Spelrum
| Giraffen | 55 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 92 |
Mobilspel
| Pågående | 19 561 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Rhotheta | 2009-10-23 00:39 | |
![]() | Här skulle man kunna skriva spaltmetrar;) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-23 01:19 | |
![]() | :) | |
| SylphiD | 2009-10-23 01:34 | |
![]() | Den här är inte nådig kan jag lova. Det var i de yngre åren när jag gick i högstadiet. I åttan tror jag det var. Jag sitter på en lektion som vanligt på måndag morgon. Trött som man var, rejält trött. Sitter och slumrar, jag somnade faktiskt ett tag. Jag har mina händer i byxfickorna. Ja, och i de åren hade man det svårt med att kontrollera sin lille där nere, han kunde göra lite som han ville ibland. Grabbarna vet vad jag snackar om. Grejen är att läraren kommer fram och ska väcka mig och ser att jag har händerna i fickorna och tror på nått sätt att jag håller på med min mobiltelefon. Så hon sträcker sig för att ta den av mig. Hon gjorde inte det ;) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-23 01:42 | |
![]() | HAHA! SylphiD! Roligaste jag läst hittils! Blev det pekpinnen sedan? hehe | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-23 02:55 | |
![]() | Igår eller idag... | |
| KenKarlsson | 2009-10-23 02:56 | |
![]() | Min mor kom på mig och bror min när vi spelade kula hos grannen. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-23 03:02 | |
![]() | ja,då kan jag sova lugnt.... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-23 03:10 | |
![]() | Eller kom hon på eller dig? | |
| Snurt | 2009-10-23 08:43 | |
![]() | Vi skulle grilla när jag pluggade, grillspett, var på någon matmarknad och handlade. Kött paprika och sen lök, dessa var väldigt stora och torra så jag frågade en tjej som packade upp frukt (snygg och ..storbystad) Ursäka men du har inga små lökar? Hon tittar ner på sin tröja och skakar på huvudet. Där står jag med två stora lökar och väger dem i handen framför henne och inser vad jag frågat. blicken går som i en pingpongmatch mellan lökarna och "lökarna" Synd.. "jag gillar små lökar är allt jag får fram." | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-10-23 09:28 | |
![]() | haha | |
| F e b b o s | 2009-10-23 12:21 | |
![]() | Jag var prao på ICA för några år sedan. En äldre herre kom fram till mig.... Han: Hej. Har ni några ugnslampor här? ( Jag uppfattade detta som "ung-slampor" Jag: Ursäkta? Han: Ja, dom måste ju bytas ut då o då Jag: Nu tror jag allt att du skojar lite med mig =) Han: Nej, vadå? Ugnslampor....såna som man har i ugnen (här började det gå upp ett ljus för mig) Jag: Jahaaaaa ugns.......lampor (visade vägen, skamsen) Haha, kul minne iallafall =) | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-10-23 12:58 | |
![]() | Jag skulle gå till apoteket och köpa treo när en kvinnlig arbetskamrat bad mig att köpa ett preparat (kommer inte ihåg vilket), -Visst, sa jag, Sen traskar jag glatt in på apoteket på Västerlånggatan, ställer mig i kön och inväntar min tur. -Hej, jag skulle vilja ha treo och preparatet. Av någon märklig anledning så vill jag påskina att jag ska ha bägge preparaten, så jag säger käckt att kombinationen funkar mot min huvudvärk. Kvinna bakom disken tar fram treo och två olika förpackningar utav det andra och frågar sedan högt . -Jaha, brukar du ta dom vaginalt eller oralt? Som ung man med en lång kö bakom mig så stammar jag fram. -Det är olika. Hur djävla dum kan man bli? Jag betalar snabbt och går med gamnacke ut ackompanjerad av glatt fnitter. | |
| Lindalainen | 2009-10-23 13:45 | |
![]() | min mamma är lite av en expert av att alltid fisa när vi är inne i ex. affärer. hon blir lika förvånad varje gång för hon tror -alltid- att det ska bli en smygare men tio ggr av tio är det det motsatta. vet inte om hon måste gå hyfsskola eller om det mest bara är... naturligt. OCH pinsamt. för mig iaf. :) | |
| Stubin | 2009-10-23 14:03 | |
![]() | Satt på bussen bakom en mamma och hennes barn för många år sedan. Snett framför oss sitter en äldre man som inte har speciellt mycket hår kvar. Mannen kliver av bussen och precis innan dörrarna går igen och mannen är precis i dörröppningen utbrister barnet: MEN VAD HAR HAN GJORT MED HÅRET! | |
| Lindalainen | 2009-10-23 14:20 | |
![]() | finns mkt sånnadär historier på tjuvlyssnat.se :) kul å läsa där med.. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-23 14:32 | |
![]() | När min lillebror var väldigt liten (kanske 2-3 år) satt han och mor brevid en kille med en väldigt mörbrun nyans till hudton. Min lillebror har alltid sagt vad han tänker på (det gör han än, tyvärr). Han satt alltså där och såg verkligen konfunderad ut, rynkade på pannan och stirrade påtagligt rakt mot mannen med sina uppspärrade stora bruna ögon. Han hade nog aldrig sett en riktigt mörkhyad person förut och utbrast därför helt plötsligt: " Titta mamma, en choklad-tomte! " Mamma skämdes givetvis och mannen började asgarva :) | |
| nettan23 | 2009-10-23 15:21 | |
![]() | En gammal arbetskompis älskar Lena Ph och vi va ute på ett ställe o han va lite onykter. Han dansade över helaaa stället, blev tillsagd av personalen, men han fortsatte, just som han släpper loss som mest, tappar han fotfästet, brakar in med bakhuvudet i den öppna spisen de hade. Stoppar det honom, NEJ! Han hoppar upp på fötter igen lika snabbt med drinken i handen och fortsätter dansa haha :D | |
| nettan23 | 2009-10-23 15:24 | |
![]() | Åhh just det, när jag va liten fick mamma skämmas. Vi åkte i rulltrappan och medan vi åker uppåt, åker en kortväxt person (dvärg) ner. Jag säger högt till mamma -Titta den lillaaaa gubben Mamma försöker ignorera mig Men då skriker jag högre och upprepade ggr -Mammaaaaa, titta DÅ, titta på den LILLA GUBBEN Haha | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-23 15:28 | |
![]() | Barn... | |
| snorklan | 2009-10-23 15:47 | |
![]() | Jag sprang på en gammal kompis från förr och vi hälsade glatt. Efter lite småprat frågar hon om jag har kontakt med andra gamla gemensamma bekanta och jag svarar att jag inte har det. Hon undrar varför och jag svarar; "Varför ska jag ha det? Det är inte människor jag har intresse av att umgås med. Jag har valt bort dem av en anledning, i mina ögon är de idioter" Undrar vad hon tror att jag har för anledning att inte ha kontakt med henne längre.. Inte riktigt meningen att vara så otrevlig som jag råkade vara :) | |