Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 687 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-04-15 20:27 | |
![]() | Om inte Guldlock är en grabb någonstans i 18-årsåldern, give or take, som givetvis provocerar för allt vad han är värd, ska jag förbaske mig...tja, sluta snusa, kanske. | |
| sejmårr | 2008-04-15 20:39 | |
![]() | "En krigares liv kan berättas genom ärren på hans kropp" | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-04-15 20:51 | |
![]() | Det här var nog det värsta jag har läst på Beta.. Jag måste nog va den fulaste kvnnan som går på denna jord, Född 2 barn, har bristningar, är fet ( usch!!!), men som många kloka kvinnor säger här ovanför: Har många runt omkring mej som tycker om den jag ÄR och inte hur jag ser ut! Och du Guldlock, om du nu är en tjej, så hoppas jag innerligt INTE att mina underbara, supersnygga, vältränade gossar träffar någon som du..Dom är värda någon mycket bättre! | |
| sejmårr | 2008-04-15 20:52 | |
![]() | Bennyboll! Du är en krigare! | |
| Rosö | 2008-04-15 20:58 | |
![]() | Bennyboll,jag ser nog ut som du efter andra barnet (missförstå mig rätt),men vem fan bryr sig om det.Det är insidan som räknas.Jag är inte fet men har några kilo plus sedan första graviditeten och jag märker då inga färre blickar från snygga karlar.Celluiter hör till i åldrandet och utvecklingen!! | |
| Rosö | 2008-04-15 21:01 | |
![]() | Ps.Bennyboll jag diggar dig,du är en RIKTIG kvinna!!Kramens | |
| Rosö | 2008-04-15 21:05 | |
![]() | Ännu ett inlägg från mig,blev så hippa till mig:)Tack gode gud för att det finns killar som du Tomasleonard som vet hur kroppen verkligen fungerar!!Ingen"vanlig" tjej kan gå runt utan någon liten bilring någon stans,vi är skapta att ha lite hull runt höfter och rumpa bara för att vi ska kunna ge vårt barn näring. | |
| Dyslekso | 2008-04-15 21:07 | |
![]() | Som du sade själv, Rosö: det är insidan som räknas.:D | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:13 | |
![]() | Tänk då den som har en vacker utsida utan bristningar och bilringar och en insida som är rätt tom upptill och med kärl som kleggat igen av allt äckel man ätit..... Ja, det kanske är det som är målet för vissa... | |
| Dyslekso | 2008-04-15 21:16 | |
![]() | mamman: jag trodde inte det var igenkläggade artärer och liknande man talade om här när man talade om insidan. Kanske har jag fel. :) Hur som helst lär inte tjocka personer ha mindre invärtes problem än smala. | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:16 | |
![]() | Citat ifrån Rosö - Ingen"vanlig" tjej kan gå runt utan någon liten bilring någon stans De är ju de ja säger vi mindre tjejer får massa skit att vi inte är normala eller är sjuka o de är ja grymt trött på. Dessutom vilka tror ni att ni är? ni vet ingenting om vem jag är vad jag är de kanske inte har slagit er ännu men man kan vara vacker både på in och utsida. Alla har ett tyckande JAG tycker de är fult med bristningar o så men inte fasen hoppar ja nån som tycker de är fult med smala människor med små bröst. Självklart om man har gått upp i viktpå grund av medicnska sj är de skillnad men folk som är feta som bara fortsätter o skyffla o skyffla in massa fett de är oansvarigt. Sen så får väll jag bara vara glad får att jag inte har dessa problem. Desstom känner jag många fula kärringar som är lika fula på insidan som på utsidan, verkar finnas en hel del här. O snacket om dessa barn herregud de är inte allas drömm o trycka ut en slempropp så sluta lyft de till höjderna, barn är frivilligt att skaffa sig. | |
| sejmårr | 2008-04-15 21:20 | |
![]() | Jag är lika ful på utsidan som på insidan... | |
| ysanmysan | 2008-04-15 21:21 | |
![]() | jag blir mer och mer rädd för varje dag som går... var fan är vi på väg? Jag är 40 år, har en knatte på 5 och är en stolt kvinna i storlek 48. Enligt dig skulle jag sitta inne och gråta och absolut inte visa mig ute så stor och fet som jag är. Med mina nästan 179 cm och midjelångt hår så vet jag om att jag syns ute och framför allt vet jag om att män i skiftande åldrar uppskattar vad de ser, fastän det finns celluliter och bristningar och lite hull. Alla kan ju inte tycka om dessa trådsmala, siliconfyllda, tuggumituggande blondiner som tror att just de är dödsnygga och tycker att alla andra kan gå en förtidig död till mötes. Min grabb som är 5 fick se Victoria Silverstedt i tidningen och sa med en drömmande blick mamma, henne vill jag gifta mig med... men i nästa ögonblick så sa han mamma, din mage är mysigare. Ska vi nu gå in på pudelns kärna dvs vad som är sexigt eller ej så får ju veckans undersökning som publicerades igår (tror jag) där kvinnor över 40 år får bästa betyget i sängen tala för sig själv, Guldlock du har några år framför dig innan du är i den kalibern. Hahaha mogna, det behöver du. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:22 | |
![]() | Word, Mamman =) | |
| sejmårr | 2008-04-15 21:23 | |
![]() | ååååå om jag ändå var smal med små bröst... eller helt dum i huvudet...eller frivilligt barnlös.....eller mamma till slemproppar...eller arg för att folk tycker olika om den tråd jag skapat- utan att tänka längre än min smala näsrygg räcker.... | |
| sejmårr | 2008-04-15 21:26 | |
![]() | jag har en kompis vars femårige son sa, när hon klev ur duschen: -Du har inte särskilt stora bröst du mamma... min kompis svarade ärligt: Nej, jag vet, och jag har varit ledsen över det ibland, men jag vet att jag har annat som är viktigare. Sonen svarade med förtjusning: "Ja-a, du har en JÄTTESTOR RUMPA!" | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:26 | |
![]() | Dessutom tror jag fullt och fast att Guldlock är en karl, och forumtroll dessutom! Vilket fruntimmer kallar en bebis för slempropp?? Det måste vara en karl för alla tjejer vet att det som kommer först är slemproppen därefter kommer bebisen =) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:27 | |
![]() | Barn är mycket riktigt frivilligt att skaffa och TACK GUD för att inte alla skaffar dom!!! Jag har inte sett många påhoppav smala tjejer med små bröst här heller utan mer ett konstaterande av att denna "fasa" kommer med åren oavsett om man vill eller inte... Guld... jag har sagt emot dig då jag inte håller med om det du skrivit om medier och synen på överviktiga. Jag tycker det är mer smala pinnar och anorektiker som "hyllas", men det kanske beror på att vi ser på olika program eller läser olika tidningar... | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-15 21:28 | |
![]() | aahhahah. TAck sejmårr! Vad härligt det är med barn! | |
| Bitte - Administratör | 2008-04-15 21:30 | |
![]() | Guldlock,, kallar du bla mig för kärring,, du är barnslig och omogen ett forumtroll av dess lika,, säger bara växupp och se verkligeheten Bitte kärring men snygg i alla fall | |