Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 535 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mr Pet | 2008-04-16 15:55 | |
![]() | Boot Camp Clik har varit mina husgudar sen O.G.C.'s debut som fick mig att upptäcka allt de tidigare ( Enta Da Stage, Da Shinin osv). Har hängivet konsumerat allt Duck Down har släppt ut men tycker att de börjar bli rejält trubbiga nu. Vill inte sätt in dem i nåt fack. De har ägt östkusten länge och gjort det genom att till 100% hållt sig till sitt koncept och inte kompromissat. nu har de tyvärr börjat göra det och resultatet är mediokert. | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-16 15:58 | |
![]() | Östkustens kung är Buckshot såklart. | |
| shantione | 2008-04-16 15:59 | |
![]() | MR PET: så dom artister du e inlyssnade på kan man inte sätta i fack? ja älskar boot camp de e pure gangsta shit för mig.. UTAN PARDON: de finns tusentals gangstarap låtar efter den beskrivningen du gav inte så himla litet område du pratar om.. bom bap e mer koncentrerat än så, ja kan inte så mkt om just bom bap eller "fack" som ni kallar de men en sak vet jag å de e att man inet kan sätta en rap artist i ett fack efter hur beatet låter... | |
| shantione | 2008-04-16 16:00 | |
![]() | inte bara iaf.. | |
| Mr Pet | 2008-04-16 16:03 | |
![]() | Medans hiphopmedia jiddrade om Biggie som kungen av NY. Så bugade jag bara för Starang Wondah. Sen var det jidder om Jay-Z eller Nas skulle ärva tronen men då hade redan Sean Price satt sig där enligt min åsikt. BCC har allt. T o m deras hangarounds är bland de absolut bästa. Supreme (från de Representativez) och Rusty Juxx är stekheta ( no homo) :D | |
| shantione | 2008-04-16 16:05 | |
![]() | sean price e tööng.. | |
| Mr Pet | 2008-04-16 16:07 | |
![]() | SHANTIONE Om du minns så var det du som började med att sätta in artister i fack iden här tråden. Jag poängterade i ett tidigare inlägg att jag inte ville sätta in artister i fack, men att om jag måste så gjorde jag det utefter deras sound och inte deras texter. DU vill kalla BCC för "pure gangsta shit". Du får göra det. JAG vill det inte. | |
| shantione | 2008-04-16 16:13 | |
![]() | ja började inte me att sätta in artister i fack.. gangsta rap är ett stort område ja sa bara vilka ja lyssna på å att DOM snackar om gangsta shit i dom låtarna ja lyssna på... ja tycker att er beskrivning på vilka som e bom bap å inte är flummig.. men de e ingen tvekan om en rappare är gangsta eller inte.. | |
| shantione | 2008-04-16 16:13 | |
![]() | ja började inte me att sätta in artister i fack.. gangsta rap är ett stort område ja sa bara vilka ja lyssna på å att DOM snackar om gangsta shit i dom låtarna ja lyssna på... ja tycker att er beskrivning på vilka som e bom bap å inte är flummig.. men de e ingen tvekan om en rappare är gangsta eller inte.. | |
| Mr Pet | 2008-04-16 16:21 | |
![]() | "..men de e ingen tvekan om en rappare är gangsta eller inte.." SHANTIONE Kanske inte för dig. Men min uppfattning är den att en rappare som TALAR om gangsta liv behöver nödvändigtvis inte vara en "Gangsta". Han kan antingen återge det han själv har sett men kanske inte varit en del av. Eller så är det en random wankster som hittar på och fantiserar för att den helt enkelt tycker det är kul och att det finns pengar i genren. Jag tycker vi kan återgå till att droppa namn på bra låtar istället. | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-16 16:25 | |
![]() | El Da Sensei - So think again. | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-16 16:26 | |
![]() | Markoolio - Mera Mål | |
| szarseo | 2008-04-16 16:26 | |
![]() | Själv är jag svag för det jazziga soundet, Lightheaded, Emanon, People Under The Stairs, Tribe, Giant Panda, och framförallt mina personliga favoriter: Sound Providers. Westcoast e sweet också. Devin The Dude, AMG och DJ Quik rockar. //Pony | |
| shantione | 2008-04-16 16:28 | |
![]() | agree to disagree.. :) seagram - gangsta livin | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-16 16:35 | |
![]() | Seagram är tung. Men sitter du på en skiva med DMG så får du fan ge mig! | |
| dgeo20 - Ej medlem längre | 2008-04-16 16:45 | |
![]() | jag har en skiva med DMG eller hade,men vet inte om jag kasta skiten,gilla inte dom :D | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-16 16:49 | |
![]() | Det är en soloartist och jag tror dig inte | |
| shantione | 2008-04-16 17:01 | |
![]() | har tyvärr bara facemob skivorna.. above the law - set free | |
| shantione | 2008-04-16 17:02 | |
![]() | har enstaka låtar me dmg.. DMG - Rest In Peace, DMG - You Dont Hear Me Doe | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-16 17:08 | |
![]() | har dem | |