Spelrum
Giraffen | 42 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 71 |
Mobilspel
Pågående | 20 215 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tindris | 2014-02-02 22:30 | |
![]() | Kan bli kul med 2 storbönder som får dela..undrar vilka? ;) | |
onlaaajn | 2014-02-03 10:44 | |
![]() | Spännande! Kan det vara Sandra o Billie-Kim kanske? Tyckte han sa något om dom två han valt inte var bästa vänner.. Manus tror jag inte dom har men kanske direktiv! | |
Fjällripa | 2014-02-03 11:24 | |
![]() | Det är stor hjärna som vinner Farmen, inte stora tuttar =D Ulrika var ju hur urblåst som helst! Stor i käften, men lite verkstad. Sen då hon insåg att hon inte hade mevind, fegade hon ur! Typiskt bortskämda storstads flickor! Hon trodde nog att plast tuttarna skulle få henne att bli storbonde =D Mera hon blev stor kossa HAHAHA | |
Tindris | 2014-02-03 13:16 | |
![]() | Hon hade sökt till andra dokusåpor också läste jag på ett annat ställe, att hon ville visa upp sin kropp i tv.. men är man sur o svår så blir man ful och ointressant! Och lösögonfransar o löshår hör inte ihop med livet på landet ;) | |
Skitkärring | 2014-02-03 13:29 | |
![]() | Hon är inte med längre, gå vidare. | |
Tindris | 2014-02-03 13:45 | |
![]() | Så den dagen det står mellan två stycken får man bara diskutera dom? och aldrig mer nämna gamla farmendeltagare? Då blir det inte mycket att säga du Skitkärring.. Trodde man fick dividera om allt som rör årets Farmen här? :-P | |
rudan65 | 2014-02-03 13:55 | |
![]() | Sluta gnabbas, hörrni! :)) Ikväll är det på't igen. Ska bli kul att se vilka som blir storbönder! | |
Skitkärring | 2014-02-03 14:16 | |
![]() | Jag tycker dock inte att det är mycket till diskussion, mest plumpa påhopp på en deltagare som inte ens är med längre. Har inte sagt något om att man inte "får" diskutera gamla deltagare, gör gärna det istället för att skriva ointressanta glåpord. Det säger rätt mycket om hur saknad Ulrika ändå är, att ni fortfarande "diskuterar" henne. :)) | |
Tindris | 2014-02-03 14:33 | |
![]() | Det är inga påhopp, vi tittare är ju granskare och tyckare, det blir inte att man bara skriver om moln och kossor i ett diskussionsforum.. det är ju människorna i rutan det handlar om.. och är man med i såna program blir man kritiserad och det är ju det dom vill eftersom dom är med ;) Kul iaf att se vilka det blir ikväll... Cornerlia kanske får sitta en vända till, man vet aldrig.. =) | |
Skitkärring | 2014-02-03 16:46 | |
![]() | "Urblåst" och "kossa" skrev nån, så visst skriver ni om kossor fast som tillmäle. Själv skrev du "sur o svår så blir man ful och ointressant" om Ulrika, ja är det kritik eller påhopp? Okej, Cornelia har en skruv lös, lite psykopatdrag. Blääääää! Så där ja! Nu blev det rätt nivå för er, eller??? | |
Tindris | 2014-02-03 17:11 | |
![]() | Cornelia är en smart ung tjej, hon är bara 20 år gammal.. Det gäller alla människor, någon som är vacker, kan bli ful om den visar upp en vrång sida av sig själv. Skriv vad du vill, det får väl alla göra i ett forum, bara man håller sig till ämnet? =) | |
Skitkärring | 2014-02-03 17:16 | |
![]() | Nej hon är inte särskilt smart och hon har en läbbig sida, hon är lömsk som en vit flugsvamp. Kritik eller påhopp var frågan. | |
Tindris | 2014-02-03 17:24 | |
![]() | Mer en åsikt .. Sen ser vi bara ca 100 min av 10 080 i veckan, så det är bara små glimtar vi får se av allt som händer.. | |
calle34 | 2014-02-03 19:37 | |
![]() | Min bror var med i den sopan Då när blondi o övriga bråkade om kött o andra saker. Nu är det bättre. De har ju mat på bordet. | |
Fjällripa | 2014-02-04 09:04 | |
![]() | Skönhet ligger i betraktarens öga...Vissa gillar insidan och vissa utsidan. Undrar om André fortfarande är kåt på tutt ULLrika nu då han har fått se att hon har EN hjärncella mer än hönan....den som gör att hon inte skiter på golvet =D HAHAHA | |
toonfisken | 2014-02-04 11:27 | |
![]() | Jag gillar Cornelia , hon är bra ! Billie kim också ! Gillar egentligen alla som är kvar ! | |
Fjällripa | 2014-02-04 11:41 | |
![]() | Jag också Toonfisken =) | |
Daggdroppe | 2014-02-04 18:25 | |
![]() | Sorgligt att man sitter och påpekar deras utseende. | |
onlaaajn | 2014-02-04 19:21 | |
![]() | Hur tror ni Olov kommer sköta uppdelningen på farmen nu då? Han har ju inte gjort allt för mkt fram tills nu.... Cornelia är smart tror jag, hon kan bli farlig :) Heja henne :) | |
Tindris | 2014-02-05 00:01 | |
![]() | Han kan nog röra till det! Men det blir nog rörelse när jokrarna kommer dit.. | |