Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 217 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tinna | 2011-05-23 22:33 | |
![]() | Jag hittar inte mitt USB-minne. :( | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 22:37 | |
![]() | Tippen - jag är också från en "ovanlig" familj, om än av annan anledning än du, och vet precis hur du menar. För oss var det inget konstigt medan andra kunde titta både en och två gånger och vi visste att det ofta pratades om oss. Det gjorde inget eftersom det för oss bara var. Aj då. Att ha gjort av med mer pengar än man tänkt är inte alltid något bra. Eller egentligen, det är sällan något bra. Hoppas det löser sig. Tinna - titta bakom byrån. ;) | |
| Tinna | 2011-05-23 22:42 | |
![]() | Det låg inte där. :( Måste ha det imorgon.. Eller får jag se om jag möjligtvis kan lägga över några dokument för utskrift på det mobila bredbandet.. | |
| tipitina | 2011-05-23 22:42 | |
![]() | Tinna- dra dig till minnes vart du hade det sist ;) Nä, det var inget bra och spräckte min budget en aning men det skall nog ordna sig det också. Jag har haft roligt och det behövde jag. Apropå roligt så har jag bestämt mig för att söka en kurs som skall ta mig till Kenya en månad. Håll tummar och tår för att jag blir antagen. | |
| Tinna | 2011-05-23 22:46 | |
![]() | Jag kommer inte ihåg var jag la det sist. =/ Aja, ska se om jag kan använda bredbandet.. Öppnar man Dator - och högerklickar på bredbandet så kan man nog lägga över något där.. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 22:48 | |
![]() | Tippen - men så roligt! Jag önskar jag kunde följa med. Jag har alltid velat se Masai Mara och landskapet runt omkring där. Håller tummarna för fullt. Men du vet väl att det är vykortstvång till mig om man åker någonstans? ;) | |
| tipitina | 2011-05-23 22:56 | |
![]() | Lovar att det kommer som ett brev på posten om jag lyckas ta mig med. det lät hoppfullt idag men min erfarenhet säger mig att saker och ting kan ta nya vändningar väldigt fort. :) Har du semester inplanerad ännu Sol? Tinna- hoppas verkligen det löser sig för dig :( | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 22:58 | |
![]() | Ja, ett brev på posten vore trevligt. Jag gillar att skriva brev, men det underlättar att ha någon att skriva till. *haha* Jag ska ha semester i mitten av augusti och tre veckor framåt. Tänkte ta mig ner till Götet sista veckan i augusti. Sonen kommer ju att bo där då, så jag tänkte passa på att hälsa på. Kommer nog inte se honom förrän till jul nästa gång. :) Jag ska som sagt hålla tummarna för att det går vägen. Det är nog en häftig upplevelse att vara där en månad. Hoppas du får uppleva den. :) | |
| Tinna | 2011-05-23 22:59 | |
![]() | Ja, det löser nog sig. :) Nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen.. Natti på er, fina tjejer! :) <3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 23:02 | |
![]() | God natt Tinna. Må du drömma intressant och fint. <3 Kram | |
| tipitina | 2011-05-23 23:02 | |
![]() | Godnatt och sussa sött Tinna! En bra grej att planera in när man är ledig Sol. Både sonen och staden. :) Själv försöker jag planera in jobb istället för ledighet, har lyckats få till tre veckor än så länge. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 23:03 | |
![]() | Jobb är kanske inte lika kul som ledighet men det klirrar bättre i kassan. :P Jag vet inte hur det ser ut med boende där nere än, så planerna är ganska vaga än så länge. :) | |
| tipitina | 2011-05-23 23:10 | |
![]() | Det är rätt kul jobb iofs. Skall vara ute och segla och laga mat till ettt gäng läkare. I Götet finns massa trevliga bostäder. Du kan låna en tältsäng hos mig om det är så :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 23:15 | |
![]() | Tippen - det låter som ett riktigt roligt jobb ju! Hur landar man ett sådant? :) Åh, vad du är snäll. Kommer du vara i Götet då alltså? Det skulle vara riktigt roligt att träffa dig. <3 | |
| tipitina | 2011-05-23 23:19 | |
![]() | Det började med att jag var ute och seglade skuta mycket i min tonår och lärde känna hela den världen. Nu när företag chartrar båten så behöver de också någon som sköter mat och dylikt. Min mor har gjort det i flera år och nu frågade hon om jag ville följa med (har vart med ett år tidigare). Jag kommer absolut att vara där nere och skulle tycka det var superkul och ses över en flaska vin eller två. <3 Nu måste jag stänga ner här. Min roomie ska sova. God natt och dröm fint! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-23 23:22 | |
![]() | Låter som ett suveränt sommarjobb. :) Vad roligt! Jag meddelar när jag vet mer om hur det ser ut i augusti. Sov så gott, fina du. Kram <3 | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-23 23:26 | |
![]() | Hej hej =) | |
| Tess 08 | 2011-05-24 08:19 | |
![]() | G'morgon! Humöret stämmer väl överens med det grå vädret... även hos döttrarna :/ | |
| Lill-IT | 2011-05-24 08:25 | |
![]() | Morrn Tess:) Här skiner solen, men det blåser rätt ordentligt. Har precis kört ungarna till skolorna och sitter med min kopp te i lugn och ro. Bästa stunden på dagen:) | |
| Tess 08 | 2011-05-24 08:41 | |
![]() | Jag tror det blir smakprov av gårdagens bakning nu... :) Lite frukost nu och sen en promenad med en kompis! | |