Spelrum
Giraffen33
Krokodilen3
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade66
Mobilspel
Pågående19 419

Forumkategorier

Användare Inlägg  
mollee - Ej medlem längre2009-10-18 14:06
Antal inlägg: 6087

Ja eller hus Myspruppen!
Nog för att jag kan vara flamsig, men sån är jag av naturen. Men inte på det sättet att jag smörar, försöker nästla mig in i grupper o.s.v

Tjejer kan vara väldigt falska i bland ( Killar med). Men jag blir spyfärdig av tjejer som ena sekunden lismar och berömmer en tjej, ger henne kramar och så. Och 10 minuter senare snackar hon skit om denna och beter sig allmänt avundsjuk :S

Tror jag har ganska många men från skoltiden då jag fick en glimt av hur en del tjejer beter sig för att vara med i gänget och för att hålla sig i den populära zonen genom att "låtsas" krama varandra, snacka om sådant som bara är passande, och klä sig i vissa kläder bara för att smälta in! Jag passade inte riktigt in när jag var yngre och höll mig på sidan med dom jag tyckte var intressanta och vi hade nog betydligt mer intressanta konversationer än ex: Gilomore girls, kläder och sånt,och vilka fester man skulle gå på ( vilka var populära ämnen om jag inte minnas fel)

Visst, ibland kände man sig utanför på en viss nivå.. men sen insåg man att dom kanske inte var något för mig.

Dödmetallörn - Ej medlem längre2009-10-18 14:06
Antal inlägg: 705

Tycker ni generaliserar lite väl mycket kring hur tjejer är, Pruppen och Mollee. Iofs sitter ni själva och snackar skit och tramsar så det kanske stämmer att kvinnor är ett gäng backstabbers? Som ett brev på posten kommer dessutom en man och hyllar er för att ni snackar skit om det kön ni själva tillhör.

mollee - Ej medlem längre2009-10-18 14:07

Rhotheta: Håller med till 110% :)

Myspruppen - Ej medlem längre2009-10-18 14:08
Antal inlägg: 5000

död:ge dej för fan!jag sa tjejer KAN,vart fan läser du en generalisering?

mollee - Ej medlem längre2009-10-18 14:10

Dödmetallörn.

Haha! Det är min åsikt som människa. Kan väl inte rå för hur jag tycker.
En del gillar kaffe mer än té osv.

Backstabbers? På vilket sätt är man det nu då? Pratar om det kvinnliga könet generellt och inte om någon särskild individ.

Ja, jag är möjligtvis flamsig och pratig till en viss nivå. Men detta är ett forum inte verkliga livet.

Tyck vad du vill om mig. Jag står på mig :)

Myspruppen - Ej medlem längre2009-10-18 14:11

näe..precis,herregud

mollee - Ej medlem längre2009-10-18 14:12

Men myspruppen, det är ju sant det vi säger till en viss del. De flesta tjejer är ju så! Inget vi kan rå för. Sanning är sanning.

Plumspapper - Ej medlem längre2009-10-18 14:13
Antal inlägg: 1005

Vilka tjejer ni träffar kanske beror på vad ni själva gör i livet. Tror inte ni skulle tycka tjejerna på exempelvis läkarutbildningen eller arkitektutbildningen var tramsiga.

Myspruppen - Ej medlem längre2009-10-18 14:16

jag kan inte annat än att utgå från den sanningen jag levt/lever med
så har det varit för mig då jag växt upp,vem kan uttala sig om ALLA tjejer överallt?därför skrev jag "tjejer KAN"
har alltid tagit avstånd från rent skitsnack bakom ryggen,det är ngt jag aldrig pysslat med,men då man inte ställde upp på det fick man inte vara med!å det mådde jag knappast dåligt av...jag förstog ju att då jag inte lyssnade så nämndes ju jag med...

Myspruppen - Ej medlem längre2009-10-18 14:17

nej vem har påstått det?

Plumspapper - Ej medlem längre2009-10-18 14:18

De flesta killar bara kan prata om bänkpress, öldrickande och fordon.

Harlort - Ej medlem längre2009-10-18 14:18
Antal inlägg: 670

201
Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!

Dax för könsbyte kanske :-)

Myspruppen - Ej medlem längre2009-10-18 14:18

pratar inte ens om sånt,har det ens med trams att göra?tycker det framkommer rätt bra vilket trams jag pratar om

Rhotheta2009-10-18 14:19
Antal inlägg: 4992

Dödmetallörn!

Det handlar nog mer om att man trivs med sina likar. Gråa zonen för mig är att man gillar raka puckar men man vågar fälla ned ringen efter sig. Man eller kvinna.

mollee - Ej medlem längre2009-10-18 14:20

Plumspapper: Vilken utbildning man har spelar nog ingen roll :)
Känner folk från olika samhällsklasser och många med lägre utbildning som jag lärt känna har visat sig betydligt mycket visare och klokare än en del med högre utbildning. Bara för att man är boksmart behöver man inte vara emotionellt smart osv.

Haha, alltså... Av min egna erfarenhet så gillar jag killar bättre. Bara är så! punkt slut.

mollee - Ej medlem längre2009-10-18 14:20

Plumspapper: Vilken utbildning man har spelar nog ingen roll :)
Känner folk från olika samhällsklasser och många med lägre utbildning som jag lärt känna har visat sig betydligt mycket visare och klokare än en del med högre utbildning. Bara för att man är boksmart behöver man inte vara emotionellt smart osv.

Haha, alltså... Av min egna erfarenhet så gillar jag killar bättre. Bara är så! punkt slut.

Myspruppen - Ej medlem längre2009-10-18 14:20

;)

Myspruppen - Ej medlem längre2009-10-18 14:20

det var till rohtetas inlägg

Plumspapper - Ej medlem längre2009-10-18 14:22

Jovisst, gruppmentaliteten kan vara otäck. Jag tycker också det finns motsvarande stereotyp som killar kan fastna i. De umgås i grupp utan att på riktigt lära känna varandra, brölar och har sin trygghet i gruppen.
Värsta exemplet på manlig flockmentalitet är väl gruppvåldtäkt och vad heter de nu igen de som förstör på fotbollsmatcher? Groupies?

slånbär2009-10-18 14:22
Antal inlägg: 5539

Du är en ung flicka med allt som kommer därtill. Ge det några år och du blir säkert ännu kvinnligare
Men äntligen fick jag det bekräftat ,efter 45 år att jag är precis så ung som jag känner mig. Och detta för att jag är helt ointresserad av smink, kläder och sånt. Hur kul som helst speciellt som det var när jag var ung som jag var intresserad och brydde mig.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?