Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-09 19:54 | |
![]() | Och så klart punk, svensk punk helst. Klassisk musik sitter inte helt fel i bland och musik med mycket rytm som SKA till exempel. | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-09 19:56 | |
![]() | Och det sista, favoriten sen förr är så klart Thåström. Såja, nu fick jag med det jag hade tänkt och notera min velvet underground t-shirt som knappt syns. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-09 19:57 | |
![]() | Hmm jag är nog inte så blandat ändå kom jag på. Tycker de flesta musikstilar suger :) | |
| saraab - Ej medlem längre | 2008-05-09 19:59 | |
![]() | Jag gillar mycket RnB , rock , även svenska låtar. Jag tycker Rihanna har gjort mycket bra musik :) Även Evanescence. Lasse Lindh gör fina låtar. | |
| jfc | 2008-05-09 20:00 | |
![]() | De flesta artister klarar bara av att skapa ett fåtal bra stycken rockmusik under sin karriär. Det är därför rocken är en av de mest högstående konstnärliga uttrycksformerna. Det tar dessutom bra med tid att komma dit. Jag menar, Beethoven lirade ju sina låtar redan innan han han busa i skolan. Vad säger det om klassisk musik? | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-05-09 20:06 | |
![]() | Det som snurrar i mediaplayern för dagen; Nightwish, Kate Voegele, Sick Puppies, Kottonmouth Kings, Three Days Grace, Paramore, Danko Jones, Matchbook Romance, Chris Brown, Billy Talent, Madonna, Kleerup o Titiyo, Muse, Evanescence och DragonForce. Stackars de som snöar in på samma genre och/eller grupp - vilken miss när det finns så mycket bra musik! :D | |
| jfc | 2008-05-09 20:07 | |
![]() | Annars lyssnar man en del på Sabbath, Zeppelin, Maiden, Priest, Purple, Creedence, Beatles, Stones, Dylan, Hendrix, Nunnan, Thåström, Franklin, Presley, Bowie, Reed, Marley och Beyoncé. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-09 20:08 | |
![]() | Muse <3 Resten.. well :S | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-09 20:09 | |
![]() | Lou Reed kommer väl snart ut med en ny platta? | |
| missundersto | 2008-05-10 05:46 | |
![]() | rock n' roll, rockabilly, country, surf, psychobilly är väl det som tilltalar mig mest.. | |
| stavis | 2008-05-10 06:04 | |
![]() | Kent!!! | |
| miss_ia | 2008-05-10 08:18 | |
![]() | Dark wave, ambience, industri, neoclassical, black- och deathmetal, punk..men storfavoriterna bandmässigt är DEAD CAN DANCE! | |
| Bergatroll | 2008-05-10 10:26 | |
![]() | Mestadels folkmusik och folkrock nu för tiden (Väsen, Garmarna, Hedningarna, Malin Foxdal, Ranarim), men även en del rock/hårdrock i stil med Muse, S.Y.L, T.O.N, Amorphis. Är man ensam folkmusikfantast här? | |
| mcr-panic | 2009-08-24 12:33 | |
![]() | Gillar pop, emo, rock. favoriterna är helt klart Broder Daniel. All time low är oxå sjukt duktiga och jag ska på konsert med de i höst, lika så Håkan Hellström och Marilyn Manson. | |
| pwnage | 2009-08-24 12:44 | |
![]() | Jag älskar pop och lite äldre hiphop (kanske inte den allra äldsta, men sent nittiotal typ). Sen gillar jag rock också, men åt emohållet antar jag. | |
| slånbär | 2009-08-24 12:57 | |
![]() | Just nu är det mest hårdrock,metal, som gäller då mina tonåringar har smittat mig. Dead by April, Metallica, Sonic Syndicate, och favoriten Volbeat m.fl. Bandit är stationen för mig. Annars gillar jag ju alla rock speciellt från sextio och sjuttitalet. Doors, Janis ,Pink Floyd m.fl. Beatles och Stones går bort. Jazz också. Svensk musik kan vara ok också (framförallt hårdrocken då) Nationalteatern, Ted Gärdestad tex. En hel del klassiskt går också bra gärna Italiensk opera. Latinamerikansk pop/rock är också väldigt bra tex.Juanes. Men som sagt det som hörs oftast hemma hos mig nu är Metal. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-08-24 13:09 | |
![]() | Svårt att säga, all musik enligt mig har sin plats och tid. Tex om jag är på nattklubb/disco vill jag nog inte höra the beach boys, men är jag på Powermeet vill jag inte höra "disco" heheh. | |
| eid - Ej medlem längre | 2009-08-24 13:53 | |
![]() | yeah yeah yeahs is the shit!!!! annars är crystal castles, the kills, la roux några av mina senaste favoriter.. inom svensk musik tycker jag att robyn slår högst tillsammans med karin och olof dreijer! | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-08-24 14:12 | |
![]() | 50 tal fram till 2000 talet finnns inte mycket bra från 2000 talet Dansband,Rock, Powermetal ja lite allt möjligt inom rockens värld The Beach Boys, X Japan, Scorpions, Arvingarna, Noice, Strebers mest just nu fått pappas goda musiksmak helt enkelt | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-08-24 14:17 | |
![]() | Jakob Hellman får jag inte glömma | |