Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 621 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-07-29 14:50 | |
![]() | urinerar innan loppet, lol. då har du inte sett bilder på killar som pinkar i farten, det hör jag det :) | |
| tiinnie | 2012-07-29 15:24 | |
![]() | Hejar på linda och sara algotsson i ridsporten =) De är släkt till mig =) | |
| Mindymoo | 2012-07-29 15:44 | |
![]() | Fotbollsdamerna är nåt jag inte missar! Dels för att de är riktigt bra och borde ha medaljchans, dels för att jag är fotbollsälskare i största allmänhet. Herrarna, tja man kan ju hoppas... Ska försöka kolla cykel när jag hinner - synd att man har annat att göra också. | |
| Allimoni - Ej medlem längre | 2012-07-29 15:57 | |
![]() | Spännande i cykel nu :) | |
| Dammen | 2012-07-29 17:33 | |
![]() | Tror det kommer att bli svårt att slå Pekings OS. Tyckte inte heller inledningen blev bra men det tog sig, ffa visa engelsmännen på konsten att gyckla med sig själva. Varför skall allt vara så perfekt? Här hedrade man gamla sångare/musiker, boxare i rullstol och framför allt visade man på att det är barnen som är vård världs hopp och framtid. Konstigare än så är det inte. Själv har jag kollat på simning, cykling, bordtennis m,m, men framförallt tjejernas fotboll. Så underhållande och fritt från de hårda tacklingarna som killarna brukar bjuda på. Så jag kommer att kolla allt vad jag kan. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-07-29 21:00 | |
![]() | Starckars Sarah, så synd att hon inte fick ta en medalj. Men hon har tiden framför sig och fler OS-medaljer att hämta förhoppningsvis! | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-07-29 21:04 | |
![]() | Tycker synd om henne, men pressen var också stor på att hon skulle ta medalj. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-07-29 21:07 | |
![]() | Ja, det blir ju ofta en stor press. Men hon kan ju när hon är i toppform så att säga, så det var inte för höga förväntningar egentligen. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-07-29 21:14 | |
![]() | Som "grädden på moset" fast tvärtom, så rök ju hennes världsrekord också... Hoppas hon får mycket tröst av nära och kära. | |
| mrperfect | 2012-07-29 22:48 | |
![]() | Stör mej inte med en massa frågor, jag tittar på OS :)) jag kommer att följa spelen förstås eftersom jag är den sportfånigaste person jag känner | |
| corlini | 2012-07-29 23:12 | |
![]() | undrar hur det går i hästhoppningen, många avhopp i sista stund pga skador. men kul och spännande blir det. dressyr roar mig inte alls, men det är kul att vi har stark medaljchans även där. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-07-30 18:46 | |
![]() | Fälttävlan <3 | |
| ingson | 2012-07-30 22:30 | |
![]() | Inga speciellt bra idrottsmän eller idrottsvinnor från Sverige. Men förbaskat bra hästar har vi. F.ö tycker jag att mycket av tjusningen med OS är att man får se en hel massa av små udda sporter som nästan aldrig telviseras annars. Men det har varit klent med udda sporter i år. | |
| Sote | 2012-07-31 00:15 | |
![]() | Dom visade några klipp från fälttävlingarna där man fick se hur hästarna gled omkull, voltade , ramlade osv. Det såg jäkligt otäckt ut. Är det ok att utsätta djur för detta, dom kan ju liksom inte välja själv? Är det vanligt att det ser ut så som dom visade? | |
| uffew | 2012-07-31 00:21 | |
![]() | Älskar att titta på OS. Rena julafton för idrottstokiga Många sporter att följa. Snart dags för friidrotten. Retar mig dock när kommentatorerna säger att någon försvarade guldet från Peking. Inte visste jag att man får ge tillbaka guldet man tog i Peking om man inte vinner i London :-p | |
| peter | 2012-07-31 03:47 | |
![]() | Svenska ryttare levererar när pressen fylls av artiklar om ett nytt "mardöms-OS". Vi har faktiskt en god chans till individuellt guld genom Sara Algotsson Ostholt på Wega (som verkligen kan hoppa!). I nationstävlingen handlar det nu om fyra lag, nämligen Tyskland (119,19 straffpoäng), Storbritannien (130,40), Sverige (131,20) och Nya Zeeland (133,20). Tysklands ledning är (nog) ointaglig, men silvermedaljer är inte orealistiska. Jag litar på Algotsson och Linbäck på Mister Pooh... Allt handlar nu om hur Ludwig Svennerstål lyckas få bukt med Schamwari i banhoppningen. 21-årige Svennerstål har hittills gjort en sensationell OS-debut. Det tryck han hade i galoppen i dagens terräng var bara så att man baxnade. | |
| peter | 2012-07-31 03:53 | |
![]() | I övrigt noterat om detta: Nya Zeeländske dubble olympiske guldmedaljören Mark Todd (individuell trea på dressyren)...mannen är 56 år gammal, vilket har lett till att blev avvisad från skyttelbussen som transporterar idrottsmännen mellan anläggningarna i London för några dagar sen "-- Sorry, Sir! This bus is only for athletes." :) | |
| corlini | 2012-07-31 07:17 | |
![]() | ja, fälttävlanden är underskattat, att behärska båda dressyren, banhoppning och fältridningen är grymt. jag tror vi har medaljchanser inom alla grenar i hästsporten. jens fredricsson har haft en sjuhelvetes stabil form uppåt, rgb är ju rgb och kan sätta den. sen har vi ju dressyren och vi såg ju vem som satte den klockrent i scandinavum :) så visst kan det bli svenskt. sote, nej det är inte vanligt och ja det händer. vanligast är det inom fälttävlan men det är sällan hästen skadar sig. värsta ovännen är gräs halka. hinderhöjden är låg för att kompensera att hindret är fast och hästen har bra skydd. | |
| Karmosin _ | 2012-07-31 09:32 | |
![]() | Förhoppningsvis är Mr Pooh okej idag för start i banhoppningen, han såg inte helt okej ut mot slutet i terrängen. Grymt roligt med flera medaljchanser i fälttävlan. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-07-31 16:18 | |
![]() | Wow Sara! | |