Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 44 |
| Inloggade | 87 |
Mobilspel
| Pågående | 19 217 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tinna | 2011-05-23 20:41 | |
![]() | Glass. Mmm.. GB har ju kommit med Nogger, Päronsplit och Lakritspuck på 0.5liters paket! :) gb.se/ | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 20:47 | |
![]() | Hå, hå, det var något jag inte behövde veta. Det är livsfarlig information ju. *haha* | |
| mirra51 | 2011-05-23 20:50 | |
![]() | Glassbilen har laktosfri glass, mormors blåbärsstrutar och mangopinnar mums och hurra. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 20:52 | |
![]() | Mirra51 - tur att det finns variationer även på glass. :) | |
| Maja G | 2011-05-23 20:54 | |
![]() | glass....okey,men inte när man är trött som en gnu:( | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 20:56 | |
![]() | Gå och lägg dig Maja. Det är värt att göra det när man vet att man har hela nästa dag att göra vad man vill med. <3 | |
| Tess 08 | 2011-05-23 21:11 | |
![]() | Jag har en långpanna med matbröd som jäser samt ett annat bröd som snart ska få jäsa.... Nu ska jag leka sjuksköterska och plåstra om min dotter! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 21:21 | |
![]() | Tess - nybakt bröd både smakar och luktar ljuvligt. Hoppas det inte är någon allvarlig blessyr som ska plåstras om? | |
| Tess 08 | 2011-05-23 21:29 | |
![]() | En "gammal" skada som sytts och stygnen togs i lördags (av mig förståss :D) Nu är det med plåsterbyte efter dusch osv.. hoppas det läker snart, snyggt blir det dock inte :/ | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 21:35 | |
![]() | Måste vara skönt mitt i allt att du kan göra sådant själv. Jag skulle nog känna mig lite handfallen och osäker i ett sådant läge. Men snyggt är inte alltid viktigt. Hon mår bra, det är viktigare. :) | |
| Tess 08 | 2011-05-23 21:36 | |
![]() | Hon mår bra och verkar vara en sån som samlar på ärr... hon har ju fulla magen av dom! och sen börjar det bli fler på övriga kroppen... :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 21:40 | |
![]() | Ärr har sin charm de också. Kan bli jobbigt i tonåren, men det finns värre saker än ärr. :) | |
| Tess 08 | 2011-05-23 21:42 | |
![]() | Nu börjar det lukta nygräddat bröd här... Ska bli spännande att se hur det första ser ut, det var en märklig deg i alla fall (smet?) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 21:43 | |
![]() | Märklig? Som i väldigt kladdig då, eftersom du kallar den smet? | |
| tipitina | 2011-05-23 21:45 | |
![]() | Duktiga Tess som alltid bakar och bakar... Själv har jag tagit mig en liten tupplur så här på kvällningen och inte gjort många knop alls. Skyller min slapphet på att jag har en hel del vilande och sömn att ta igen efter en hård vecka i Skara med omnejd. | |
| Tess 08 | 2011-05-23 21:46 | |
![]() | Typ... :) Jag kommer inte ihåg att den brukar vara så, men det var länge sen jag bakade det brödet... Ärr har dottern gott om, de flesta livgivande efter diverse nödvändiga operationer, men visst tänker man ibland på att hon kanske tycker det blir jobbigt de kommande åren. Tonåren är nog jobbiga utan en massa "pinsamma" ärr oavsett om de är för överlevnad eller har kommit till efter "dumheter".... | |
| Tess 08 | 2011-05-23 21:47 | |
![]() | tipi... Jag somnade med lilla dottern igår vid 21... klev upp ca 10.45 i morse. Trött? Jag?? Tydligen var jag det... Just nu är det kombo av nödvändighet och lust jag bakar. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 21:48 | |
![]() | Tror du inte att just de ärren ändå kommer att vara naturliga för henne? Att hon vet varför hon har dem och att hon därför inte kommer att vara fullt lika medveten om dem som hon varit om hon t ex ramlat som tonåring och fått ett fult ärr på magen? Förstår du hur jag menar? Hej Tippen. <3 Klart du har en hel massa sömn att ta igen efter din hårda vecka. Jag tror stenhårt på den teorin. Det var bra att du sov lite nu på kvällen. :) | |
| Tess 08 | 2011-05-23 21:58 | |
![]() | Det är nog lite olika... Vi har en hel den hjärte-tonåringar och hjärte-vuxna som berättar om både genans och skämmighet med ärren. De som alltid gått påklädd sommartid just för att slippa visa. Dessutom finns en "risk" att någon frågar vad det är och det kan vara jobbigt... Vi har dock försökt att ta ärren på "rätt sätt" så hon ska slippa såna funderingar. Än så länge har det funkat :) | |
| tipitina | 2011-05-23 22:07 | |
![]() | Det kan säkert vara känsligt lite längre upp i åldern med ärr som kommer väcka frågor. Men det är väl som med alla saker som gör att man sticker ut lite och inte är som "alla andra". Pratar man om det som den naturligaste saken i världen så kanske det inte behöver bli så jobbigt? I mitt fall så har mina föräldrar en rätt så avvikande politisk ståndpunkt och med ett välkänt efternamn så var det oundvikligen så att mina kamraters föräldrar pratade om min familj. Det var nog inte förrän jag kom upp i tioårsåldern som jag uppfattade att andra tyckte det var något konstigt men eftersom vi talat om det så som vi gjort hemma så blev det inget problem... Sol, inte bara sömn utan jag måste nog jobba in lite pengar också. Insåg precis hur mycket jag gjort av med när jag varit borta... Men det var kul :) | |