Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 370 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CHOKLADBIT - Ej medlem längre | 2008-05-24 12:09 | |
![]() | Hur kan du ens promota ett(flera) svensk lag när du är exempel hammarby:are? Det är inte normalt om du tror det själv och absolut ingen skillnad oavsett vilket lag det handlar om. Skickar ett psykologistipendium till E_Cantona...... | |
| Svårmodig - Ej medlem längre | 2008-05-24 12:13 | |
![]() | Att hålla på fler lag än ett är som att vara otrogen mot sin kvinna. | |
| E_Cantona | 2008-05-24 12:26 | |
![]() | Inom samma sport kan man ju inte hålla på flera lag men man kan ju tycka mer eller mindre bra om olika lag... Som i mitt fall, skulle mot förmodan inte Man U vinna ligan spelar det ingen roll vilket lag som vinner förutom Liverpool, det för mig bara illamående om det går bra för dem... | |
| Maybach | 2008-05-24 14:31 | |
![]() | Tror du jag byter lag efter resultat är du efterbliven. Om jag skulle heja på de lag som det går bra för skulle jag knappast hålla på Brynäs eller hur? Och jag skulle också kunnat säga att jag hållt på de lagen i 30 år om jag varit så gammal, men det är jag inte så att du använder DET som argument känns lite fånigt då jag inte ens har möjlighet att säga "samma här". | |
| Maybach | 2008-05-24 14:34 | |
![]() | Okej sorry, jag läste fel i ditt inlägg. Det näst sista stycket. | |
| E_Cantona | 2008-05-24 15:25 | |
![]() | Maybach Vet inte riktigt vem du riktar din ilska mot, jag har inte kritiserat dig en sekund... Skrev ju tom att jag tror jag fattade hur du menade...med att man kan unna vissa andra lag än det man håller på framgång... Sen har jag aldrig påstått att antalet år man varit supporter spelar roll, jag är inte mer Unitedsupporter än nån som nyss blivit det...Vi är båda supportrar... | |
| CHOKLADBIT - Ej medlem längre | 2008-05-30 13:24 | |
![]() | Maybach, du har ju visat flera gånger hur efterbliven du är, så det va ett dåligt argument.. | |
| SirMattBusby | 2009-11-25 12:39 | |
![]() | Idag är man skadeglad då Liverpool is no more i Champions League:)))) | |
| Dalmanisk - Ej medlem längre | 2009-11-25 13:33 | |
![]() | Damn right. Ut med Chelscum, Arse*al och Man Utd också - efter gruppspelet. | |
| smarties11 | 2009-11-25 13:51 | |
![]() | tss liverpool vad är det dom är ju ungefär lika dåliga som aik´!!!!!!! chelsea kommer ju ta hem hela jävla skiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! | |
| slårdiglätt - Ej medlem längre | 2009-11-25 15:12 | |
![]() | verkar vara fullt med engelsmän här inne. | |
| Dalmanisk - Ej medlem längre | 2009-11-25 15:43 | |
![]() | Att engelsk fotboll är populärt i Sverige måste komma som en chock för dig. | |
| slårdiglätt - Ej medlem längre | 2009-11-25 15:45 | |
![]() | Att man kan hålla stenhårt på ett lag för att de ligger högt i en tabell i utlandet känns ärligt talat skumt. Lite som att vara besatt av en hollywoodskådis istället för att satsa på ett riktigt förhållande. | |
| Dalmanisk - Ej medlem längre | 2009-11-25 15:47 | |
![]() | Kram på dig, jag har varit spurs-fan i 20 års tid och jag vet vad motgångar innebär, dessutom finns det flyg har jag för mig? Men nu är tråden OT. | |
| slårdiglätt - Ej medlem längre | 2009-11-25 16:13 | |
![]() | Ja håller du på tottenham är ju hela tråden OT för dig. Men din svenska själ hatar andra engelska lag nog för att gå in och kommentera ändå? Du kanske är aningen mer respektabel än alla som nu plötsligt håller på barca, men jag säger som huliganerna: support your local team. | |
| Dalmanisk - Ej medlem längre | 2009-11-25 16:15 | |
![]() | Oki, och ditt lokala lag spela i CL förstår jag. | |
| slårdiglätt - Ej medlem längre | 2009-11-25 16:27 | |
![]() | Nej, men det har gjort innan reglerna ändrades. Före det att oljeskurkar och banklån avgjorde titlarna. | |