Spelrum
Giraffen | 9 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 9 |
Mobilspel
Pågående | 19 939 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Pubbe | 2011-03-21 10:57 | |
![]() | Här är det på tok för grått, hunden ville gå ut iaf :P nu klunkas det kaffe framför lite sopranos. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-21 11:02 | |
![]() | Jag ska snart göra mig i ordning. Har tagit ett extrapass ikväll och ska iväg till en kompis innan. Har bara ingen motivation att sätta fart än. :P | |
CroCop86 | 2011-03-21 11:07 | |
![]() | Tack tack Lady! Det blir nog bra, bara jag vet vad det är. :) Är iaf sjukskriven i två dagar.. boooring! Iaf med så mycket snö. :P | |
Pubbe | 2011-03-21 11:08 | |
![]() | Det är trist när man inte mår bra, ännu tristare när man inte vet vad det är :/ Jag är så trött på snö nu så jag kan spy på den! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-21 11:15 | |
![]() | Cro - Vad hade du gjort om det inte funnits så mycket snö? Ja, det värsta är nog att inte veta vad det är. Hade man koll på det visste man ju även, i alla fall i teorin, vad man har att förvänta sig. Jag gillar vintern bättre än våren. Har alltid gjort. Tycker däremot att detta mellanting är det allra värsta. :S | |
Pubbe | 2011-03-21 11:18 | |
![]() | Jag gillar våren mycket mer, vår och sommar =) höst hade funkat om det inte vore för att man vet att det snart blir äcklig vinter. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-21 11:20 | |
![]() | Haha, då funkar vi tvärt om då. Jag tycker våren är så där, gillar sommaren, är förälskad i hösten och älskar vintern. :D | |
CroCop86 | 2011-03-21 11:21 | |
![]() | Sant, inte så kul. :) Men men! Positiva tankar tack.. ;P Åh, hade det inte varit snö och bara sol så hade jag gått ut och bara gått runt, njutit. Får sån lyckokänsla i kroppen. :) Jag gillar våren, dock inte detta med massa äcklig snö. :O | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-21 11:22 | |
![]() | Det positiva är att de snart kommer förstå vad som plågar dig och göra något åt det, Cro. :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-21 11:31 | |
![]() | *svär över pollenallergi* | |
CroCop86 | 2011-03-21 11:41 | |
![]() | Det hoppas jag! Nu fick jag iaf tid för ultraljud! YES! :D Pollenallergi? Usch! Det låter mindre kul, stackare. :/ | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-21 11:43 | |
![]() | Bra Cro. Ju mer de kan kolla, desto bättre. :D Nej, det är ett elände. Jag väntar på att tabletten ska kicka in, men det brukar ta någon timme eller två. Jag hade aldrig problem med detta när jag var barn men efter en svår körtelfeber fick jag ta mig sjutton både pollenallergi och förkylningsastma som bonus. :S | |
CroCop86 | 2011-03-21 11:47 | |
![]() | Jaaa, men vet bara inte hur jag ska klara mig utan mat i 4 timmar när jag dessutom måste jobba innan. :O Blir inte så trevlig. Haha... Nej fy, det där med pollenallergi är inte kul. Jag var allergisk mellan jag var 10-12 men så gick det över, konstigt nog. :) Känner du inte av det alls när du tar medicinen? Nice isf! :D Åh, jag måste ta mig ut med orkar inte gå så "långt" med den här smärtan. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-21 11:50 | |
![]() | Jag mår bra när medicinen börjar verka. Är inget så allvarligt egentligen, även om det är rätt irriterande med rinnande näsa och kliande ögon. Jag anser mig ändå rätt lyckligt lottad. :) Du gör det du måste. Förstår att det blir jobbigt utan mat, men det är nog mest för att du tänker på det. Andra dagar skulle du lätt ha kunnat vara utan mat i många fler timmar utan att det för den skull blir jobbigt. *haha* Har du ingen som kan gå ditt ärende åt dig? :( | |
-50- | 2011-03-21 12:13 | |
![]() | Lady: Va fasiken har du fått känningar av pollen redan: har själv sedan 10 år ca problem med pollen på våren. Hoppas det dröjer ett tag till innan jag får känningar | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-21 12:15 | |
![]() | -50- Jepp, har haft det i flera veckor redan. Riktigt träligt. Trodde jag var tvärförkyld dagen innan betaträffen men en allergitablett tog hand om det problemet och sedan dess är jag snorig varje morgon men det går över då jag tagit en tablett. Är tydligen hassel som blommar som bäst just nu. | |
Lillstölla | 2011-03-21 12:16 | |
![]() | Hej på er sötnosar:) | |
-50- | 2011-03-21 12:16 | |
![]() | Hmmm har inge problem med hassel men dock gräs så det blir kli i näsan mer eller mindre hela våren sommaren | |
Lillstölla | 2011-03-21 12:17 | |
![]() | Instämmer för övrigt med Pubbes inlägg 11.18!!! | |
-50- | 2011-03-21 12:18 | |
![]() | Skönt att det räcker med en tablett, hoppas det håller sig på den nivån för dig | |