Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 20 216 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
remvanrijn | 2008-08-27 22:28 | |
![]() | Haha , ja det beror på vilken syn man har på framtid.. I min ålder tänker man inte sååå långt framåt hehe=) | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-27 22:36 | |
![]() | Tydligen inte så långt bakom heller om du helt plötsligt glömt om du haft Elle så nära eller inte. Med tanke på att du för nån timma sen beklagade dig över det faktum att hon inte ens ville komma till Skåne och hälsa på så tror jag att det skulle varit rätt svårt för dig att va närmare inblandad om mitt gudbarn kommer inom snar framtid. | |
remvanrijn | 2008-08-27 22:42 | |
![]() | Men Lime.. du vet väl nu att JAG reser gärna ofta o långt ( kort med, bara det är till Elle) | |
NessaLote | 2008-08-27 22:50 | |
![]() | Godnatt kära familj:D | |
remvanrijn | 2008-08-27 22:52 | |
![]() | Go natt Nessa.. sweet dreams.. | |
remvanrijn | 2008-08-27 23:00 | |
![]() | verkar bara jag som är vaken.. o skall va det heela natten. det ä bara att ropa om ni behöver en näsduk, nåt att dricka en alvedon eller om farbror skall trösta en. Mmamma verkar natta sina egna barn eller jobbar i hallen med en kofot ( är det en ny benämning på en viss leksak?) | |
Tess 08 | 2008-08-28 09:57 | |
![]() | Vaken nu!! Ska jag ringa och väcka någon??? Kanske någon nattuggla som varit vaken hela natten (och troligtvis sover nu)??? Moahahahaha!!! *det elaka skrattet* En kofot kan man ha till mycket, men som någon speciell leksak.. njae, den är ju lite vass på kanterna... Däremot funkar den utmärkt till att ta bort golvplank med!!! Och stora spikar.. Den har tidigare funkat att ta bort taket med också.... Jag nattade faktiskt mina egna barn (inte mina framtida, då jag aldrig mer kommer få barn) som skulle, men inte ville, nanna.... Just nu skulle jag vilja ha lite thé.. och lite annan frukost... (drömmer om stor hotellfrukost) | |
Tess 08 | 2008-08-28 10:52 | |
![]() | Förresten... så många inlägg och tråden är kvar...? | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-28 14:14 | |
![]() | hej hopp! *snörvlar* Hemma idag med... kollat film och ätit godis... börjar bli tomt i skafferiet, så jag har knaprat på lite smörgåsrån också :) Jag ska va hemma imorgon med, så jag har tur som har tre nya filmer att glo på då :) Alla verkar ju jobba, så man får ju sysselsätta sig *hostattack* bäst man kan... Kram på er alla iaf! Och farbror Rem... Tack för halstabletterna, precis vad jag behövde. | |
Tess 08 | 2008-08-28 14:19 | |
![]() | Hej Elle!!! Du och jag får hålla liv i tråden tills resterande familjemedlemmar återkommer :-) Måste också säga att jag är inte kvar ÄN (om man kollar inläggen här ovan) utan IGEN.... ;-) Vill bara berätta så ni inte tror att jag sitter här hela dagarna... jag har hunnit äta frukost och baka en snickerskaka också.... | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-28 14:24 | |
![]() | Hej Mamsi! :D Klart jag fattar att du inte varit här hela tiden... jisses, vet ju hur du sliter... eftersom jag inte kan känna lukten med min täppta näsa, berättade min mage att den gärna smakar på den däringa tårtan ändå :) | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-28 14:30 | |
![]() | Nån som sa nåt om snickerskaka???? | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-28 14:30 | |
![]() | Hej syrran! Ja, mamma sa att hon bakat en snickerstårta... | |
remvanrijn | 2008-08-28 14:38 | |
![]() | go morn på er. *kram* hur mår ni idag då? Ni kan berätta medan jag läser o öppnar ögonen lite mera.. | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-28 14:38 | |
![]() | Det vore inga fel... men mest är jag nog hungrig på mat faktiskt. Nån som har nåt förslag på nåt gott och lättlagat? | |
Tess 08 | 2008-08-28 14:42 | |
![]() | Snickerskakan är dock till mormin, som insåg att ajg hade semester en vecka och hon jobbar heltid... Så kom hon på att då hade ju JAG tid att baka till hennes besök.. Kramelikram!! | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-28 14:42 | |
![]() | tjohej... nå jag vill gärna ha förslag själv... har inget att tillaga... eller jo, makaroner... men inget att ha till... allt ligger ju i frysen :S Okej att det inte finns mkt i frysen, men ändå! Jag mår som jag mår fabbro... hostar och snörvlar och känner mig allmänt kass... men nåja... efter helgen är jag fit for fight igen! (ja, jag tar helgen och kurerar mig på också) | |
remvanrijn | 2008-08-28 14:42 | |
![]() | Skollunch kanske Lime , har jag alltid tyckt var väldigt lätt att tillaga. Fast om de är goda beror på vilken kommun/skola man intar den på . Laga mat kan jag väl, det jobbiga brukar vara att tänka ut VAD man ska käka.. Nåt förslag nån? | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-28 14:43 | |
![]() | Attans mamsi... mormor ska alltid ha allt... :P Kan jag bju på lite godis då syrran? | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-28 14:44 | |
![]() | Har redan ätit skollunch en gång i dag. Nu tror jag matbespisningspersonalen gärna ser att jag fixar nästa mål på egen hand. | |