Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 350 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-17 14:58 | |
![]() | Jag tror inte att det är avundsjuka utan jag tror att man finner det motbjudande när självförtroendet går över i dyrkan till sig själv. Det är bra med självförtroende men i måttlig mängd. Det gäller inte bara personer som är vackra och dyrkar sig själv, det är lika motbjudande med ex fula män som dyrkar sig själv för att de tycker att de är smartare än alla andra... | |
| Tezzyc | 2008-04-17 15:10 | |
![]() | Jag undrar en sak. Paris Hilton, är hon verkligen så otroligt korkad som man ser i tex Simple Life? Kan man verkligen vara så dum? Sedan tycker i alla fall jag att om man har en vacker själv, vacker insida, så lyser det igenom oavsett hur man ser ut på utsidan. | |
| apekattan - Ej medlem längre | 2008-04-17 15:16 | |
![]() | Hur fixerade vid utseende är folk i detta forum, verkar vara en ny tråd om utseende varannan dag ungefär? Finns det inte något viktigare? | |
| snorklan | 2008-04-17 15:28 | |
![]() | Bara för att vara lite bitchig.. apekattan.. läs de viktigare trådarna då i så fall och skippa dessa.. ;) | |
| snorklan | 2008-04-17 15:29 | |
![]() | oj.. hon försvann visst.. undrar om det var för att jag var elak? : / | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-04-17 15:56 | |
![]() | Kan vi inte lika bra starta en tråd där vi diskuterar vilka som har photoshoppade bilder som är tagna på 80-talet på en gång? :-P | |
| barbi | 2008-04-17 15:57 | |
![]() | hihi de är bara o starta en tråd little:=) | |
| Cait | 2008-04-17 16:20 | |
![]() | Nattravn Den makten använder jag till att hitta bra sexpartners, trevligt sällskap, vinna fördelar på arbetsmarknaden, skaffa roliga erfarenheter. Det är väl uppenbart att det är mer praktiskt att vara snygg än ful. Man blir bättre bemött om man är snygg, det finns jätte-mycket undersökningar på det. Som ung kvinna med fördelaktigt yttre är det lättare att till exempel byta land och bygga upp en karriär och en bekatskapskrets jämfört med om man är 48 år gammal och åt det fula hållet. Säger ju sig självt. Eller? Självklart är det inte det jag vill bli omtyckt för (och skönhet är ju relativt på vissa sätt) och inte det jag vill att min partner ska värdera högst hos mig. Skönhet är bra att ta till i mer opersonliga relationer. När man behöver hjälp helt enkelt. När man vill vara med om något spännande. Det finns otroligt mycket roligt jag fått vara medc om på grund av mitt yttre som helt enkelt inte är tillgängligt för alla. Med det sagt menar jag inte att jag skulle vara fantastiskt snygg. Jag menar bara att mitt kön och min ålder placerar mig i en fördelaktig kategori: ung fertil kvinna (och ungdomen är förgänglig) och sådana är ganska populära. Allmänt sätt. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 18:56 | |
![]() | ja cait.... visst.... f.ö tror jag jag har lyckats se MINST två olika bilder på dig på bara ett par veckor jag tänkte skriva nåt mer till dig men insåg att jag inte tänker ödlsa den energin på det, så det finns så mycket annat som är både roligare och viktigare | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-17 18:59 | |
![]() | fast många kanske provocerar här på beta, eftersom att det finns många moraltanter här :) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:11 | |
![]() | ja du är ju urtypen... | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:22 | |
![]() | Tanter är härliga. Finns inget bättre än att krypa upp i famnen på en äldre dam och låta henne berätta sin livs historia samtidigt som hon pysslar om mitt hår och kokar varm choklad. | |
| Jollz | 2008-04-17 19:23 | |
![]() | Jag tror inte dVb skriver för att provocera, men det hon skriver är provocerande. | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:25 | |
![]() | Lite som en hund som gnager på möblerna. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:34 | |
![]() | Jollz... jag har en annan teori om varför hon skriver som hon gör... | |
| Cait | 2008-04-17 19:42 | |
![]() | mamman det stämmer att jag hade först en bild sen en annan såhär var det , den första var från ett modelljobb (ja photoshopad, men inte av mig) och det kändes b, den andra var för allvarlig och sorgsen, det var då jag bestämde mig för att inte ha någon bild alls och jag märker att jag gillar blankrader... sorry håller med Jollz angående dVb | |
| jiah - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:46 | |
![]() | Man kan om man vill och har möjligheten till det flyta på sitt utseende som ung flicka, men jag ser inte den enorma prestationen i detta. Det enda man gör då är ju att utnyttja sitt yttre och på så vis utnyttja andra människor. Få ett arbete pga att man verkar lätttillgänglig, en öl på krogen för att man har snygg häck eller en tillfällig bekantskap för att någon hoppas på att få ligga. - Till vilken nytta då? I riktiga relationer behöver man inte "använda" sitt yttre och utseendet ska helst inte spela så stor roll. Kanske i inledningen, men i alla fall inte i längden. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:55 | |
![]() | WORD jiah!!!!! och ett extra! | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-17 19:58 | |
![]() | När en flock med gnuer känner sig hotade så bildas en klunga där dom minsta skyddas. Otal är de djur som har färgspektrum som gör att de smälter in i naturen, fula tjejer har ett försvarstal. | |
| Cait | 2008-04-17 20:03 | |
![]() | Jag håller med dig jiah. Man utnyttjar sitt yttre medvetet och omedvetet. Precis som alla varelser utnyttjar sina tillgångar och sin position för att främja sig själv. Det är ingen "prestation" men något jag tycker att unga tjejer gott kan unna sig eftersom vi kan det. Mäns status ökar med åldern, inte vår. Dessutom lever vi i ett så kallat "manssamhälle". Alltså, utnyttja era behag. Järnet. | |