Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Eelie | 2008-10-27 15:23 | |
![]() | ??? Vad är det frågan om??? Teppy: Du kan ALDRIG ha känt dej helt bekväm i ett förhållande. Det handlar väl inte om att sunka ner sig, för att man ibland vill vara...mänsklig?? Att man inte fiser och rapar ute bland folk, t.ex. på en restaurang, är för mig en självklarhet, men det gäller väl inte bara kvinnor? Cattalinka: Är du seriös eller bara korkad? Låt varje individ själv välja om dom ska "sunka ner sig" eller inte! Varken du eller jag är mer människa än nån annan. | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-27 15:32 | |
![]() | Ealie: "är du seriös eller bara korkad?" Så om jag var seriös i mina inlägg så skulle jag inte vara korkad? Haha. Jag undrar vem av oss som är seriös och vem som är korkad.... | |
| Felixy | 2008-10-27 15:35 | |
![]() | cattalinka: :O bajsar du?? ne fy vad äckligt, lycka till att behålla din nästa kille när han får reda på det här. SÅ ofräscht! Tycker du borde ta på dig uniformen, högklackat o löshåret o sedan slava för din man istället för att gå på toan??!! :) Glöm inte läppstiftet bara, för ser du snunkig (vardaglig) ut så kommer han lämna dig på stört... ;P | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-27 15:37 | |
![]() | Jag tror att Teppy bumbade den här tråden fastän den var begraven sedan, i forummått mätt, länge. Låt den begravas igen. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-27 15:37 | |
![]() | *bumpade | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-27 15:39 | |
![]() | vad betyder bumpa? | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-27 15:40 | |
![]() | haha va komiskt detta börjar bli :), missförstånd hit o dit | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-27 15:41 | |
![]() | Att man gör ett inlägg i sin egen tråd som blivit bortglömd och "färdigdiskuterad" i syfte att bara få fram den till förstasidan igen. | |
| Teppy | 2008-10-27 15:46 | |
![]() | Eelie, varför skulle jag inte kunna vara bekväm i ett förhållande? :) Jag behöver inte fisa och rapa inför min pojkvän bara för att vara bekväm. Jag klär mig snyggt varje dag, för jag gillar det, och för att min pojkvän uppskattar det. Jag kan gärna ta på mig mina Juicy Couture mjukis byxor, men skulle aldrig falla mig in att ta på mig ett par gamla slitna mjukisbyxor där resoet är dåligt etc. Jag sminkar mig inte dagligen, men är fin ändå. Givetvis är det en självklarhet att inte fisa offentligt, men tydligen inte för alla. Jag ser väl folk överallt, där man ser hur sunkig eller slapp den där morsan har blivit osv, varför? Kan man inte bara försöka åtminstone? Absolut gäller det inte bara kvinnor, om du hade läst vidare i tråden hade du sett att jag skrivit det, men vad männen gör skiter jag i. Jag väljer en som inte fiser och rapar tillsammans med mig och som har ett bra sätt att leva och är uppväxt med vett och etikett. | |
| Teppy | 2008-10-27 15:46 | |
![]() | Gariam, visste inte ens vad bumpa va. | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-27 15:48 | |
![]() | haha, du borde uppskatta grottmans humor ju,, (teppy) ,, sen stenåldern vet du , så uppskattade dem denna humor, Vad menar du med att sunkiga mammor ska försöka,, skaffa barn vet jag, sen får du se att du blir nog sunkig ;P , om du nu redan inte har barn.. :P | |
| PsyCam | 2008-10-27 15:49 | |
![]() | Herregud vilken debatt, även utanför forumet ska sägas att det tydligen är en känslig åsikt Teppy står för. Kan väl konstatera att de flesta tjejer tycker att Teppy föddes 100 år för sent. Något jag även får höra om mig själv ibland dock. Det ska sägas att jag inte håller med Teppys första inlägg till 100%. En man ska ju absolut ta bra hand om sin kvinna lika mycket som hon ska ta bra hand om honom. Tror även att hon nyanserade detta i några senare inlägg (har däremot inte läst alla 69 sidor). Tycker det är ganska grundläggande etikett att man inte släpper sig, rapar m.m. framför någon. Det handlar inte om att känna sig bekväm eller inte. Det handlar om uppfostran och att faktiskt visa respekt och artighet gentemot sitt sällskap, oavsett om det är ens partner, någon familjemedlem, en vän, eller en total främling. Vi är väl människor ffs, lite självbehärskning måste man väl ändå ha. | |
| Teppy | 2008-10-27 15:51 | |
![]() | kaii, snart har jag det, men det spelar väl ingen roll? Ett barn hindrar en inte från att ta hand om sig. PsyCam, absolut. Jag ville ju få i gång diskussionen ordentligt, därför skrev jag så pass "grovt" som jag gjorde i första inlägget. Det gäller givetvis både man och kvinna, att man visar respekt och hänsyn. | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-27 15:53 | |
![]() | mjo, men det är ju mer komiskt än dåligt med rapar o fisar, anser jag | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-27 15:54 | |
![]() | grattis till kommande sunket då :D , och barnet etc | |
| Felixy | 2008-10-27 15:55 | |
![]() | Orkar inte ens läsa alla sidor, men jag valde ut en slumpmässig kommentar från teppy som får mig att garva: " Men finns så många där ute som låter männen jobba och så snurrar de runt där hemma bara iförda mjukisbyxor och håret otvättat i en hästsvans... hur snyggt är det då? Sunkar ner sig i tevesoffan och käkar popcorn och kollar film varje kväll typ. Nä tack, nån ordning får det vara. Sen klaga de att mannen är otrogen?" - nästan alla mina vänner går runt med mysbyxor på kvällen ,kollar på film med sin kille o äter popcorn och har hästsvans? vart är problemet?? Tror inte otroheten ligger i det precis. | |
| Teppy | 2008-10-27 15:55 | |
![]() | kaai, hur kan det vara komiskt? Jag tycker det är vidrigt. Sånt gör man inte bland människor. :/ Tack, här kommer det inte bli något sunk. | |
| Teppy | 2008-10-27 15:56 | |
![]() | Felixy, hela dagarna i ända...varje dag går många kvinnor såhär.. | |
| Felixy | 2008-10-27 15:58 | |
![]() | Teppy: och ja vad är problemet? att vissa tjejer är så säkra i sig själva att dom vågar visa sin karl sitta rätta "jag" ? Hoppas du förstår i framtiden att grunden till otrohet är inte ett par mysbyxor, men du verkar ha en del att lära.. | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-27 15:59 | |
![]() | jooo teppy , du kommer bli megasunk :), hehe, men tänk er en kö på ica matmarknad,, sen råkar nån ja släppa sig, det där är humor, tänk va delad glädje\plåga alla där får va med om :P ,det är humor | |