Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Legobiten | 2007-01-24 18:03 | |
![]() | Nja, jag har mest haft oflyt med brickorna i de få förluster jag har. | |
| brava | 2007-01-24 20:14 | |
![]() | Vulkan - du är bäst för du tycker som jag i vissa väsentliga frågor - spyfärdig av lukten av micropopkorn med smörsmak (fö troligen en syntetisk ester och inte alls smör) tillika lukten av blodpudding. uuuurk Västgöten - så sant så sant - hela begreppet dålig /god förlorare är liksom inkonsekvent - finns det nån som - vill - förlora? (hur sur man blir av att förlora står väl i proportion till hur glad man blir om man vinner lr?) Alla- skulle bra gärna ha en diskussion ang olika sk taktiker (se gärna mitt tidigare inlägg i denna tråd) | |
| Vanvård - Ej medlem längre | 2007-01-24 20:30 | |
![]() | "(hur sur man blir av att förlora står väl i proportion till hur glad man blir om man vinner lr?)" Jag är rätt sur även vid seger - du vill inte se mig när jag förlorat | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-01-24 20:44 | |
![]() | Vulcan: Instämmer till fullo!!! I ungefär allt som du skrivit i denna tråd. Om min motspelare inte hejat eller tackar spelar mej ingen roll... JAG hejar och tackar, det känns bäst så! Popcorn med smörsmak luktar inte bara illa, de SMAKAR illa också! Blodpudding är godare.. Men om jag kastar lite vanliga salta popcorn på dej, kan du fånga dom i munnen... *Kastar ett efter ett* | |
| mackz_ | 2009-08-24 00:52 | |
![]() | haha är tvungen att dela med mig av en härlig dålig förlorares bortförklaring: » mackz_: TRÅNA, CERT (24+297=321). » Spelare:s tur. Spelare: på vilka grunder utgick du ifrån att jag inte hade T eller G mackz_: haha ren chansning mackz_: hade själv två t:n mackz_: det verkade gå hem Spelare: jag har lite mer tanke när jag spelar så fortsätt att spela med andra nybörjare Hej då » Spelare gav upp! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-08-24 00:55 | |
![]() | Jag är en dålig förlorare.jag vet om det, | |
| mackz_ | 2009-08-24 00:59 | |
![]() | härligt | |
| E_Cantona | 2009-08-24 01:00 | |
![]() | Hatar att förlora:( | |
| Goaties Syss | 2009-08-24 02:16 | |
![]() | Jag tackar inte,hälsar sällan,grattar inte,jag är en dålig loser,,jag spelar för de är kul,jag bryr mej ej om människan jag spelar emot,jag har gett opp flera gr,japps sån e jag..ärlig go o gla kexchokla | |
| Femme_Fatale | 2009-08-24 12:22 | |
![]() | Förlorar jag så tar jag ut det på någon annan i stället....enda gången jag är dålig förlorare i viss mån är om sambon vinner med en massa tur, dvs han får allt bra och jag får allt dåligt. Har aldrig med flit avbrutit en match och tackar alltid för matchen =) | |