![]() | Såg nyss att min motståndare gett upp i en match innan någon av oss hade lagt någonting. Resultatet inne i spelet visar på -8 poäng för mig och +8 poäng för henne. Detta trots att det var hon som gav upp.. Rankingen blev +-0 för båda. Det normala brukar väl vara att den som gav upp förlorar i rating nu när våra ratingpoäng inte skilljer sig så mycket åt. | |