Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 49 |
Mobilspel
Pågående | 19 215 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Stormfrun | 2008-04-15 15:50 | |
![]() | Jag håller på dej Uffe | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-04-15 15:56 | |
![]() | UffeUppsala: Nu har jag mest läst i forumet och inte skrivit värst mycket, men jag måste säga att jag har tyckt att det har varit ganska givande läsning de gånger någon har klippt in textstycken från någon "klok människa". Det blir lättare att följa debattörens tankegång och man förstår bättre vilka teorier som ligger bakom personens ord. Den som bygger sina argument på Platons teorier är inte mer snobbig än den som resonerar "så här gör vi hemma hos mig" är navleskådande. Som mest intressant kanske det blir att läsa när personliga argument blandas med redan nedskrivna teorier. | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:17 | |
![]() | Jag tycker inte man ska lyssna för mycket på mörkermänniskor som trivs bäst i solförmörkelser där de i fred kan ägna sig åt att utbrista saker som "pissmyra", "mollusk", "troll", osv, om sina meningsmotståndare. När solen lyser springer de och gömmer sig bakom närmaste dörrvakt och stämmer in i kören om hur mobbade de är för sina grammatikfel. | |
Ballerina | 2008-04-15 16:20 | |
![]() | E solu haha, vad ska man göra för att ignorera mörkermänniskorna, eller energitjuvarna? | |
oceano - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:20 | |
![]() | Du e ju för gooer E solu. Snacka om att ha sårad stolhet;-)) | |
E_Cantona | 2008-04-15 16:21 | |
![]() | Lika illa att lyssna på människor som tror sig vara förmer än andra... | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:21 | |
![]() | ;-) | |
Ballerina | 2008-04-15 16:25 | |
![]() | E_C Jag försöker, men kan inte hålla mig :/ | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:26 | |
![]() | E solu, har du inget bättre för dig än att ständigt hoppa på en person som inte skriver som du anser vara korrekt? Du fattar ju vad som menas i inläggen ändå. Skärp dig din jävla elitist. | |
Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:28 | |
![]() | Om en del känner sig behandlade som Satan kände i helvetets svål, hur kommer det sig? Vad har ni själva skrivit? Blir det bättre av att ömka? Har ni dåligt självförtroende så att ni måste skylla på andra människor för diverse ting? Är ni som skyller, är ni helt oskyldiga? Kan knappt tro det jag läser, att det finns de som inte ens vågar ha sin åsikt och stå för den, argumentera för den och så vidare på grund av att det finns de som inte håller med och som argumenterar även för det. Lite motvind i medvinden skadar inte om man står upp för sin sak. | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:35 | |
![]() | Jag hoppar bara på personer som förtjänar det. | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:36 | |
![]() | Man får ha ganska tunn hud för att bli upprörd över vad som skrivs på ett internetforum... | |
Ballerina | 2008-04-15 16:37 | |
![]() | solen Alla ska ju få ha sina åsikter. Men det är när man börja leta fel och kränka folk som det inte är kul längre. | |
E_Cantona | 2008-04-15 16:37 | |
![]() | Handlar kanske mer om att alla inte kan eller orkar argumentera emot... | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:37 | |
![]() | Ond jävel, de norska elitisterna är ett stort problem, de borde sättas i läger, företrädesvis rättstavningsläger. | |
Ballerina | 2008-04-15 16:37 | |
![]() | ord beror faktiskt lite på vad man har för erfarenheter också. | |
ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:38 | |
![]() | fjolla substantiv -n fjollor • fjollig kvinna el. flicka feminin man | |
Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:39 | |
![]() | Hur gör man sig förtjänt av det då? Du kanske själv förtjänar en släng av sleven. Jag tycker dina inlägg är ofta långrandiga och ett sätt för dig att visa att du har en vokabulär som inte är alla förbehållet. Känn dig inte så överlägsen, för det finns annat som räknas än korrekt grammatik och skrivspråk samt användande av utropstecken. Håll dig till ämnet och sluta jaga en enda person här i forumet istället. | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:39 | |
![]() | Nämen Uffe, jag tycker du har helt fel i utgångsläget. Det är väl ingen som säger vad som är rätt eller fel!? Jag tycker du har helt fel faktiskt. Som god uppsalabo vet du väl att det är bättre att tänka rätt, än att tänka fritt. ;) | |
Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-15 16:40 | |
![]() | Om man inte orkar eller kan argumentera emot, då får man väl söka sig till en annan tråd där det inte argumenteras något? | |