Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade52
Mobilspel
Pågående19 098

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Evisaur2012-02-01 13:48
Antal inlägg: 69

Jag förstår liksom inte resonemanget kring just den här specifika björnen.
Björnen gick ju "till spillo" för att den var skadeskjuten. Alternativet hade ju varit att låta den plågas ihjäl.
Och den sköts i självförsvar - vilket förmodligen du också gjort om du blivit attackerad - Även om det var ditt fel att björnen från första början gick till anfall. Sånt sker ju instinktivt.

Menar du att människan inte får befinna sig i skogen överhuvudtaget?

nulltj - Ej medlem längre2012-02-01 13:53
Antal inlägg: 14052

Nej, men man kan väl ändå diskutera frågan, det handlar inte bara om den här björnen? Jag kan väl tycka att det är synd även om det var oundvikligt?
Och ja, jag tycker det var helt rätt att avliva denna eftersom den redan skadeskjutits.
Och ja, jag hade nog skjutit i självförsvar (eller inte, eftersom jag inte jagar).
Jag befinner mig mer än gärna i skogen, förstår inte vad just det har med saken att göra? Jag försöker dock låta bli att förstöra den.

FerrariN0072012-02-01 21:20
Antal inlägg: 25

Vilket ämne att diskutera om... ?
Dok lite kul att läsa vad alla tycker och tänker... :D

So_open_mind - Ej medlem längre2012-02-01 21:34
Antal inlägg: 348

Ni alla som tycker det är coolt att döda ett djur hoppas ni hamnar i helvetet,dom va här före oss va ska dom ta vägen när vi bygger och bygger ut tycker själv att människan själv ska utrotoasoch så kommer det att bli när vi gör som vi görmen människan är så smart not äkcliga jävla puckon är vad vi är fy fan !!!!!!!!

mönjelilja - Ej medlem längre2012-02-04 09:17
Antal inlägg: 3613

Tack för svar på mitt inlägg, fulsnack, nulltj och övriga. Håller med fulsnack och nulltj i deras resonemang.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?