Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 706 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-24 19:10 | |
![]() | Skulle vara surt att ha samma gardiner hela livet,,,därför vill inte jag gadda mig,,,men det är jävligt snyggt på en del | |
| Grymming | 2008-04-24 19:21 | |
![]() | Ska kika på sidan...tack! | |
| skrabban | 2008-04-24 19:48 | |
![]() | Tänk på om du är allergisk mot någon av färgerna i en tatuering. Tänk på infektionsrisken. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-04-24 20:49 | |
![]() | Våga vara annorlunda strunta i och skaffa en............. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-24 21:50 | |
![]() | På den sidan www.waterprooftattoos.com / gillar jag daniels första tatueringar..... på mej själv alltså. Alla var riktigt snygga! | |
| Grymming | 2008-04-25 14:33 | |
![]() | ja det var fin mamma | |
| Grymming | 2008-04-25 14:33 | |
![]() | den var fin.. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-25 14:37 | |
![]() | jag ska gadda mig, ska skriva Padre på insidan av handleden.. | |
| Myras | 2008-04-25 15:19 | |
![]() | Haha. Nej, det är en han. Då kan jag vara lugn då. ;) | |
| Absan | 2008-04-25 15:42 | |
![]() | För att inte tröttna på den så är det ju smart att sätta den på baksidan av kroppen. Jag blir alltid lika förvånad varje gång jag kollar i speglarna i en provhytt och ser att jag har något på ryggen... Annars är det ju bara de som ser mig naken bakifrån som ser den. Inte så många alltså... :) | |
| Grymming | 2008-04-26 20:13 | |
![]() | du menar att det är få förunnat? :p | |
| Snurt | 2008-04-26 22:56 | |
![]() | Prova att tatuera in en hörnsoffa på armen, en klassiker. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-04-26 23:20 | |
![]() | Det viktiaste är väll att tatuera nått som känns rätt för dig. Själv har jag ett svart,grått gepard ansikte tattuerat på höftbenet. Syboliserar mig så bra gillar att bara lgga o ta de lungt men tänder till när de gäller, sen är de ju ett kattdjur o katter väljer själva vilka de vill vara med är de någon de ogillar fräser o rivs dem elelr ignorerar men gillar d någon spinner de o gosar. Passar mig utmärkt. Min kostade tattueraren - 20 000 eftersom han va dum i huve så ja anmälde honom o fick skadestånd hehe men snygg blev den iallafall. | |
| vindsus86 | 2008-04-27 00:05 | |
![]() | jag har läst igenom tråden nu och är förvånad över att ingen undrat hur tre sittningar á 500 styck kan bli 15 000? mina tatueringar kostade 500/styck iaf. den ena skulle nog kostat mer egentligen, men fick den för 500 ändå. han är trevlig och jag tycker han är duktig. exempel: spindel: www.nofeartattoo.net...5_ 13_p.jpg lejon: www.nofeartattoo.net...5_ 27_p.jpg dendär gubben från dendär filmen. ni vet. med typ spikar eller nåt i huvudet. www.nofeartattoo.net...5_ 21_p.jpg jag tycker iaf han är duktig. | |
| Grymming | 2008-04-27 07:58 | |
![]() | killen som skulle ha 15000 för tatueringen frågade mig om jag hade nån tatuering sen tidigare. När jag svarade nej så kom han med det prisförslaget. Antar att han bredde på lite, dels för att han inte tyckte jag var frän nog och för att han inte var på humör att göra den...surt men sant. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-04-27 11:09 | |
![]() | Men Grymming då.. är du ingen fräning? Då kan du ju inte ha nån tatt!! ;-) Hoppas du hittar nåt bra motiv. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-27 11:19 | |
![]() | Larvigt med tatueringar som är "balla", om jag ska tatuera mig så känner jag att det ska vara något som betyder nåt för mig, det kan du inte fråga om i ett nätforum enligt mig. Ta en orm som brinner, eller ett kranium med en orm som kryper genom ena ögonhålan eller varför inte ett säkert kort som en tribal? Det är bara du som ska bestämma motivet, om du måste fråga andra om råd så ska du nog överväga huruvida du ska ha en tattis eller inte. Det är nåt som du bär resten av livet, ingen cool grej som man gör för att alla andra gör det. | |
| teklaa | 2008-04-27 11:25 | |
![]() | min råd är att ha en så klar bild du bara kan få fram, över hur du vill att tatueringen ska se ut. kolla upp blommor du tycker ser bra ut och passar. kolla upp andra saker du vill ha med (eftersom du skrev m. m... så antar jag att det ska vara mer saker på den) om du själv kan rita av gör det. annars printa ut på datorn och ta med till studion. väl där bör du be om en SKISS, att de helt enkelt sitter och lyssnar på vad du vill ha och ritar därefter. min första tatuerare gjorde inte det, han kom försent 1 timme, sprang ut och rökte var 5:te minut, var sur och arg, och talade bara spanska och engelska. när den är upp målad måste du vara konkret med vad du vill ha ändrat och vad som är bra. den du pratar om KOMMER ATT BLI DYR, men om du verkligen vill ha den; spara ihop pengarna och gör den. personligen tycker jag också om koifish, men som sagt, det är inte orginellt längre... :S och jag rekommenderar att man inte tar allt på en sittning, det låter DUMT! ha de gött och lycka till! ;) | |
| LinnPåLinjen | 2008-04-27 11:55 | |
![]() | Hej! Vet inte hur långt du har till Norrköping, men det är sista dagen på tatueringsmässan där nu, det är öppet till sent ikväll. Där kan du prata med massor av tatuerare, kolla vad de gjort tidigare och samla in massor av idéer! | |
| SuckerMC | 2008-04-28 23:01 | |
![]() | ett torkskåp på ballen så är du unik! | |