Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 19 799 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-27 21:20 | |
![]() | Dessutom måste Elle o jag passa på att va sjuka nu. När vi är egna cafeföretagare så kan vi inte va krassliga. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-27 21:22 | |
![]() | Precis... men jag brukar aldrig vara sukis annars... är förmodligen för att jag har det jobb jag har... förkylda små barn... inte att leka med!! | |
fpsorknet | 2008-08-27 21:27 | |
![]() | Det är därför det är bra att jobba med elektronik och utveckling, där finns inga snoriga barn. Fast å andra sidan kan ju ingenjörer ofta bli som små barn när det gäller att komma på nya funktioner eller att testa prylar man utvecklat. | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-27 21:29 | |
![]() | Stora barn i högstadieåldern må inte vara lika närgångna men smittas med förkylning klarar de av. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-27 21:29 | |
![]() | suck... sorkis... om det dyker upp småbarn i denna familj vet jag då en som ska få den stora äran att ta hand om dem när de snorar :P | |
fpsorknet | 2008-08-27 21:32 | |
![]() | Men Elle, det är ju en helt annan sak med egna snoriga småbarn! De har jag inga problem att umgås med eller att ta hand om. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-27 21:33 | |
![]() | haha... har jag sagt egna? kanske menade ngn annans... typ Limers eller Nessas :P *retas* | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-27 21:36 | |
![]() | Ånej Elle... inte blanda in mig i er familjeplanering! | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-27 21:37 | |
![]() | men syrran, du e ju en stor del av vår familj!! Och skulle vi ngngång nu få smått... så är du självskriven som gudmor ;) | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-27 21:43 | |
![]() | Jepp.. jag är medlem av vår syskonfamilj, men när det gäller bildandet av din egen familj så kommer jag definitivt stanna på andra sidan om sovrumsdörren syrran! Men gudmorsplatsen där jag gärna emot *snyft* | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-27 21:49 | |
![]() | sis... du e inte välkommen in i sovrummet under såna tillfällen ändå :P | |
fpsorknet | 2008-08-27 21:51 | |
![]() | Tror jag ska logga ur och göra lite nytta den tid som är kvar av den här dagen. Ha det bra allihopa Vi ses och hörs!! | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-27 21:54 | |
![]() | jahaja... sånt ville han inte höra nej... nå... jag ska nog nanna och se om jag kan bli lite friskare till imöra... iaf frisk från förkylningen, det sjuka huvudet går nog inte att göra så mkt åt :P Puss och Kram!! | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-27 22:19 | |
![]() | Hoppsan vad här har hänt saker ikväll. Kan nån en kort resumé av vad sig tilldragit haver sen klockan 5 typ...? Men det får jag nog läsa om i morrn ty er stackars kapare är alldeles överbelamrad med jobb o måste nanna kudde nu. Finns en skvätt varmt kaffe i köket om nån vill ha?? | |
remvanrijn | 2008-08-27 22:20 | |
![]() | hej igen på er som fortf ä vakna.. *kastar in ett paket pappersnäsdukar, honungste och halstabletter för de som bäst behöver`* | |
remvanrijn | 2008-08-27 22:21 | |
![]() | Hmm alla verkar va överbelastade med jobb och lägger sig tidigt? Är det bara jag som har ett sånt drömjobb, eller drömmar jag o skjuter bara upp det jag måste göra?? Säg till när ni behöver hjälp med nåt.. | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-27 22:21 | |
![]() | Teet och halstabletterna överlåter jag till nån bättre behövande men näsdukarna norpar jag åt mig. Jag ska nämligen få bli gudmor till Elle:s och Snorken:s framtida bebis!!! *stolt som en tupp.... som nog måste gråta en skvätt till...* | |
remvanrijn | 2008-08-27 22:23 | |
![]() | Elle o sorkis , är du säker Lime. det är nämnligen s¨å att Elle o jag har känt varann i 8 månader.. !? =) | |
remvanrijn | 2008-08-27 22:24 | |
![]() | men för mig får du gärna bli gudmor åt mina barn med ju.. 2 rediga tösar finns redan.. | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-27 22:24 | |
![]() | FRAMTIDA barn Remmen! Det betyder inte att den är färdigavlad och ligger på jäsning. Det betyder att NÄR den är färdigavlad, färdigjäst och framtagen så ska jag bli gudmor. | |