Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 610 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-14 17:15 | |
![]() | Design i sig belastar sällan miljön, så ur den aspekten torde det inte spela någon roll om man väljer en billigare eller dyrare pryl. | |
| Miss_jk | 2013-05-14 17:21 | |
![]() | Nummer två eller nummer fyra på denna sida: www.heatswiss.ch/grill.ht ml Eller denna: www.appliancist.com/...gr ill.html Någon av dessa tre blir det. | |
| Miss_jk | 2013-05-14 17:22 | |
![]() | Säg gärna vad ni tycker. :) | |
| krysopras | 2013-05-14 17:24 | |
![]() | Så kan det vara, tittiii. Jag har ingen lösning på problemet. Men ökad arbetslöshet kan vara en sådan. Många fattiga som inte kan konsumera och få väldigt rika som överkonsumerar ger åtm teoretiskt en viss balans. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-05-14 17:25 | |
![]() | Solo är klart häftigare. | |
| krysopras | 2013-05-14 17:31 | |
![]() | Oj, jag har ingen vana vid designgrillar så vid första anblicken gillar jag Eva Solo bäst - kan dock kanske snabbt bli banal gm olika billighetskopior. Jag brukar tycka bäst om att grilla på fyrkantiga grillar. Nr 2 i länk 1 ger lite pissoarkänsla eller som nåt på ett sjukhus. Nr 4 är snygg och lite Mad Men-aktig men rätt stor? Svårt!! =) Men kul! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-14 17:37 | |
![]() | Heat R, lätt! Solon känns passé. | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2013-05-14 17:38 | |
![]() | Jag tänker mest att dyra produkter ger mer genomtänkta val och det gör oftast att man får bättre kvalitet samt är mer nöjd med produkten. Det gör också att man är mer mån om den, att det är både möjligt och ekonomiskt rimligt att reparera/uppdatera den och den alltid har ett rimligt andrahandsvärde som gör att man kan sälja den vidare. Den sämsta konsumtionen måste väl vara den där man handlar dålig kvalitet i något som ser ut att vara ett billigt och bra köp i affären, men som går sönder efter ett tag och det enda man kan göra är att slänga produkten. | |
| Lillstölla | 2013-05-14 17:41 | |
![]() | Tycker att nummer 4 på första sidan är klart snyggast! Nummer 2 på första sidan ser ut som en dricksfontän eller som krysopras skriver, nåt på et sjukhus. Eva Solo liknar mest nåt som brukar stå framme som man får fimpa cigaretter i fast skinande blank. Men, är ju inte våra åsikter som räknas, är ju du som ska trivas med den miss_jk:) Hoppas du hittar rätt och trivs med den under många trevliga grillkvällar! | |
| krysopras | 2013-05-14 18:12 | |
![]() | Ja, arbis, jag håller med dig i din fundering. Slit-och-släng där "slit"-momentet är över på 6 veckor känns ...både tidsenligt och väldigt omodernt. Biltema arbetar uttryckligen på det viset, genom att hålla låg kvalitet på sina grejer ger de sina kunder (den outtalat efterfrågade) möjligheten att utan dåligt samvete få köpa nytt. Skiten havererar per omgående alltså, och så "måste" man shoppa nytt, man "behöver" en ny sån o sån o sån. Jag har läst en bok om den affärsmodellen, men jag har glömt titeln nu =( | |
| Miss_jk | 2013-05-14 19:46 | |
![]() | Heat R är ju min favorit, men har ändå lite svårt att bestämma mig... | |
| corlini | 2013-05-14 19:56 | |
![]() | Miss jk homeappliances.files...-g rill.jpg | |
| hfranke | 2013-05-14 21:59 | |
![]() | Heat R tycker jag! | |
| blue_moon | 2013-05-14 22:17 | |
![]() | Heat R hade jag också valt! | |
| blue_moon | 2013-05-14 22:19 | |
![]() | Alltså den andra uppifrån, HEAT R GAS BBQ. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-14 23:05 | |
![]() | hm eva solo grillen ser ut som en gammal papperskorg,snyggare finns de ju | |
| le-lou | 2013-05-15 11:19 | |
![]() | Eva solo är snygga som attans i rätt miljö. Själv skulle jag shoppat en kamado joe - inte är de snygga direkt men satan i gatan så gott det blir. Man kan både röka, grilla och baka pizzor i dem och resultatet blir outstanding. | |
| Bim1964 | 2013-05-15 12:39 | |
![]() | Nä var ingen som föll mig i smaken. Har en vanlig hederlig svart klotgrill som hängt med i 5 år nu. Men det är dags för en ny nu. Såg att min granne köpt en grill tror det är en Weber möjligtvis Landmaan, hur som helst så är den pastellgrön rätt så läcker faktiskt. Huvudsaken är att Ts blir nöjd och glad. Smaken är ju som baken delad :) som tur är. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-05-21 21:31 | |
![]() | Vad blev det? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-21 21:42 | |
![]() | nyfiken | |