Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 270 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| AnnikaP - Ej medlem längre | 2006-07-20 23:38 | |
![]() | Ikväll löste jag en parkeringbiljett för 70 kronor och kom tillbaka till bilen en halvtimme försent och hade fått en bot på 300 spänn !!!!! | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2006-07-20 23:40 | |
![]() | ja ja..ytterligare en bot som kan kallas "sommarplåga" | |
| AnnikaP - Ej medlem längre | 2006-07-21 06:11 | |
![]() | I jämförelse med min bot känns Anna Bot nästan inte som en sommarplåga längre...fast bara nästan ;-) | |
| Dyslekso | 2006-11-01 14:09 | |
![]() | www.metro.se/se/arti.../i ndex.xml Gaah...fan vad trött jag är på alla "krönikejournalister" som knappt kan skriva och när de försöker bara skriver banaliteter eller felaktigheter. | |
| kartoffel | 2006-11-01 14:36 | |
![]() | Det enda possitiva är ju att hon i slutklämmen konstaterar att det är lättare för kvinnor att imponera på det motsatta könet då det bara krävs lite raffiga kläder och smink. Dagens irritation blir ju dock att jag enligt en sabla metrokrönikör har ett föga imponerande yrke. Som man och sekreterare lär man ju inte stå högt i kurs enligt hennes teori..:-/ | |
| Schackrutor | 2006-11-01 15:18 | |
![]() | Att mitt busskort har blivit snott, att hela dagen har varit sjukt stressig, att det snöar (jag har varken hunnit köpa vinterskor eller vinterjacka än) att min mp3 krånglar & så fick jag vänta på fsb i 40 min för att sätta in pengar - vilket tog ca 1 min, en sån där dag man bara vill glömma helt enkelt. | |
| veggie_d | 2006-11-01 15:23 | |
![]() | Nej, nej. Dagens största irritationsmoment (så här långt) var att det kom kalluft genom en sån där liten stängbar spalt i ena fönstret.. och den var precis så högt upp att jag var tvungen att stå på tå för att nå de, men inte tillräckligt för att det skulle vara lönt att hämta något att stå på. Skitjobbigt. Jag bestämde mig för ett par veckor sedan för att börja överreagera kraftigt på även de minsta störningar i min vardag, helt enkelt för att det är roligare att svära högt åt att cornflakesen är slut än att bara konstatera att nya måste inköpas. Igår t.ex., blev jag så vansinnigt arg på en liten vit tråd som hade fastnat på min svarta tröja, att jag knappt visste vad jag skulle ta mig till. Det var skoj. | |
| Dyslekso | 2006-11-02 13:08 | |
![]() | kartoffel: allvarligt, den där krönikan känns som utgrävd ur 80-talet. Visitkort som den stora statusmarkören...öh? Och varför är det så viktigt för svenskar som bor i USA att påpeka detta? | |
| Emmef - Ej medlem längre | 2006-11-02 13:15 | |
![]() | Irriterad på det mesta idag.. | |
| kartoffel | 2006-11-02 13:56 | |
![]() | Dyslekso: Var tvungen att ta det som irritationsmoment för att jag inte haft nått alls den dagen.. Måste ju finna nått att vara irriterad över så det fick bli att en fjantig krönikör drar upp en teori som är uråldrig. Å då kanske du förstår hur bra min dag var om kallas irritationsmoment för dagen..;-) | |
| Dyslekso | 2006-11-02 14:08 | |
![]() | Inte utan att man blir lite avundsjuk på din dag. Själv borde jag sluta läsa Aftonbladet och Metro, och aktivt undvika all form av åsiktsjournalistik, men jag dras till krönikorna och kolumnerna som en hyena till ett gnuas. | |
| LillaJoh - Ej medlem längre | 2006-11-04 00:36 | |
![]() | Idag blev jag irriterad på min sambo för att han inte ville gå med mig och handla. Han var så trött så att han var tvungen till att vila. Jag var minst lika trött, men tog lite mer ansvar som vanligt. | |
| gedackten - Ej medlem längre | 2006-11-04 17:40 | |
![]() | satt nyss och skrev ett långt inlägg till tråden om jakt och precis när jag korrekturläst och skall till att tryck på "skicka" så uppdaterar sig sidan och inlägget finns helt enkelt inte mer... F*N!! | |
| EvilMal | 2006-11-05 09:19 | |
![]() | igår blev jag arg eftersom våran Saab 93 02 tvärdog i en rondell och vägrade att starta igen. Jätteskoj med en sjuk 4:a årig kille och hela bilen full med inköp från IKEA! Det blev till att ringa på hjälp och nu har vi ingen bil.... SKITBIL!! | |
| Tolvbarnsmor - Ej medlem längre | 2006-11-05 09:55 | |
![]() | Leif Johansson nickar i samförstånd | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2006-11-05 18:31 | |
![]() | det mesta har gjrot mig irriterad idag, gått omkring som en småpyrande vulkan *S* | |
| veggie_d | 2006-11-05 18:42 | |
![]() | gedackten: säg det till Monk.. detsamma hände mig, men då sade han att jag var den enda som råkat ut för det.. så det var inget stort problem och behövde inte åtgärdas.. men nu är vi ju (minst) två :) | |
| Bitte - Administratör | 2006-11-05 19:17 | |
![]() | Att vi ett lag med 27 registrerade spelar inte har fler än 2 föräldrarpar .. och/eller sambosar till de äldre spelarna som kan jobba på matcherna Tycker synd om de föräldrarlösa | |
| falafelibröd | 2006-11-05 19:42 | |
![]() | irriterad på min egen dåliga inlärningsförmåga, den som inte finns! Har ju skrivning imorgon! | |
| gedackten - Ej medlem längre | 2006-11-05 19:51 | |
![]() | veggie_d intressant, indeed! jag har upplevt motsvarande situation fler ggr men av nån anledning har jag tagit det med större jämnmod än senast. jag har också otaliga ggr förundrat mig över att själva spelrumsfönstret, t ex giraffen om det är där jag är inloggad, har uppdaterat sig utan att jag tryckt på en enda uppdateringsknapp och då fört med sig att den chatdiskussion som förts raderats. kan vara nog så irriterande! konstigt om det inte inträffar för andra??! ska kanske gå lös på monk, då. | |