Spelrum
Giraffen | 43 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 68 |
Mobilspel
Pågående | 20 216 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 08:21 | |
![]() | Tack för det mamsen... jag har nämligen sällat mig till gruppen sjuklingar *host o fräs* | |
zmiley | 2008-08-29 08:23 | |
![]() | Åh, hoppsan. Kryapådigkram till Lime!! | |
remvanrijn | 2008-08-29 08:30 | |
![]() | Go morn. ja där var mamma väl förvånad rem har inte somnad än hehe.. Till sjkukisar skall jag peppa lite. o ala andra få ha en bra dag på jobbet Elle får en bamse kram och en gomorgon puss av mig, för det ä väl ingen annan som tänkte ge dig en | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 08:43 | |
![]() | Tack för det Zmiley... ska vänta in nioslaget så jag får inhandla allt som behövs för helgen i matväg och sen kan man krascha totalt. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 10:41 | |
![]() | god förmidda! Stackar syrran, då smittade vi visst ändå :/ Tack farbror, och förresten, lite rätt hade du, för jag mår en liten liten aning bättre idag... men jag blir lite depp med eftersom det faktiskt är strålande sol ute... får se om jag orkar gå en liten promenad sen kanske :) | |
Cajsa-Stina | 2008-08-29 10:47 | |
![]() | Gomorron alla "sjuklingar". Själv har jag laddat med en dusch och 2 Alvedon. Nu tycker jag synd om dig Lime, men bara en liten stund, sen får man bita ihop och klara sig själv. Inte deppa Elle, vi är snart bra igen. Klart du ska ta en liten promenad....piggar upp med frisk luft:) | |
zmiley | 2008-08-29 10:49 | |
![]() | I Alinge texas steker solen hårt. Ska precis sätta mig utanför min lilla butik med bar överkropp o en kopp kaffe. Min förkylning är nästan helt borta. Lider givetvis med er som inte är krya men här leker livet!! | |
Cajsa-Stina | 2008-08-29 10:51 | |
![]() | Vad är det för typ av butik du har eftersom du kan hänga med bar överkropp där? *Nyfiken* | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 10:53 | |
![]() | Har ännu inte orkat med nån handling så nu ska jag också gå en kort promenad i solskenet. Tant C-S... klart vi kan tycka synd om oss själva en liten stund, men ont krut förgås inte så lätt så vi kommer snart va på topp igen!. | |
Cajsa-Stina | 2008-08-29 10:55 | |
![]() | "Så ska det låta, Lime" | |
zmiley | 2008-08-29 10:55 | |
![]() | Har jag inte berättat det? Driver en liten bordell för välbeställda damer...... Nä jag har en byggnadsvårdsbutik. Förmiddagarna är rätt så lugna så här på höstkanten. Och så sitter jag utanför på baksidan så jag hinner dra på mig en tröja om det skulle behövas. | |
Cajsa-Stina | 2008-08-29 11:00 | |
![]() | Är det det stället vi ska komma och jobba på, som du kallar ett Café? Nu blir jag verkligen orolig. Du skulle inte kunna komma förbi och vårda mina lister. Dom skulle behöva spikas fast på ett par ställen. *Blink* | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 11:00 | |
![]() | Vilken lyx Zmiley! Så kanske vi kan göra när vi fått igång caféet sen... haha ;) Tant CS... jo jag ska ta en promenad sen... har bestämt mig för det :) Skulle behöva motionera hästarna också, men de får nog faktiskt vänta till imorgon :) | |
zmiley | 2008-08-29 11:04 | |
![]() | Jo här finns utvecklingsmöjligheter vet ni. Man har väl hört om kaffe med dopp..... Är fortfarande lite brun efter en bra sommar, bara att olja in bringan;-) | |
Cajsa-Stina | 2008-08-29 11:07 | |
![]() | Jaja, skryt lagom nu, Zmiley, eller visa oss hur brun du är.............på bringan menar jag förståss;) | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 11:08 | |
![]() | haha... jag är faktiskt oxå brun efter sommaren, även om det börjar blekna rejält... nå, bara lägga sig i solariet i vinter... :P | |
Cajsa-Stina | 2008-08-29 11:11 | |
![]() | För mig är det tvärt om, blek på bringan men jättebrun på armar och ben (golfen). | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 11:16 | |
![]() | brukar bli så tant CS ;) Känner igen från de somrar då jag nästan bara ridit, då har man redig bonnabränna och inte ens benen får färg... haha | |
Cajsa-Stina | 2008-08-29 11:21 | |
![]() | Jag har provat på ridning två gånger. Första gången i Frankrike, med fransk ridlärare....jag förstod ingenting. Andra gången hemma i Sverige satt jag upp på hästen, då böjer den på huvudet och jag följer med över kanten och ner på backen. Tja, inte så elegant kanske. Du kanske skulle kunna lära mig, Elle? | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 11:25 | |
![]() | Har efter denna sommar så traumatiska minnen av hästridning så jag inte tänker dela med mig av erfarenheterna *ryser* Slipper jag bara hoppa upp i sadeln så är jag fullständigt förälskad i dom (som i alla andra djur) så jag står gärna och ryktar en hel dag. | |