Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 663 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-17 09:43 | |
![]() | Men sätt ihop ett förslag som passar dig då Tania. Inget är hugget i sten... | |
| ___Tania___ | 2009-09-17 09:52 | |
![]() | Nej, det handlar inte om vad som passar mig. Golden hits passar mig inte, så jag avstår. Däremot finns ett gäng unga som vill vara med, och kanske får problem. Så, tant, allt handlar inte om mig, när jag ifrågasätter saker. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-17 10:01 | |
![]() | Golden Hits är inte bestämt, fokus ligger på Karlsson o Co om man hängt med. Inte heller det är helt bestämt. Det är trist med folk som ska ifrågasätta när de inte kommer med egna förslag för sin egen eller andras del. Som sagt, har man andra önskemål om plats o tid så shoot... | |
| Vit_Granit - Ej medlem längre | 2009-09-17 10:01 | |
![]() | Jag ska inte heller på festen, men jag vill ändå belysa alla problem som eventuellt kan tillkomma för de som har tänkt gå! Jag kan egentligen inte gå in på ngt enskilt problem, men jag kan ändå föreställa mig att problemen kan bli oändligt många - och vissa helt oöverstigliga. Den enda lösning jag kan hitta för er som ska gå, är att inte gå. Gör något annat istället. Festen blir nog bara ett enda stort bekymmer i vilket fall. | |
| ___Tania___ | 2009-09-17 10:06 | |
![]() | Tant, Jag har hängt med, och bara sett att Golden hits nämnts, faktiskt. Däremot lusläser jag ju inte varenda tråd, eftersom det finns minst två, långa, trådar om festen. Synd för dig då att du tycker att petitesser är så trist. Desto mindre attraktivt för min del, eftersom jag alltid sprider glädje, haha! Framgång föder framgång, så jag håller mig till icke-surpuppor eller hängläppar. | |
| Mouche - Administratör | 2009-09-17 10:19 | |
![]() | Men vad i hela friden skulle det kunna vara som gör att det behövs "belysas" alla eventuella problem? Vill man gå så anmäler man sig. Vill man inte gå så stanna hemma. Värre än så kan det knappast behöva vara när det är vuxna människor det gäller. Och hur sjutton kan man häva ur sig en "varning" om att problem, som man inte ens kan komma på vilka de kan tänkas vara när man...ursäkta min ärlighet...gnäller om saken, "säkert kommer att uppstå"? Och sen att uppmana folk att -inte- gå? Vad liknar sånt egentligen? Festen gäller inte småbarn utan vuxna människor, med sitt förstånd i behåll. Gott råd: Sluta upp med tramsandet för allas trevnads skull. Mouche | |
| Dyslekso | 2009-09-17 10:21 | |
![]() | "Jag kan egentligen inte gå in på ngt enskilt problem, men jag kan ändå föreställa mig att problemen kan bli oändligt många - och vissa helt oöverstigliga." Haha, mycket bra :) | |
| kajix | 2009-09-17 10:28 | |
![]() | "Festen gäller inte småbarn utan vuxna människor, med sitt förstånd i behåll." oops | |
| Mouche - Administratör | 2009-09-17 10:30 | |
![]() | Hmm...jag kom just på att jag nog skulle ha läst det inlägg jag syftar på här ovan på ett lite annorlunda sätt. Jag skyller på bristen på glada gubbar i inlägget och jättehögen med jobb på mitt skrivbord =) M | |
| ___Tania___ | 2009-09-17 10:32 | |
![]() | Och folk under tjugofem har inget förstånd! :P Om man nu vill gå, varför behövs en fest-tråd och en anmälningstråd? Det är väl bara att spika plats, datum , ålderskrav, personlighetskrav, och sätta sig på stället och hoppas att folk kommer. då torde man inte acceptera kommentarer om buller, eller någt annat heller. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-17 10:37 | |
![]() | Ger upp, en del tycks ha alldeles för mkt tid över till att gnälla på ngt man inte ens ska delta i. Va konstruktiv eller hitta en annan tråd att bjäbba i. | |
| ___Tania___ | 2009-09-17 10:38 | |
![]() | Jag blevc lite vilseledd, tant. Har hela tiden gått och trott att det skulle vara Golden Hits, eftersom det spikades tidiiiiigt. Nu går jag inte för folk är så ointressanta. :) | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-17 10:39 | |
![]() | tanten: bra jobb' håller med mouchen | |
| ___Tania___ | 2009-09-17 10:40 | |
![]() | Ps...jag retas bara. | |
| bowieinspace - Ej medlem längre | 2009-09-17 10:40 | |
![]() | det skulle iofs va kul att gå och studera hur forumfolk debatterar irl. | |
| ___Tania___ | 2009-09-17 10:41 | |
![]() | hm..var det inte du som skrev att du är för bra för "er"? miljonären? | |
| ___Tania___ | 2009-09-17 10:41 | |
![]() | Bowie, precis. Det skulle vara så kul! | |
| Vit_Granit - Ej medlem längre | 2009-09-17 10:56 | |
![]() | Yes Mouche...Jag skrev för en gångs skull utan semikolon och halva parenteser - men det ska inte upprepas :) | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-17 10:57 | |
![]() | tania? är jag det? möjligt det är oxå möjligt det var ett skämt ni som skojar så mycket lol asg rofl och allt vad ni säger | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-17 11:02 | |
![]() | word mouche | |