Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 604 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-18 18:11 | |
![]() | Hoppas på Sverige givetvis!!! :) Nederländerna om inte Robin tar hem det. | |
| Sote | 2013-05-18 18:18 | |
![]() | Tror faktiskt att jag för första gången någonsin ska rösta ikväll.Ungerns bidrag är bara för mysigt för att strunta i. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-05-18 18:20 | |
![]() | Robin må va duktig sångare - men låten... hörde den första gången på jobbet häromdan... äfla tjat o gnäll. Hiskelig! Inte hört en enda annan låt ännu så kan inte svara på vinnare. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-18 18:26 | |
![]() | Låten behöver några lyssningar innan den landar tycker jag, tycker den är speciell och jag föredrar det framför det helt förutsägbara som tex Danmarks segertippade bidrag. Därför gillar jag Anouks låt också. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-19 01:27 | |
![]() | En liten sammanfattning av ESC-finalen... Ja, det blev som det tippades från början, tråkigt men hon var ju åtminstone ganska gullig med sin tunga som hon läspar med på samma söta vis som Jamie Oliver. Petra var strålande bra! Sketchen som skulle driva med svenskar var inte särskilt kul, jag förväntade mig bättre av Herngren och Lindström. Däremot var Petras svensknummer av Edward mycket mer träffsäkert och gjort med mer glimt i ögat. Lynda tog hem priset med roligaste sketch, igen. Loreen ägde, som det heter. :) Robin gjorde ett kanonframträdande, han borde minst slutat topp 5. Synd att inte Nederländerna fick vinna. En superbra produktion förutom att det tidiga vinnarvimlet blev till ett konstigt avbrott, för att sen fortsätta med röstningen. Andra stora minuset var Saade, vilken pajas. Han gjorde inget bra jobb alls och fick mig att ta till stora skämskudden med sina plumpa skämt om vacker flicka och milf. Det var så att man sa #pucko... Som helhet så blev det bättre än vad jag trodde att det skulle bli i Malmö, det blev ett väldigt bra TV-program med fokus på artisterna och musiken istället för reklam för olika länder. ESC 2013 får 5 av 5 Siffervalser. :) | |
| Sharky68 | 2013-05-19 01:32 | |
![]() | Gulligt med läspningar? Håller med att Anouk borde vunnit! Men typiskt är kompisröstandet på grannländer varför? Politik? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-19 01:36 | |
![]() | Ja, de gör det på liknande vis hon och Jamie Oliver och det är lite gulligt. :) För en del är det säkert politik och för andra att musiksmak är mer lik varandras tror jag. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-05-19 17:47 | |
![]() | Njet, hollands ballad var för trist för att vinna. Typiskt smör. Det är bara (nästan) hårdrockare som kan göra vettiga ballader. Ungern - vicket jädra skämt. Greklands alkohollåt - stor suck :( Sverige var inte bättre än sin placering och Moldavien kom skandalöst långt ner i listan :( | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-19 17:53 | |
![]() | Tycker han ja! :P | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-19 17:56 | |
![]() | Hårdrocksballader är bland det mest fettdrypande jag vet. Nederländernas bidrag var allt annat än inställsamt och smörigt. Kvalitét heter det visst. Moldavien minns jag inte ens... | |
| MelonMint | 2013-05-19 18:18 | |
![]() | Men nä Silver.. Ungern var ju jättebra! Kanske inte nån eurovision-vinnare, men en av mina favoriter. Gillade Norge och Belgien också. Love kills! Och vad gäller vinnarlåten, samma etnopop-grej som Rybak med fiolen. Hatade den låten också. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-19 23:33 | |
![]() | Cezar var ju rolig med sitt uppträdande också. Fler udda fåglar i framtida ESC vill jag gärna se! :) | |
| MelonMint | 2013-05-19 23:44 | |
![]() | Hahahah! Under presentationen av Cezar undslapp jag mig ett "gud va snygg han var". Sen började själva numret och jag blev hånad resten av kvällen. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-19 23:47 | |
![]() | :) | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-20 00:19 | |
![]() | Hahaha! Den här var ju skön! Kolla in... www.youtube.com/watc...0q YNOHD6E8 | |
| IronGuy | 2013-05-20 12:29 | |
![]() | Håller med Silfver på allt utom ungern! Mycket bra produktion, men själva röstningen (som är en av de två höjdpunkterna under finalen) gick olustigt fort...? O snacka om spänningsdödare att avslöja att vinnare var klart efter 36 röster...??! Azerbaijan var bra, men lite överraskande att de slutade tvåa... | |