Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 685 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-04-19 09:56 | |
![]() | jag tycker otrohet är bra. Det sätter lite extra krydda på förhållandet | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-04-19 10:22 | |
![]() | -bara Ann, du är då för skön! :) Jag kan bli tokigt svartsjuk ibland och vilja skada och döda och så vidare men det går över. Det är nämligen i mig själv de känslorna finns och inte nödvändigtvis något särskilt som gubben gör. Attraktion till andra känner vi väl alla ibland, även om vi inte agerar på de känslorna. Jag tror att din man har agerat men det kan jag ju inte veta säkert, bara han och "tjejkompisen"... Som det sagts tidigare i denna tråd: om du är så osäker på ert förhållande att du måste snoka i hans saker så bör du lämna honom illa kvickt! Jag skulle bli skitarg om någon kollade i min mobil eller epost eller snigelpost, det skulle inte heller falla mig in att göra så mot någon jag respekterar! | |
| jenny80 | 2008-04-19 10:51 | |
![]() | fast det är ju så att jag INTE kan lite på människor alls inte ens min egen mamma... jag har blivit illa behandlad i min uppväxt attjag känner att jag inte kan lite på någon alls.... detta gör att jag är väldigt "snokande" av mig ungefär som att jag leter fel... bara för att jag är så van vid att bli svikan och deta gjorde ju inte saken bättre. Ok han kanske hade någon flirt den kvällen men jag tror inte att dom gjorde något eftersom hon hade följt med sin kille hem på kvällen... men den värsta otroheten är den känslomässiga biten....att han kanske går omkring och känner jättemycket för henne. Nu är detta 5 månader sedan det hände och tro mig vi har bråkat många gånger om detta och han vet att jag inte kan släppa detta och jag har sagt att jag kommer att dra upp detta många ggr till i livet... det är han införstådd med... | |
| jenny80 | 2008-04-19 10:53 | |
![]() | men jag känner att jag låter tiden gå, jag har ju faktiskt inga direkta bevis eller så utan känner att jag älskar honom. Men vad som händer nästa gång han ska gå ut utan mig vet jag inte...till helgen kommer det upp en kompis till honom på fest som var på samma fest (min man följde med honom) ska jag fråga honom vad som hände om han märkte något? | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-19 10:56 | |
![]() | Jenny. Ett råd. Lägg det bakom dej om du vill ha honom kvar! Drar du upp det där om och om igen så driver du honom i famnen på någon annan. Antingen diskuterar man igenom det en gång för alla eller så låter man det vara. | |
| Sweetie81 | 2008-04-19 10:57 | |
![]() | Hade du reagerat likadant om det hade varit en man han hade smsat med? Varför kan killar och tjejer inte vara kompisar för? Det är jättekonstigt ju:S | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-19 10:58 | |
![]() | Nej, det är hans kompis inte din. Vem tror du han stöttar? | |
| Ballerina | 2008-04-19 11:00 | |
![]() | Jenny Jag tror att om man sätter krav på att ens kille inte ska få ha tjejkompisar så ökar intresset för att vara otrogen. Ärlighet och inte så mycket krav tror jag är det bästa. Med det menar jag inte att det är ok att han visar ett överdrivet intresse för andra tjejer. Jag har själv ganska få kompisar, de flesta har flyttat utomlands så jag pratar en del med både killar och tjejer på nätet och för mig spelar det inte så stor roll vilket könet är. Min kille vet att jag har problem med kompisar så han missunnar inte mig att skapa nya kontakter. Men om jag skulle börja flirta med nån oavsett om det är en tjej eller kille så skulle han nog inte bli så glad :P | |
| Dyslekso | 2008-04-19 11:04 | |
![]() | En kille som träffar en ny tjejkompis på krogen. Låter lite ovanligt.:) | |
| lillselle | 2008-04-19 11:05 | |
![]() | Man kollar inte ens killes mobil för det första!!!! För det andra så är det klart han har en flört med den här tjejen!!! | |
| Cait | 2008-04-19 15:13 | |
![]() | Mitt råd till Jenny80, gå och prata med någon om din egen oro och osäkerhet. Om det härrör från barndomen kan det vara värt att jobba igenom det en gång för alla så att du kan börja ha hälsosamma relationer (väldigt få har det så känn dig inte utpekad eller så). Läs gärna John Cleese bok "Familjen, och hur du överlever den" som han skrev med sin terapeut. Väldigt mycket insikt om hur relationer fungerar. | |
| -sia- - Ej medlem längre | 2008-04-19 15:26 | |
![]() | Jag o min sambo har ingen problem med varandra, kollar mobiler o.s.v.. lånar varandras mobiler o.s.v... ingen av oss har problem me det.. jenny, prata med din sambo om vad du känner det o det är inte fel på å kolla på mobil när ni är tillsammans, det ser jag inte fel i ???.. prata med honom, berätta o försöka diskutera i lugn o ro, kanske i soffan eller vid middag, eller vadsomhelst bara ni två.. o jag fattar inte varför folk tjatar om mob, är man ihop så ska man göra saker tillsammans o lita på varandra o kan låna tex mobil, eller vad som helst.... din man kanske är otrogen, kanske är inte otrogen, det viktigaste är att ni båda lita på varandra, kan prata om allt med varandra. | |
| -sia- - Ej medlem längre | 2008-04-19 15:28 | |
![]() | jenny, förresten, kan du inte lita på din man så kan ni ju inte fortsätta behålla varandra, du måste först lära dig lita på din man... annars funkar förhållandet inte. | |
| kaffejens | 2008-04-19 15:51 | |
![]() | jenny det är bara du själv som kan svara på om du ska vara orolig eller ej... ljuger han...så har ni problem, ljuger han INTE och du ändå är orolig så har ni nog ändå problem... | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-19 16:09 | |
![]() | Varför ens kolla i någons privatsaker? | |
| jenny80 | 2008-04-19 16:59 | |
![]() | Tack jag har börjat skaka här....hoppas det skrev ett mail till honom får se... | |
| Pintorp - Ej medlem längre | 2008-04-19 17:03 | |
![]() | Jag var inte på festen och jag har ingen aning om vem du eller din man är. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-19 17:05 | |
![]() | Pintorp,,,det var taskigt gjort | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-19 17:08 | |
![]() | "Blir man bedragen är man för ful" | |
| Forticert | 2008-04-19 17:11 | |
![]() | Jenny: Om du vill ha din man kvar så måste du börja lita på honom. Om det har gått fem månader och du fortfarande inte lagt det som hände, vad det nu än var, bakom dig och dessutom hotar honom med att du kommer ta upp det här i resten av ert liv ska du nog vara glad att han fortfarande finns kvar hos dig, om du nu vill ha honom kvar. Efter dessa hot och detta aggerande och misstroende från din sida så skulle han redan ha lämnat dig om han fortfarande hade någon slags förhållande med den här tjejen. Jag vet inte vad han gjorde eller varför för fem månader sedan men jag är 100% säker på att han idag älskar dig och vill vara din, även om han nog gärna skulle vilja ha lite mer förtroende från din sida. | |