Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 19 799 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
remvanrijn | 2008-08-28 16:02 | |
![]() | Skönt med lite pyssel när man är kass Nessa? fördriver tiden iaf. Undrar om du ä som jag när de städas på bokhyllor /skåp.. börjar du bläddra/läsa att som går genom dina händer? Alt snack om skollunch och middagar har gjord mig lite hungrig..*öppnar kylen o letar* C.u. later, lev väl | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-28 16:52 | |
![]() | Hej o kram på alla trådtokar. Tråden lever än?? :) Här är en till som står upp än och som verkar få arbeta både för sej själv och trådens sjuklingar. Blir kvar på jobbet ett tag till och ser gärna fram emot att få micra lite schysst middag sen som ni fixxat. Ska jag ta vägen förbi bolaget och inhandla lite starkt till alla sjuklingar? Ni blir troligen inte friskare men det blir roligare för er att vara sjuka :) Måste väl ge er ett passande citat från Hyland Hörnas ABC-bok igen: "Övertid är fritids-sjå för att tid till fritid få" ha de så kanske vi hinner ses en stund ikväll innan det blir dags att krama kudde en stund för att sedan återvända till ekorrhjulet.... | |
remvanrijn | 2008-08-28 17:03 | |
![]() | tj. Kapis. jösses, vart jobar du? Om du inte sliter med övertid så kan vi läsa att du stupar i säng före 22.00 för att orka med nästa dag.... Om du inte har nåt i byrålådan får du väl gå förbi sys. Lite små kryddiga snapsar kanske gör susen på tösarna här..( en kram o omtanke ä bästa medicinen enl mig..) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-28 17:42 | |
![]() | Hej!...Mej har ni inte saknat va? | |
remvanrijn | 2008-08-28 17:44 | |
![]() | Så sant så sant.....? Nä BB välkommen idag. läget med dig då? här verkar många snuva o hosta och på så viss snuva oss andra på sällis.. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-28 17:46 | |
![]() | Hej...benny- jag har saknat dig det vet du!! Men ingen saknar mig*snyft* jag har gått på reflektionsledarutbildnin g idag i storstan....så nu behöver jag lite handled(på))läggning ;p | |
remvanrijn | 2008-08-28 17:47 | |
![]() | hmm , jag skall reflektera lite över vad du skrev vita. kommer åter när jag köpt mjölk o ätit.. =) | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-28 17:54 | |
![]() | I denna snuviga familj är det nog många som behöver handpåläggning i dag. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-28 17:55 | |
![]() | Hej Benny! Klart vi saknat dig! Hej vita oxå... ojsan... hm.. vaddå ingen saknar dig? | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-28 17:58 | |
![]() | Klart vi saknar alla som inte är här. Och Vita kan jag glädja med att the man whit only one face but many names frågade efter dig häromdan. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-28 18:01 | |
![]() | Jag har fullt upp nu, men ingen förkylning..Den hade jag ju för flera veckor sedan.. Har börjat med mitt demensprojekt nu, så tyvärr kommer ni inte att höra av mej så ofta längre.. Och imorgon flyttar han, min lille pojk..* snyft,snyft*.. Här står kartongerna på varandra och bilen åker fram o tillbaks till IKEA just nu.. Men hoppas ni har det bra allihopa, och var rädda om varann i trafiken!:) | |
NessaLote | 2008-08-28 18:14 | |
![]() | *kommer sakna benny massor :/* KRAAAAAAAAAAAAM Hur är d med er andra vem snörvlar mest *dnörvel*? | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-28 18:16 | |
![]() | Lycka till med projektet BB. Men Nessa... en tävling som jag inte kan va med i. Fyyy så tråkigt. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-28 18:34 | |
![]() | Benny... lycka till med projektet! We'll miss ya!! :) Jag kan nog vinna tävlingen, så du kan hejja på mig syrran ;) | |
remvanrijn | 2008-08-28 18:37 | |
![]() | hej igen =) Du BB, kan du berätta lite mer om demensprojektet.. kan va nyttigt för en i min ålder.. Tävling i snora ? haha Och vem är då domaren?? Bwééé | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-28 18:38 | |
![]() | Heja heja heja Elle... men helt seriöst har erat sjukdomstillstånd börjat oroa mig en aning - för banne mig om jag inte har halsont och börjar känna mig täppt jag också. | |
remvanrijn | 2008-08-28 18:39 | |
![]() | Öhh BB? ska vibara va rädd om varann i trafiken??? Det är väl DÄR vi kommer att träffa varandra minst av allt tror jag..?? | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-28 18:41 | |
![]() | Ussa syrran! :S Vad ska vi göra åt denna snorighet? Bada bastu? nä det ska va bra mot feber har jag hört, och så vitt jag vet så har jag iaf inte feber... hm... | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-28 18:43 | |
![]() | Tror bastubad även är bra mot fluensa. Känner att detta nog är en fråga för Badis.... varför är han inte här när vi behöver honom?? | |
remvanrijn | 2008-08-28 18:46 | |
![]() | Tror ni kan fråga mamma Tess allt om bastubad... eller varför inte Elle..Sv. största bastutillverkaren kommer ju från Tylösand Frågar ni mig undrar jag om man inte alla bakterierna blir extra glada för varm fuktigt luft.... så hålla sig svalt skulle jag föredra.. men det ä ju ni som är krassliga.. *kram' | |