Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 871

Forumkategorier

Användare Inlägg  
ImHot - Ej medlem längre2007-11-23 15:55
Antal inlägg: 10

skåldå, vad snackar du om? Jag hade inte gjort nåt mot nån men han skrev runt till folk och frågade om jag hade varit taskig, utan nån anledning alls förutom att vilja ha ut mig. Sen kom "spammen" och direkt efter kicken!

EddieTheHead - Ej medlem längre2007-11-23 16:02
Antal inlägg: 476

Be om ursäkt och gå vidare med ditt liv. Svårare än så är det inte.

Hönplockare - Ej medlem längre2007-11-23 16:28
Antal inlägg: 6

Silverin, du verkar va full av skit, vad tjänar du på att komma här och provocera med en massa spydigheter?
Du känner varken mig eller Imhot så lägg ner.

Och de där snacket om att jag trakasserar folk är ren jävla lögn. Jag har åsikter om vissa saker ja som etc träning, övervikt osv, och klarar inte folk av mina åsikter så får väl dom sluta läsa vad jag skriver då, hur svårt ska de va. Jag har knappast trakasserat någon och kallat denna för diverse saker om övervikt, sexuell läggning m.m.

Tyvärr finns en liten skara i de flesta sammanhang, nämligen bittra provocerande gubbar/kärringar som letar efter tajfs och bråk och hittar fel i varenda mening man skriver, rannsaka er själva och inse att ni är en stor orsak till de flesta bråk också. Och jag förstår överhuvudtaget inte hur ni klarar av och läsa tidningar där de är fullproppat av skönhetstips, träning, ideal, fettförbränning, snygga tjejer osv. tycker uppriktigt sagt synd om er.

Och angående -JK- med tanke på din skämtsamma attityd när du klistrade in länken så kan du knappast tagit illa vid dig, men humor och distans till saker och ting verkar ju inte va din specialité.

Och vart gränsen mellan betavänlig humor och min humor går, har jag inte en aning om, för de verkar tydligen ligga i betraktarens ögon, vad den vill läsa eller inte läsa.

Hönplockare - Ej medlem längre2007-11-23 16:50

Första spalten va även riktad åt Basta, din insats här i tråden är totalt meningslös.

Bitte - Administratör2007-11-23 16:51
Antal inlägg: 24221

Hönsplockare,, din tid är nog strax all,,

Bitte

Silverin - Ej medlem längre2007-11-23 17:00
Antal inlägg: 1760

ImHot: Ditt inlägg idag 15:47 var riktigt, riktigt bra. Självinsikt. *Ingen ironi!*

Hörn..:: Som svar på din fråga till mig - Varför slickar sig hundar mellan benen?

Hönplockare - Ej medlem längre2007-11-23 17:08

Varför vågar sig alla gamar gå fram till bytet först efter de att jakten och kampen är över?

Silverin - Ej medlem längre2007-11-23 17:13

Älska, glömma o förlåta...?

EddieTheHead - Ej medlem längre2007-11-23 17:15

Ren lathet.

EddieTheHead - Ej medlem längre2007-11-23 17:16

Angående hönplockaren, gamen och bytet alltså.

Hönplockare - Ej medlem längre2007-11-23 17:19

www.efa.sk/sve/4/02/...-0 5-08.htm

Silverin - Ej medlem längre2007-11-23 17:23

Å vilken bra länk: Den förklarar ju precis ALLT...

Hönplockare - Ej medlem längre2007-11-23 17:23

:)

Hönplockare - Ej medlem längre2007-11-23 17:28

Tänkte bara förtydliga lite vad jag och mina MC-gängkillar sysslar med hela dagarna.

vulcan2007-11-23 17:55
Antal inlägg: 7666

Den här tråden har tjänat ut sitt syfte för länge sen nu och jag tänker därför stänga den. Det är tråkigt att världen är så full av bittra gubbar och kärringar som inte kan tåla de trevliga skämten och kommentarerna från de här två hyvens gossarna/coola snubbarna. Från höjden av min gubbighet kostar jag dock på mig ett råd: Det lönar sig oftast i längden att vara hygglig. Den barnsliga lusten till översitteri funkar sämre ju längre bort man kommer från högstadiekorridorernas tid. Jag misstänker att du kommer att börja erfara det allt mer de kommande åren Bow/Hönplockare/Moet. Förhoppningsvis inte enbart den hårda vägen.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?