Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade6
Mobilspel
Pågående19 983

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Cait2008-04-09 17:09
Antal inlägg: 222

Åh detta är en guilty pleasure. Det är tramsigt men roligt. Okej, så pratat med...

Och lite tyngd.

Jo. En gång ramlade jag ner för en trappa på Lydmar Hotell (snavade) och hamnade i en liten hög vid David Lynchs fötter. Han hjälpte mig upp och frågade hur det gick och jag sa tack bra...

DL: I fell over earlier in my room!
Jag: Where you intoxicated?
DL: No.
Jag: Hm, me niether.
DL: Nice to meet you.
Jag: Eh, okay.

-Proletären- - Ej medlem längre2008-04-09 17:11
Antal inlägg: 333

Jag har kastad en muffins i huvudet på Clabbe från idoljuryn, men det var flera år innan idol började sändas.

Pottränad - Ej medlem längre2008-04-09 17:17
Antal inlägg: 4315

Jag har tagit på Prince.

visst2008-04-09 17:50
Antal inlägg: 125

Min kompis var i bråk med Frank Andersson (när han var i sina glans dagar) hon nitade honom och han nitade tillbaka. Hon föll raklång som en klubbad oxe, tror att hon svimmade av en stund. men när hon kvicknade till så skulle hon ge sig på honom igen men jag fick hejdat henne....

Cait2008-04-09 18:00

I somras var jag i Venedig och såg I'm not there och då var Heath Ledger där. Han hade Ray-Bans.

Vi pratade inte. Sen dog han.

The_Viking2008-04-09 18:04
Antal inlägg: 750

Micke Sundlöv
Glen Hysèn
Uffe Larsson
Henke Larsson (har jans autograf också)
Tommy Melkerson
Kyösti Karjalainen
Ove Molin

Gravitation - Ej medlem längre2008-04-09 18:09
Antal inlägg: 223

Jag träffade mig själv en gång. Det var mäktigt.

krill_master - Ej medlem längre2008-04-09 18:43
Antal inlägg: 1576

jag satt i baren varje kväll på ett hotel i toronto under worldcup -04.
samtidigt var det filmfestival. så jag satt till småtimmarna me ett helt gäng (men inte alla samtidigt)
wayne gretzky med far walter
marc whalberg
liam neeson
cuba gooding jr (som minns mig som crazy swede)
paul coffey
scarlett johansson
nick nolte
kurre l
ankan p
don (healy), minns inte hans efternamn men han var förbannat kul.
sean penn
och sen var vi iväg och drack öl me börje salming som var kung där.

vinter OS i turin pratade ja me kungen och pillan, ja hade hängt min jacka ivägen för hans stol så vakterna sa till och sen bad han så mycke om ursäkt.

sen har faktiskt ja me träffat mig själv en gång men det var för typ 10år sen efter ett rave så det går vi inte in på nu.

Cait2008-04-09 23:12

En gång välte Jan Stenbeck ner min jacka från en stol (på en restaurang). Det kan ha berott på hans rondör. Han gjorde därefter en ansats till att plocka upp den men verkade överge tanken lika snabbt. Det kan ha berott på hans rondör. Sen mumlade han fram något som kan ha varit en ursäkt och övergick till att hojta: "Har ni ostron!?"

Cait2008-04-09 23:14

Oj vad pinsamt. Jag har skrivit where istället för were i ett tidigare inlägg. Bådar inte gott för min image som besserwisser...

Cait2008-04-09 23:18

För flera år sedan när Z-tv var hett hyrde jag och min kompis en lägenhet i andra hand av en kille som jobbade där (han får vara lite anonym). Så en dag när jag skulle städa så hittade jag en dildo under madrassen. Jag tyckte det var lite komiskt så jag ställde den i bokhyllan men min kompis blev stressad och la den i en papperskorg vid en busshållplats. Påslagen.

Morristown - Ej medlem längre2008-04-09 23:22
Antal inlägg: 7710

En mycket god vän till mig har fått en autograf på högra bröstet av en musiker i ett lokalt dansband.

Musikerns katt hade en trasig tand.

klobba2 - Ej medlem längre2008-04-09 23:23
Antal inlägg: 2332

Paul Coffey
The Man, the myth, the legend..........

Cait2008-04-09 23:24

En annan gång åt jag morötter tillsammans med Johnny Marr från The Smiths. Han var också vegetarian. Jag sa: Min kompis sa att du var med i the Smiths men jag tycker du ser alldeles för ung ut för det. Johnny: "Now, that was the right thing to say."

krill_master - Ej medlem längre2008-04-10 15:15
Antal inlägg: 1576

klobba2 :) helt rätt!!!!!!

Minta2008-04-10 15:42
Antal inlägg: 20042

Fred Åkerström.

Annars känner jag igen alla kändisar jag ser. När ingen annan gör det, känner jag igen dem. Men jag känner alltid igen människor, kända eller okända om jag "träffat" dem. Häromdagen förekom "Manuel" i Fawlty towers i en fim. Han var mycket älder och gråhårig, men jag kände igen honom fast ingen trodde mig så var det han.

impala-582008-04-10 16:19
Antal inlägg: 535

Jag är ganska känd i min umgängeskrets och en gång i min ungdom gjorde jag mej mina egna "karatepinnar" med en liten länk emellan,denna länk var tydligen en aning för lång för när jag skulle stoppa mitt viftande genom att knipa fast den ena pinnen under armen så blev det länken jag knep fast och pinnen träffade mej i nacken med en duktig smäll.
jag slutade sedan min karatepinne karriär.

myran_64 - Ej medlem längre2008-04-10 16:27
Antal inlägg: 3157

Känner bara en kändis och det är min svägerska, fast min storebrorsa var kändis på 80-talet med ett r.o.c.k-band =).

Ser inte heller kändisar då jag inte bryr mig så mycket om vilka jag möter eller sitter bredvid.

sejmårr2008-04-10 17:42
Antal inlägg: 843

....markoolio i hötorgshallen.....

bennyboll - Ej medlem längre2008-04-10 19:36
Antal inlägg: 8806

jag mötte en person i Gamla stan en gång som såg så bekant ut. Vi hälsade på varann och då undrade mina kompisar vem det var...
Ja, vem var det? Björne var det ju..dvs Jörgen Lantz! Inte vet jag varför han hejade så glatt på mej, vi känner ju inte varann???
Samma dag cyklade Mark Lewengood förbi mej...

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?