Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 591 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-25 22:20 | |
![]() | Jaså, är det här ni är alla godingar :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-25 22:29 | |
![]() | De flesta UFO:n är bara högredimensionella objekt som färdas i de 11 dimensionerna, och råkar passera med ett tvärsnitt som ser ut som ett 4-dimensionellt händelseförlopp i våra 4-dimensionellt tänkande hjärnor. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-26 10:40 | |
![]() | Någon har tittat på X antal filmer i en serie varav delarna är ca 15 min vardera. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-26 10:52 | |
![]() | Min farmor "tjatade" hela min uppväxt om att hon sett ett litet troll när hon var liten och var ute i skogen. Sedan för ett par år sedan efter ökad tv-konsumtion så har hon ändrat sig, eller snarare (enligt henne själv) kommit till insikt om att det självfallet var en liten utomjording hon såg, och inte ett troll... Jag har inte avfärdat henne, men om jag hade sett något sådan själv så hade jag antagligen antagit att det var en synvilla, och senare, ett förvrängt minne. Så det fanns en vidare poäng med historian. Inte sagt att möjligheten att det högst troliga liv som som finns någonstans "därute" skulle ta sig sig en sväng-om på jorden inte finns. Men jag kan inte relatera till anledningen varför de skulle vilja det. .. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-26 14:21 | |
![]() | Hehe Nattravn, dina analyser är strålande :) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-26 14:46 | |
![]() | Whenever them aljens come, I'm ready. www.geekologie.com/2...hi ef-1.jpg | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-27 10:16 | |
![]() | "Bananflugan blev tekniskt sett det första djuret i rymden. Amerikanerna sköt upp bananflugor i V2-raketer år 1946, och flugorna användes redan då i vetenskapliga studier." Kanske är det muterade bananflugor ni sett? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-27 15:43 | |
![]() | Snel kile: www.dn.se/DNet/jsp/p...p; rss=1399 | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-07-27 17:28 | |
![]() | I morse i spegeln.. :-) | |