Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 65 |
Mobilspel
Pågående | 19 967 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-26 23:49 | |
![]() | Hahaha, det här börjar bli en riktigt rolig tråd. (Östrogenet fick mig att klädsamt hålla för munnen när jag skrattade, såklart). | |
SkySpy_ | 2014-02-26 23:59 | |
![]() | Jo så mkt fattade jag apbur. Jag ver ironisk. Struntade att skriva ut smileyn vilket jag tydligen inte skulle ha gjort. :) så | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-27 00:00 | |
![]() | Jag undrar fortf samma sak som jag gjorde 23.30. | |
SkySpy_ | 2014-02-27 00:01 | |
![]() | Mm ok. Trodde du och apbur svarade med varandra så jag ignorerade den kommentaren. | |
apbur | 2014-02-27 00:06 | |
![]() | Svara på frågan istället. | |
Gr3en - Ej medlem längre | 2014-02-27 00:06 | |
![]() | att killar spänner sig och ska vara hårda och... ja, man brukar väl till och med säga just maskulina när man beskriver beteendet... torde väl vara en blandning av testosteron och kulturellt inlärt beteende. På samma sätt som tjejers åmande och kromande, extra höga fniss och överdrivna kroppsgester är en blandning av östrogen och kulturellt beteende för att fånga sagda möns uppmärksamhet. det måste väl inte vara antingen eller? Beteendet kan säkerligen hittas i alla möjliga former och inom olika arter av liv. dansade fåglar, stångande getter och högljudda överdrivna brudar. | |
SkySpy_ | 2014-02-27 00:14 | |
![]() | Istället för vadå? Svar på fråga 23:30 Jag har inga bevis eller statistik för det amper sand. Men det är vad jag tror. Hade jag vetat säkert hade jag skrivit att så här är det detta har jag belägg för. Det är intressant att höra olika teorier. | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-27 00:16 | |
![]() | Så när du bemöts av någon som faktiskt har lite koll, så väljer du ändå att stå fast vid vad du tror? | |
SkySpy_ | 2014-02-27 00:18 | |
![]() | Meningen med tråden, trådar är väl att diskutera och få fram olika åsikter amper. Hur hade trådar och diskussioner varit annars? | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-27 00:20 | |
![]() | Men fakta är sällan öppen för åsikter? En apelsin blir inte objektivt blåare av att jag tror eller vill att den är det. | |
apbur | 2014-02-27 00:23 | |
![]() | Vi frågar efter grunden till dina åsikter och antaganden. På vilket sätt tänker du att man annars diskuterar åsikter? Meddelar vilka man har som lite informationsbyte om nu nån är intresserad? Du kan ju besvara min retoriska fråga på riktigt. | |
SkySpy_ | 2014-02-27 00:24 | |
![]() | Nej det blir den inte. Där kan man mötas på halva vägen. Men samtidigt kan man undra hur stor en apelsin är i genomsnitt. Vill du prata apelsiner amper? | |
apbur | 2014-02-27 00:25 | |
![]() | Vi har inga som helst problem med att du generaliserar. Jag, och jag tror även amper, har problem med okunskap och felaktiga antaganden. | |
Gr3en - Ej medlem längre | 2014-02-27 00:26 | |
![]() | vart finns faktan i den här tråden och vem stod för den? För jag tycker jag bara ser gissningar och antaganden rakt igenom. Knappast någon som har backat upp något uttalande direkt... | |
SkySpy_ | 2014-02-27 00:29 | |
![]() | Men då är vi två eller tre. För jag anser att ni har fel, om nu amper tror precis som dig. Jag har skrivit och förklarat hur jag tänker. Fråga mig om det är något ni undrar om vad jag tycker så ska jag berätta vad jag anser. | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-27 00:29 | |
![]() | Haha, så den blir grönbrun istället. Nej, jag vill precis som apbur veta vad du grundar dina åsikter på. Hur förhåller sig testosteron till östrogen (som eg är ett samlingsnamn) rent kemiskt? Vilka receptorer i mottagarcellen binder de in till? Vilken typ av signal propageras? Hur påverkar signalen i sin tur eventuell reaktion? Villa reaktioner kan härledas till testosteron/östrogen? | |
apbur | 2014-02-27 00:31 | |
![]() | Dessutom kommer SkySpy med logiska felslut. Det behöver inte faktagrundas, bara avslöjas. | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-27 00:31 | |
![]() | Vet du tex att en av tre östrogentyper (östradiol, om jag minns rätt) bildas genom aromatisering av testosteron? | |
Gr3en - Ej medlem längre | 2014-02-27 00:36 | |
![]() | haha jaja. vafan har hänt med det här stället, och er? ni tjejligan brukade stå för någon sorts sans och förnuft innan, nu är ni mer som odrägliga flashbackare.. btw så finns det gröna apelsiner. bildgoogla. | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-27 00:37 | |
![]() | Jag kommer med fakta. Det efterfrågades. | |