Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 387 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:18 | |
![]() | Läser alla inlägg och undrar vad killar tycker allmänt, ska det vara äkta lr plast..??..ja lr nej??..Respekterar alla för vad dom tycker, men anser att det är allt för många som skapar sej en "identitet" med brösten. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:22 | |
![]() | dags för ny medlemsfråga kanske: vilken kupa föredrar du? * A * B * C * D * bikupa | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:22 | |
![]() | Jag förstår vad du menar, jag är INGEN "lattemorsa" som springer på café stup i kvarten, utan snackar t ex om man åker t-banan, bebisen blir vrålhungrig, då måste jag väl kunna amma mitt barn utan att skämmas? | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:23 | |
![]() | jaha här pratas det om precis allt och inget.. Bröst är överskattat anser jag. | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:24 | |
![]() | Håller med dej Johanna73...herregud, om man har skapat ett vackert barn och sen det blir panik när bebisen är hungrig så ska man ju självklart få amma barnet vart man än är...Att sen ta en liten filt att skyla sej med är ju helt OK...Men skämmas...NÄÄÄÄ.... | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:25 | |
![]() | Och översocial, haha, då skulle jag knappast sitta inne på Betapet och häcka varje dag :) då skulle jag nog träffa folk irl hellre | |
| Miss_jk | 2008-03-28 11:26 | |
![]() | Tror inte att mångamed liknande åsikter som mig tycker att man ska skita i barnet bara för att man inte ska visa brösten. Som Äppelkatten sa, tänk lite förnuftigt. Amma offentligt om inget annat _vettigt_ alternativ finns. Men finns det ett annat alternativ så välj det framför att slänga fram bröstet framför näsan på en bullätande cafégäst. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:26 | |
![]() | Marie, bra talat. Tycker det är hemskt med alla kändisar som stoltserar med sina nyinköpta bröst. Och de är kända just för brösten.. | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:27 | |
![]() | Marie026, tack för det, det är ju inte som att man sitter och visar upp sig om man nu hade nåt :) | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:29 | |
![]() | Just det...äntligen nån som tycker som mej, man har ju bekanta som såååå gärna vill förstor sina bröst, och då kommer ju en undrar varför. kan förstå om det är så att dom gar myggbett och har enorma komplex för det, men man behöver ju inte pumpa in så det blir F-kupa...löjligt. Sen hör man när dom blir sårade av killar och säger: Dom bara ville leka med mina bröst..såg inte vad jag behövde osv osv....HALLÅÅÅÅÅÅ.... | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:30 | |
![]() | haha..ja fyy, usch får panik att bara tänka på att stoppa in "plast" i kroppen, brr | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:31 | |
![]() | Miss_jk: stackare, kanske du ska hålla dig hemma och fika istället ;) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:31 | |
![]() | Klart man ska få amma sitt barn. Barnet vill ha mat och det är det naturligaste som finns att amma. Titta bort om det inte passar! | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:33 | |
![]() | Håller med dej zimba....ser man en kvinna med barn, välj ett bord så du slipper se henne då...lr vägra titta åt det hållet. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:35 | |
![]() | marie, haha . Det är det klassiska. "De tittar inte mig i ögonen bara i min uringning". | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:36 | |
![]() | Jepp....och så undrar dom varför dom bara ska glo där...när siliconet är på bristningsgränsen och uringningen ner till naveln...hahahaha...=) | |
| jenny80 | 2008-03-28 11:42 | |
![]() | Dom som tycker att det inte är ok att amma offentligt har (kan omöjligt vis ha) inga barn själva. Jag och många fler med mig, vägrar stanna inomhus bara för att jag ammar om mitt barn blir hungrigt. Det är väl det mest narturliga som finns att amma? Det har folk gjort sedan urminnes tider. Isåfall kan ju cafér, returanger och köpcentrar osv skaffa en "offentlig plats" för oss ammande kvinnor där folk som nu tar illa upp över att man ger sitt barn mat offentligt får hålla sig borta ifrån. Det kanske är ni som borde sitta någon annanstanns? Det är ju mat man ger till barnet (alla har väl varit barn)!!! Inte f*n för att visa upp sina bröst. Har svårt att tro att det finns många killar som tycker att det är jättesexigt med en mamma som ammar(eller är det avundsjuka från kvinnorna) ? Vissa finns det garanterat. Hur som helst tänker inte jag sluta gå på cafér eller sluta äta ute bara för att jag ammar och för att vi valt och skaffa barn tänker jag inte låsa in mig. Hur bra är det för barnet? Ska alla barn inte få komma ut på ett halvår då eller? Jag menar hur fräscht är det och sitta på en toalett och amma? Brukar ni äta på toaletten eller? Det är faktiskt små människor vi pratar om. Då tycker ju jag att det är värre med alla dessa bimbos som går omkring och visar mer av brösten än vad som är dolt? Det är väl och ta illa upp? Ska vi ammande mammor då anfalla alla dom och tycka att dom faktiskt kan skyla över sina bröst när dom sitter på ett café????? | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:46 | |
![]() | Suveränt jenny80....skulle vilja se dom som gnäller över ammande barn säga till dom som SKYLTAR med sina bröst..typ SE MEJ SE, MEJ... | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-03-28 11:47 | |
![]() | jenny 80: Bra sagt!! | |
| Miss_jk | 2008-03-28 11:47 | |
![]() | Men snälla, läste du inte vad jag skrev?? Amma OFFENTLIGT om inget annat VETTIGT alternativ finns. Alltså ut och spring på stan bäst f-n ni vill, sitt på caféer hur mycket ni vill, åk t-bana hur mycket ni vill. Jag sa INTE att ni skulle stanna hemma, bara att ni kanske kan "skyla" er lite eller välja en lite mer avsides plats att amma på om ni sitter på allmän plats. Inget förbud är på gång, så ta det bara lugnt. Du kan fortsätta amma vart du vill och när du vill, jag framför bara min åsikt. | |