Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 44 |
| Inloggade | 92 |
Mobilspel
| Pågående | 19 806 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:29 | |
![]() | angående doppvärmare: Jag vet inte vad de används till. Punkt nummer fyra i min affärsstrategi: Fråga inte kunden vad han/hon skall med produkten till. Misstänker att de kan användas både för att simulera tropiskt vatten åt akvariefiskar, och för annat. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:30 | |
![]() | men behöver ni ingen servitris som kan passa resenärerna? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:33 | |
![]() | Låter som en nödvändighet. Servitris, uska... kan vi få med några bodyguards också? WT? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:34 | |
![]() | känns lite som free willy nu eller jag vet inte vad. Vi går ihop för att hjälpa en vän i nöd. Fixar pass, ordnar med det praktiskt. Kära bara ann lilla gumman. Du skall inte behöva oroa dig! Vi fixar semestern. Inga fettanter kommer att våga messa med dig i bingosalongerna! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:34 | |
![]() | JAG!! Passar säkert sketabra som boddigard!!! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:35 | |
![]() | Vita = Forumtroll!!! ;-P | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:35 | |
![]() | låter bra...När åker vi??? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:36 | |
![]() | beror väl på vad bara ann säger om det hela. Hon bör väl så att säga vara med på båten? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:37 | |
![]() | mamman... du vet vad du ger dig in på va? Det gäller att få fram ann längst fram i kön till buffén, förbi både Norrtäljes pensionärsklubb samt Essinge Trycks kick-offgäng! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:37 | |
![]() | Jag vill åka nu!!...plockar fram passet från frysen genast...... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:38 | |
![]() | Jag skall genast börja jobba på mitt pass. Om nu bara ann kunde komma hit och visa uppskattning för att vi styrt upp det hela så tjusigt åt henne. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:41 | |
![]() | De e lugnt! jag har fått pris för att jag lyckades stoppa ett gäng pensionärer från Solströmmens pensionärsförening från att nå gratiskaffe i parken! *stolt* Detta för att min egen far (som är pensionär) skulle få gräddfilen dit ;-) I min jakt på att lyckas med uppdraget "råkade" jag också armbåga två stycken 64-åringar från Boule-klubben som försökte snika in som pensionärer... de' du! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:41 | |
![]() | mamman?? Jag, Bennyboll, är världsmästare på att tränga mej längst fram i kön till buffén..Säger bara att Christer Sjögren ska signera idolbilder på andra sidan däcket...du ska se pensionärerna!!! Med passet i högsta hugg, ifall de skulle få följa med MR Europa på Turné.. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:43 | |
![]() | Ni får jobba på team då bb och mamman! Ni verkar ju ha både erfarenhet och strategier klara. Möjligen kan jag rekommendera att skrika "ambulanstransport!" i matkön, sånt brukar pensionärer ha respekt för. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:45 | |
![]() | Funkar inte om det vankas gratis-någonting!!! Har testat, men till och med gratiskaffe kan få dessa damer (oftast, men herrar finns också) skiter i Christer om det serveras något gratis | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:46 | |
![]() | Och jag kan göra som på Wallman`s salonger, jag jonglerar mig fram med matbrickor och glas, sjungandes på Lordi´s låt (som jag glömt vad den heter) men tills dess kan jag den :)) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:46 | |
![]() | Låter bra, och så vitt jag vet, så har vi sjukvårdsutbildning allihop om det nu skulle behövas lite första hjälpen kanske??? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:46 | |
![]() | Dudeniro: Funkar ibland att säga att en gravid kvinna är på väg... kanske du kan tänka på det dudeniro? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:47 | |
![]() | Jag är jättebra på mun mot mun metoden..... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-05 21:48 | |
![]() | Tänkte om det fanns några rikemansåldringar med på båten??? Vi behöver lite extra påfyllning av pengar...Iaf jag.... Men passet då??? Har hon inte hittat det ännu....?. | |