Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teppy | 2008-10-27 16:13 | |
![]() | Tess08, man ser ju de sunkiga morsorna ute.. tyvärr.. :/ Smink är ju ett bra hjälpmedel för den som är ful .:) Inte sant? sjutusan, vem pratar plastdockor? | |
| Felixy | 2008-10-27 16:14 | |
![]() | cattalinka: jag är för fattig för att lägga ner pengar på dyrt smink så jag fortsätter leva sunkigt.. and I love it ;) | |
| Teppy | 2008-10-27 16:14 | |
![]() | catta, nej.. utan jag har som sagt sett de sunkiga folket ute, på stan etc.. :) | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-27 16:15 | |
![]() | Felixy: ja alltså om du köper så dyrt smink att du blir snygg av det kanske du kan få jobb där. Men fan. det kan man ju inte när man är fattig. Nä.. det finns inget hopp för dig. ledsen. du kan lika gärna gå ner dig totalt och börja fisa offentligt. | |
| Tess 08 | 2008-10-27 16:16 | |
![]() | Du ser alltså någon som är sunkig ute någonstans och FÖRUTSÄTTER att denne kvinna är sunkig 24/7 och dessutom är hennes karl på väg att lämna henne (för, vad vi kan förmoda en plastdocka utan en vettig tanke i huvudet?). JAG ser kvinnor (eftersom det är de/oss vi diskuterar) som är ute i mjukisbyxor och som ÄNDÅ klarar av den svåra och utmanande uppgiften att klä sig snyggt!!! Till tex middag eller annat trevligt... | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-27 16:16 | |
![]() | sen kan man ju säga att sunkiga tjejer , är inget att jämföra med när de gäller tex "knark"sunkiga personer,, ju dem är ju värre,, | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-27 16:17 | |
![]() | vem avgör vem som är snygg? jag tycker jag är fantastisk men ibland har jag dåliga dagar Däremot har jag gått i sunkkläder i ett halvår, när jag var deprimerad. Inget jag planerade. Vad hade jag att klä mig för? Jag lämnade inte hemmet ens ibland. Jag trodde aldrig det kunde hända mig men det kunde det. DET KAN HÄNDA VEM SOM HELST IBLAND ÄR DET SKÖNT OCKSÅ ATT INTE BRY SIG FÖR FEM ÖRE MEN DET FINNS EN FARA I DET. och där kan jag hålla med dig Teppy, jag skulle gärna vara den här perfekta nitiska personen men fan vet varför jag inte är det. | |
| Teppy | 2008-10-27 16:18 | |
![]() | Tess08, på village och nox tex, där går man bara inte in med byxor öht... inte i min värld iaf. | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-27 16:18 | |
![]() | teppy: ute på stan och sitter hemma och äter popcorn med dåligt resår i brallan? Haha. och då kände du att det här blev en irritation hos dig. Du började tänka och älta detta och faktiskt känna negativa känslor? Jag blir så nyfiken..på vilket sätt kände du att det här störde dig i ditt liv? | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-27 16:18 | |
![]() | jag tog för givet att ni menade "knark-sunkiga" det är ju där jag har mina referenser | |
| Tess 08 | 2008-10-27 16:18 | |
![]() | ryssbrud: Jag frågade vem som bestämmer vem som är ful och vem som slipper sminka sig, men fick inget svar... | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-27 16:18 | |
![]() | haha..kai..du skämtar....hoppas jag innerligt... | |
| Tess 08 | 2008-10-27 16:19 | |
![]() | Men inte sitter man väl hemma på Nox? Och om man öht inte går in med mjukisbyxor, hur f*n kan du se dom där? | |
| Teppy | 2008-10-27 16:19 | |
![]() | Nu ska jag fixa håret sen gå ner till Nox och äta middag :) svarar senare, ciao | |
| merqria | 2008-10-27 16:19 | |
![]() | Är inte Teppy bara ute efter att starta debatt? Jag kräks lite om det är på riktigt, tack och lov tror jag bara att det är för att hon saknar lite action i livet. | |
| Felixy | 2008-10-27 16:19 | |
![]() | catta: *garvar högt* (oj kanske oartigt gjort det med)... ja jag känner mig helt förstörd här. Men får väl gotta mig med att när jag va och köpte kaffe här om morgonen så blev jag uppvaktad av en kille, det bör nämnas att jag va oduschad,osminkad och rejält jävla sunkig (tydligen efter vad jag har läst här) så det verkar finnas hopp för såna som mig ändå:) | |
| Felixy | 2008-10-27 16:20 | |
![]() | merqria : kräkas? :O nej fyfan vad ofräscht säger jag bara. gå och sminka dig lite mer ist, lär dig av tråden ;) | |
| Teppy | 2008-10-27 16:21 | |
![]() | merqria, nej då.. jag har alldeless prefkt med action i mitt liv. Sitter här gravid och väntar på att tiden ska gå så jag får ta hand om bebben :) | |
| Tess 08 | 2008-10-27 16:21 | |
![]() | Nu smet hon.... Tror inte hon vågar svara på alla frågor... eller så tog luften slut... | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-27 16:21 | |
![]() | skämtar om vad catta ? :P vilket menar du ,, hehe, va,, skumma ni brudar är,, | |