Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skogstorparn | 2007-07-09 19:51 | |
![]() | tja! spriten skapar ju sällan nåt bra,men men..denna tråden skall ju va kul..efter att blivit avsläpt efter en väldigt blöt kväll gick jag upp till min kompis som hyrde övervåningen på en villa,väl där,utanför dörren, skärpte jag tydligen till mig,då jag visste att dom hade en bebis i familjen,vad jag inte visste var attt kompisen blivt hotat av en pundare med kniv från grannkåken kvällen innan.när snuten kom låg jag och snarkade i trappen med ett barnvagnsöverdrag som täcke ,en fotboll som kudde,och ett pannband runt bena!!behöver jag tilläga att förste snut på plats var en klasskompis farsa... | |
| Miss_jk | 2007-07-09 19:59 | |
![]() | Jag och min kompis var med om en hyfsat pinsam grej på Tullhus 2 (som det hette då). Som vanligt så valde vi att gå in på herrtoaletten, då det alltid är mindre kö där. Kompisen sätter sig ner på toaletten, och jag (som håller på att kissa på mig) förbereder mig genom att dra ner byxor och trosor. Ställer mig och lutar mig mot dörren som tydligen inte är låst. Någon öppnar varpå jag ramlar ut på golvet. Ligger och kravlar med byxorna vid vristerna medan kompisen sitter och skriker på toaletten och alla killar står och asgarvar... Ingen som gav en stackars tjej en hjälpande hand, inte. =P | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-09 20:08 | |
![]() | * A S G * Och det gäller både Skogsstorparn och Miss_jk. :-D Men jag måste säga att jag hellre hade varit på plats vid Miss_jk:s fadäs. Byxor vid vristerna vinner över pannband runt benen. *fniss* | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-07-09 22:29 | |
![]() | grannen!! ja, han tyckte inte det var en lika bra idè som jag tyckte att borra hål genom väggen och peta genom kabeln... han var inte hemma, men ringde på min dörr väl hemma. då var jag inte lika motiverad att prata med honom. men det var det mest vrickade han sett och så -jävla puckat så jag inte ens kan bli arg. verkade som en bra idè då..... | |
| Modessan | 2007-07-09 22:36 | |
![]() | Jag blev stupfull på en jazzfestival i Lysekil... Jag gillar inte jazz ens en gång! Efter båtresan hem spydde jag rödvin på grannens toalett innan min svägerska ledde mig hem... Väl hemma hade svärfar riggat en hinderbana bestående av tomma glasflaskor... Jag klarade den med bravur!!! Hur lyckasdes jag, frågar jag mig än idag! Dagen efter blev jag halv människa vid 19 tiden på kvällen och fick lämna tillbaka spannen som jag fått med från grannen!!! | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-07-09 22:54 | |
![]() | sakoline, hur seriös är du? erfarenhet? jo, finns nog många som kan berätta men även många som kan se det som glorifierande och bli nyfikna, vet inte ålder och så här............ingen bra idè att tala drogminnen här. men ok, en liten anekdot från 90talets ravekultur. förirrade mig i nån förort till berlin under loveparade med en liten röd dalahäst döpt till gino som enda sällskap och undrade varför alla talade så obegripligt i hammarkullen? hade följt en rälsbuss eller nåt för ljudet lät så flippat om de bara kunde mixat in lite bas.... så, nä me facit i hand... inge bra | |
| falafelibröd | 2007-07-10 18:17 | |
![]() | jag gjorde ngt fruktansvärt på fyllan i helgen. var i sthlm o hälsade på några kompisar, följde med ut. full o obevandrad i staden så hade jag ingen aning om vart vi var. dagen efter fick jag höra att vi varit på sturekompaniet........... | |
| Nighteyez | 2007-07-10 19:43 | |
![]() | Jag blev nersupen på ett bröllop jag skulle agera servitris på. (jag var inte inte gammal då) | |
| Brittson | 2007-07-12 18:24 | |
![]() | Intressant att så många blir nersupna. Väljer man inte själv att gapa och svälja, liksom? :) | |
| Nighteyez | 2007-07-12 18:38 | |
![]() | Ung å dum, klart man blir nersupen... med vilja :-) | |
| systerrebell | 2007-07-12 19:01 | |
![]() | Jag hamnade en gång i säng med en kille för att jag tyckte att han var helt fantastiskt underbart otroligt kunnig i ämnet blåmesar. | |
| ÖverPräktig | 2007-07-12 19:44 | |
![]() | blåmes (gul och blå), är det ett kodord för det som avses i den berömda sommarplågelåten? | |
| systerrebell | 2007-07-13 11:44 | |
![]() | Ingen aning. I ovan nämnda fall var blåmesarna fåglar på en planch. Samt orsaken till en enorm dagen-efter-ångest. Annars är min fyllespecialitet att lägga mig i gatukorsningar. Inte bra. | |
| systerrebell | 2007-07-13 12:04 | |
![]() | Just ja, eftersom det efterfrågades erfarenheter av narkotika. Jag blev en gång passiv narkoman (jag har liksom ingen personlig dragning åt det hållet) då en kompis rökte hasch och jag andades in ångorna. Det slutade med att kompisen fortfarande var rätt klar i skallen medan jag låg på en soffa och försökte skryta med mina kunskaper i jojkning (jag har aldrig kunnat jojka). Tydligen väckte jag halva huset med mina oooo-aaaa-iiiiii-aaaa-iii iii-åååååååh. I fortsättningen håller jag mig undan när andra testar dylika preparat. | |
| ekorre70 | 2007-07-13 13:02 | |
![]() | ha ha blåmesar, det kunde jag med ha fallit för det är trevliga fåglar | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-07-13 18:38 | |
![]() | Har nog faktiskt aldrig gjort något att skratta åt på fyllan, "bara" hamnat i fel sängar, spytt på fel ställen och varit otrevlig mot fel personer. Så numera aktar jag mig noga för att bli alltför berusad. Hasch har jag provat en gång i slutet på sextiotalet, sniffning likaså, men jag hade väl tur som inte tyckte det var så särskilt upphetsande. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2007-07-13 22:11 | |
![]() | jag satt en hel kväll och njöt av en låda rödvin. dagen efter så visade det sig vara vitt. | |
| leather-face - Ej medlem längre | 2007-07-13 22:45 | |
![]() | Vad knasigt. | |
| systerrebell | 2007-07-14 00:07 | |
![]() | Haha! Min kompis blev nykterist sedan han på fyllan krypit omkring naken på en gräsmatta mitt i stan och "voff":at. | |
| leather-face - Ej medlem längre | 2007-07-14 00:37 | |
![]() | Jag har hamnat i fyllecell tre gånger, Det är inte så smart direkt. | |