Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-02 23:22 | |
![]() | Håller helt med TooTicki där! Aggressionshämmade Annie passade på att vara elak när uppdraget tillät henne. Alldeles för länge dessutom. Sen är hon så ryggradslös att hon inte står för sin elakhet utan går och lismar för sitt offer efteråt. Sån är hon hela tiden, vindflöjeln. "Det är inte att ni myser med varandra jag stör mig på, det är sättet ni gör det." Jo, tjena - fin konstruktion... Hon står inte för sin ilska, inte för sin besvikelse - ingenting. Tönt. | |
| Grynkorv | 2011-04-02 23:22 | |
![]() | Håller med dig Sylvia! Annie är verkligen konstlad och extremt lillgammal. Som en gammal tant i en ungdomlig kropp. Har tänkt på en bibliotekarie sedan första gången jag såg henne. Hon är så extremt tråkig att ta del av så att klockorna stannar. Patrik och Madde också! | |
| Grynkorv | 2011-04-02 23:24 | |
![]() | Annie skulle ha släppt på sina tyglade känslor och vrålat åt både Madde och Patrik. Att hon går och kramas med Madde är för mig en gåta. Varför gör hon detta? Dutteliduttar med sin rival. Jättekonstigt! | |
| Grynkorv | 2011-04-02 23:27 | |
![]() | En fråga: Gick det ett nytt avsnitt i dag? Eller var kvällens avsnitt en reprisering av gårdagens? | |
| TooTicki | 2011-04-02 23:29 | |
![]() | lördagar är enda dagen som det inte går nytt avsnitt på så det måste varit en repris | |
| Grynkorv | 2011-04-02 23:36 | |
![]() | Ok, tack! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-02 23:39 | |
![]() | Håller med dig, Grynkorv. Skrev tidigare i tråden hur provocerad jag blev när hon svärmade för sin rival och Patrik i poolen. Jag har svårt för när folk har långt till sina känslor och drivs av försvarsmekanismer på ett allt för tydligt sätt. Såna människor vet man inte var man har, det gör dem obehagliga. | |
| Systersol - Ej medlem längre | 2011-04-02 23:40 | |
![]() | ursäkta, men hur kan nån titta på den skiten? | |
| Systersol - Ej medlem längre | 2011-04-02 23:42 | |
![]() | jag skulle hellre äta sauerkraut resten av livet | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-02 23:43 | |
![]() | För att vi uppskattar skiten? Duger det som svar? Next! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-02 23:46 | |
![]() | Grynkorv: Ja, Peter är bra och Sara växer. I början verkade hon helt färglös men hon verkar faktiskt ha lite humor och hon känns inte alls sjuk i huvudet. I Big Brother-huset är det en pretty sällsynt egenskap. :) | |
| TooTicki | 2011-04-02 23:48 | |
![]() | gör det då systersol. det finns hundra andra kanaler att titta på också, det är inte svårt att undvika det. | |
| Grynkorv | 2011-04-02 23:54 | |
![]() | Tycka vad man vill om Katerina och Rodney, men utan dessa två i huset hade programmet blivit vääääldigt blekt. | |
| giraffspan | 2011-04-03 00:01 | |
![]() | Jag blev inte provocerad av "ålandet" i poolen, men däremot fundersam. Okej, de var ju knappast nyktra men när Annie satt där och sa att "detta är så fucking beautiful" så verkade hon ju inte procerad precis. Och nu är hon så sårad för att Madde och Patrik håller på helt öppet. Hm, när hon satt på en meters avstånd gillade hon ju minsann att titta på. Så nu tycker då inte jag att hon kan komma och gnälla. Nä, bort med henne...Jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha bort henne eller den hysteriska lärarinnan först (Jag skulle gärna betala lite pengar för att höra vad hennes elever säger om henne för de lär ju säkert se programmen med stort intresse). Sedan kan i alla fall tjejerna få åka i den här ordningen: Madde, Sonja, Vanessa..Då är det bara Sara kvar väl? Hon verkar ju vettigast och nu börjar hon bli rolig. Av killarna kan de gärna få slänga ut Chrille först. Inte för att han är störande utan för att han ändå inte gör något speciellt (Jag har inte 24/7....)...Sedan Gurkan, Patrik, Simon, Rodney...Sedan spelar det ingen roll om det blir Peter eller Martin kvar. | |
| Snoosy | 2011-04-03 00:02 | |
![]() | Annie är annorlunda. Hon har sagt att hon har ADHD, kanske på skämt?? Skulle nog tro att hon har det ja. Hon beteer sig på ett sätt som liknar adhd. Svårt att tampas med känslor. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-03 00:04 | |
![]() | Ja, de har karaktär. Någon som jag både kan ha och mista därinne är han med fjunmustaschen, Christian. | |
| Snoosy | 2011-04-03 00:04 | |
![]() | Annies akt i poolen var ett rop på hjälp är jag övertygad om. I frustration att komma nära inpå Patrik så valde hon att testa att göra honom svartsjuk?! Det är vad jag tror iaf. Sen kan man ju tycka att hon är mysko. För det är hon ju. | |
| Snoosy | 2011-04-03 00:05 | |
![]() | Vilka blir kvar till slutet då?? Jag gissar på Peter, Sara, Martin och Simon. Rodney?? Kanske?? | |
| giraffspan | 2011-04-03 00:10 | |
![]() | Har inte alla tjejer som vunnit det där varit lite hysteriska? Utom hon norskan som jag höll på det året. Det är väl bara en kille som vunnit (Danne) och han gillade jag. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-03 00:11 | |
![]() | Inte svartsjuk, då hade hon valt en kille. Hon ville egga honom eftersom hon läst nånstans att killar gillar tjejer som hånglar - och hellre förödmjuka sig för att få delta än att stå utanför... Jag hade själv aldrig agerat så. Jag varken förstår eller respekterar den strategin. Hennes beteende är hela tiden en slags trevande skådespel. | |